|
|
#1 | |
|
Het zat er natuurlijk aan te komen, maar Ronaldo is per direct gestopt met voetballen. Voor mij toch echt samen met Kluivert de beste spits die ik bewust heb meegemaakt. Wat een geweldenaar was dit.
![]()
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Andere types natuurlijk, maar als je het mij vraagt mag Kluivert nog niet de veters van Ronaldo strikken. Wat een geweldenaar was dat.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ontzettende eindbaas ja. Weer een held verloren.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fenomeen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Echt een held, in Nederland was ie zoooo goed
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ga het woord 'eindbaas' niet gebruiken, daar houd ik niet van.
Een wonderlijke voetballer en nog veel wonderlijker was dat we hem in Nederland konden bewonderen, in een tijd dat het voetbal al behoorlijk vergevorderd was in de mondialisering. Zijn absolute top lag in Barcelona en de eerste twee seizoenen bij Inter, tot zijn eerste zware knieblessure die hem ruim een jaar aan de kant hield (2000 als ik me niet vergis). Helaas dikwijls het slachtoffer van onbehouwen slagers en de voortwoekerende commercie (of beter gezegd: de toen ontluikende competitie tussen Nike en Adidas voor de hegemonie in de sportwereld). Het was ronduit een schande dat hij persé in de WK finale moest spelen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bij PSV hield een knieblessure hem ook máánden aan de kant. Men zegt dat het daar juist (deels) fout gegaan is.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
611 duels 414 goals
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat ging er toen fout precies? Ik denk dat alle 'kenners' het er wel over eens zijn dat hij bij Barcelona het snelst was en bij Inter op zijn krachtigst en fijnbesnaardst in de kleine ruimtes. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt hoor, maar vooral zijn 100 meter in 9 seconden bij Barcelona was wel frappant dan.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Verschillende bronnen schrijven PSV het toedienen van anabolen aan Ronaldo toe.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
Ronaldo
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Later ontkend vanuit verschillende kanten. Wat het tegenspreekt is dat PSV toch best voorzichtig met hem is geweest. Advocaat liet hem in de bekerfinale 20 minuten warmlopen ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ronaldo
![]() Ik weet nog wel vroeger dat PSV elk jaar een oefenwedstrijd speelde tegen de Treffers en dat Ronaldo dan meteen na het laatste fluitsignaal naar de kleedkamers sprintte. Beetje lullig voor al die kinderen van mijn leeftijd, maar het geeft wel aan in wat voor een ontzettende hype hij al van jongs afaan in geleefd heeft. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Post dan gelijk ook wat filmpjes:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Toen bij de CL-finale 07 maakt Van Gelder nog een praatje met hem op TV, en Ronaldo sprak nog best een aardig woord Nederlands. Niet zo goed als Gudjohnsen(die sowieso al beter Nederlands spreekt dan een Tukker of een Limburger), maar zeker niet slecht.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
was dat in het zwembad revalidatie? Was toen zijn eerst knie gedoe?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Niet alleen een ontzettende goede voetballer, ook een heel leuk persoon.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
1 Van de beste spelers die ik zelf in een stadion heb zien spelen.
1 van zijn mooiste is trouwens toch wel deze; __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zoiets ga je ook niet bekennen nee. Maar uit 2 verschillende biografieën, mensen van de Braziliaanse bond en mensen van Inter komen met die verklaringen..
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ronaldo
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zijn spieren groeiden als 17-jarige, terwijl zijn botten nog niet volgroeid waren. Dat zou kraakbeen en meniscus schade aangericht hebben.
Zegt men. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Baas
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
ronaldo is wel goed hij scoort wel veel
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Beste speler die ik ooit heb zien spelen.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Briljante voetballer. Respect.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Voor mij de beste speler die ik ooit gezien heb.Was echt een genot om naar te kijken.
__________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Koning
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mijn held.
Beste spits ever voor mij. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vandaar jouw naam
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
later in z'n loopbaan lustte ie er wel een paar
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij had ook last van een stofwisselingsziekte, maar inderdaad soms was hij te zwaar. Toch een echte held
. Zijn gemiddelde is echt monsterlijk
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ronaldo! Wat een explosiviteit had die man.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ja, ben wel blij dat ik die nog in het echt heb zien spelen. Net als Romario.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Heeft een ziekte aan zijn schildklier heeft die schijnbaar toegegeven. Vandaar dat die dik en moe was.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
DE R9
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Is dit de enige baas die voor zowel Barca & Madrid als Milan & Inter is uitgekomen?
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
![]() graag gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Unieke voetballer en een aardige jongen. Een van die Brazilianen waar ik wel sympathie voor heb.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zlatan hoeft er nog maar 1tje, Figo ook alhoewel die gestopt is.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
En toch overal populair.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
globoesporte.com heeft een aparte pagina met allerlei filmpjes, foto's en artikeltjes over Ronaldo en zijn afscheid.
adeus, ronaldo | globoesporte.com __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat worden snackcorners op elke hoek
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ronaldo stopt ermee
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|