![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik kwam er dus net achter dat David Luiz jonger is dan ik dacht, 23 jaar, en ik vroeg me zo af, wat zijn de grootste talenten tot 23, die nog niet bij een absolute topclub spelen.
Dus van welke speler tot 23 verwacht jij binnenkort de overstap naar de absolute top. Ik noem een Hamsik van Napoli, Subotic van Dortmund, Sanchez van Udinese. Jongens die binnenkort voor 15 tot 40 miljoen euro van club wisselen zeg maar. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
40 miljoen
?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Neymar en Ganso zullen op korte termijn naar Europa komen en Eden Hazard zal de stap naar een topclub gaan maken.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
hehe, bijvoorbeeld. Dzeko ging voor 35 - 37 miljoen euro
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dzeko ging dan ook naar City....
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nuri Sahin natuurlijk, maar die heeft geloof ik een koopje clausule
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Een greep uit de Spaanse talenten:
Pablo Piatti (21, UD Almería) Iker Muniain (18, Athletic Club de Bilbao) Sergio Asenjo (21, Club Atlético de Madrid) David de Gea (20, Club Atlético de Madrid) Thiago Alcántara (19, FC Barcelona) Dani Parejo (21, Getafe CF) Sergio Canales (19, Real Madrid CF) Antoine Griezmann (19, Real Sociedad de Fútbol) José Ángel (21, Real Sporting de Gijón) Roberto Canella (22, Real Sporting de Gijón) Isco (18, Valencia CF) Paco Alcácer (17, Valencia CF) Ander Herrera (21, Real Zaragoza) Al zouden daar nog veel meer spelers onder 23 in kunnen natuurlijk, maar namen als Kun Agüero, Javi Martínez en Sergio Busquets lijken me vrij bekend. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Van der Wiel.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kan een aardig lijstje van BVB bij:
Sahin Kagawa Subotic Götze Hummels ook nog geen 23 volgens mij. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Alexis Sánchez
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Had de OP niet echt gelezen, maar in dit geval strookt die dan ook niet helemaal met de TT.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Suarez is net 24
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Josh McEachran, die gaat met Jack Wilshere jarenlang het tandem van het Engelse middenveld vormen. En itt Lampard/Gerrard zie ik ze elkaar juist versterken.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Maar die spelen toch al bij topclubs?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Maak je topic eens wat duidelijker, iedereen post maar wat.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Alexis Sánchez zit ook al bij een topclub
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Neymar.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Marcus Pedersen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Andy Carroll is ook nog geen 23.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Luc Castaignos
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hottest prospects; de grootste talenten tot 23 op Aarde?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|