![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#102 |
|
Behalve Feyenoord willen ook AZ, FC Twente en Napoli hem huren.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Behalve Napoli zijn het mooie clubs. Twente heeft wel al Chadli.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Volgens mij zoekt PSV nog zo'n type speler
.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
||
|
|
|
|
|
#107 |
Goed nieuws voor Arsenal! Miyaichi heeft werkvergunning gekregen en blijft dit seizoen bij Arsenal. __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Die werkvergunning regel,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in de EPL.
Als Nasri vertrekt, zie ik 'm wel redelijk veel minuten maken. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Nog maar 38 minuten. Ook nog eens in de League Cup...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Dat zo iemand dan een werkvergunning heeft gekregen op basis van zijn talent. Dan verlies je ook een beetje je geloofwaardigheid...
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Doodzonde natuurlijk. Ik denk dat het voor alle partijen beter was geweest als wij Ryo hadden gehad dit jaar en Cabral naar Excelsior was gegaan, maar dat kon ik ze daar bij Arsenal 5 maanden geleden al vertellen.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Hij mocht sowieso niet buiten Engeland want dan verviel zijn werkvergunning, dus ze hadden waarschijnlijk niet zoveel keus.
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Hij is beter dan Walcott. Wenger had Walcott aan Bolton moeten verhuren en Ryo bij de selectie moeten houden.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Hij neemt die bal echt geweldig aan en direct mee. Grote klasse en de Afronding is ook prima. Was Walcott niet gelukt inderdaad.
Net als dat Miyaichi uitstekend kan meevoetballen, ook in de kleine ruimtes, al stokten zijn acties vorig jaar dan wel heel erg. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Ik begreep dat hij ongeveer het enige lichtpuntje was van Bolton vandaag?
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Heb 60 minuten gezien, en hij deed het goed wel ja.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ik ben fan voor het leven van die jongen, zonde dat hij bij die corner de bal net niet van de lijn kon halen.
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ivan Klasnic (Bolton) 2-1 Winner V QPR | Football goal videos, highlights & clips - 101GG
Goeie assist op de winnende treffer. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Miyaichi topic #1: Pijlsnel De Kuip door
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|