![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Dat er nog geen topic voor deze held is! Maar liefst 5 goals gescoord! Laatste keer dat iemand dat deed was 33 jaar geleden, een unicum voor AZ. |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Hmm was geen fan van hem, maar 5 doelpunten deed ie wel heel goed ja!
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() De TT kan wel veranderd worden. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Welkom Kolbeinn! Weet nog niet precies wat we van hem kunnen verwachten.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eerste IJslander ooit voor Ajax?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sowieso een sterke speler. In mijn beleving was hij wat ieler.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Won volgens mij ook fysiek de meeste duels van Douglas. Wat ik van hem gezien heb bevalt me tot nu toe goed.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Op 2 momenten na vond ik het niet best eigenlijk, vooral in de kleine ruimtes was het niet best. Had ook een aantal momenten in de 16 waar hij teveel tijd nodig had.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik vond hem ook niet zo goed als veel mensen doen geloven. Vooral qua techniek viel hij me tegen gisteren. Maar goed, Frank wisselde hem omdat hij nog maar net in de voorbereiding zit en kleine pijntjes had. Dus het kan alleen maar beter gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bij 2 acties wachtte hij te lang, maar voor de rest waren vrijwel al zijn kaats acties nuttig en gelukt. Zo zie je maar weer hoe verschillende mensen voetbal beleven en bekijken.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Goede loopacties ook.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Is ook zo. Was ook een moeilijke wedstrijd voor hem met Douglas en Wisgerhof die zo ver terug stonden dat ze alles makkelijk met fysiek op konden lossen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vond hem ook best goed. Niet perfect, maar dat is logisch in één van je eerste duels.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Met de rug naar het doel (kaatsen e.d.) deed ie het nu al beter dan iedere andere Ajax-spits van de afgelopen acht jaar.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Maar hij deed het gisteren wel goed, ik denk wel dat we hier veel plezier aan gaan beleven. __________________ Extra medication for ALL! |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Was ook mooi in de 2e helft, Twente-aanval net mislukt en Sigthorsson wordt rond de middencirkel aangespeeld. Douglas zit in z'n rug, maar Kolbein beukt 'm gewoon aan de kant met een schouderduw, Douglas valt op de grond en Siggy kan het spel weer verleggen.
Wat een beest zeg. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Account not Activated
|
Hoeveel moet hij er in knallen om te slagen? Zou toch zeggen minimaal 20, zoveel scorend vermogen heeft Ajax niet nu
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
30> minimaal 20
<25 stuk of twaalf. __________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ligt hij nog op Coen Dillen-koers?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het eerste cijfer is het aantal wedstrijden?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik kon er eigenlijk ook weinig logica achter bedenken.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Denk niet dat hij boven de 20 goals uitkomt. Maar komt wel in de buurt van de dertig A+G (assists + goals).
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mwa ik zie hem er wel 20+ maken eigenlijk, Ajax zal genoeg kansen krijgen weer tegen teams als RKC etc.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik denk het ook wel. Zie m er gerust weer een stuk of vijf intrappen in zulke wedstrijden.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hij scoort eerder meer dan 20 goals dan dat ie aan 10 of meer assists komt.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
hoop dat deze baas snel 100% fit raakt
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Slimme schouderduw-beweging vandaag.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lekker om gelijk in je eerste thuiswedstrijd de openingsgoal te pakken, scheelt weer wat druk.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Was ook prima aanwezig in het spel.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Werkte weer keihard. De echte chemie met zijn medespelers moet nog komen, maar daar heb ik alle vertrouwen in. En wat Ray zegt, die druk van dat eerste doelpunt is er af en dat telt wel ja
.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hopelijk niet te blessuregevoelig. Ben er een beetje bang voor.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik ook, in de jeugd van AZ is hij ook al vaker geblesseerd geweest geloof ik. Daarom moet óf De Jong van het middenveld gehaald worden en spitsentrainingen gaan volgen zegmaar, óf er moet een goede tweede spits komen die goed in het systeem past, dus geen Bulykin oid.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Volgens de Boer willen ze naast een 2e keeper nog een spits halen als het mogelijk is.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heerlijke spits
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Die 3-0 was echt heerlijk
Perfecte voorzet van Greg en zo koelbloedig binnen geschoven.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wel weer lekker om een spits te hebben die vaak de eerste paal pakt. Scheelt zo weer een paar goals in een seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mooie goals, maar niet de snelste, hopelijk wordt hij nog fitter
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Jammer dat Sigthorsson weg is bij AZ, al ben ik positief verrast met Altidore
. Voor het geld van Sigthorsson hebben wij Altidore en Beerens. Prima deal lijkt me!
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#48 | |
![]() 't is wel eens anders geweest tussen Ajax en AZ. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Ik voel me hier thuis!
|
.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
3 maanden out dus.
Vreselijk zuur. Geheel onverwachts ook, hij oogde enorm fit. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Kolbeinn Sigthórsson #1: De nieuwe goalgetter? van Ajax.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|