![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
sopcast ofzo moet wel lukken denk ik.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rugnummer 4 heeft ie bij Milan.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hoe speelde hij vandaag?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#6 |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Valt dan nog best mee toch gemiddeld gezien? Al 19 jaar prof, dus als ie de komende 3 jaar geen rood meer pakt 1 rode kaart per 2 seizoenen
.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mark wist natuurlijk van niets vanmorgen bij Evers staat op. Maar het huis in München was nog niet weg.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Was vanmiddag de slechtste man op het veld, volgens de Italiaanse cijfers. EN samen met Gattuso aangewezen als schuldige voor de Bari goal.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gisteravond in Palermo wederom schuldig aan de goal (opheffen buitenspel). Stond nota bene stil te appeleren, terwijl Goian op 2 meter naast hem op z'n gemakje inschiet.
Pakte ook weer vroeg, dom en onnodig geel en werd al snel in de 2e helft gewisseld. Hij is het even flink kwijt. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Hm niet best.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Italië en Van Bommel is geen goede combinatie. Dat wist San Marco ook.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Contractverlenging gekregen bij Milan. Jaartje erbij.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lijkt me een goede zaak, zowel voor Van Bommel als voor Milan.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Inderdaad, na een moeilijk begin is ie toch meer dan prima geweest.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Was te verwachten.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Werd vanavond met open armen ontvangen in Munchen (Bayern - Milan, Audi-cup). Wel mooi om te zien.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
tegen Cruijff ingaan.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vind het een beetje een rare reactie. Moet 'ie dan ook over Van Gaal, Van Hanegem, Van Basten en iedereen die z'n mening uit over het Nederlands Elftal zeggen.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik snapte het ook niet inderdaad. Alsof Cruijff de eerste en enige is die een mening heeft over Oranje.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik snap de reactie wel. Van Bommel heeft een sterke eigen mening hoe voetbal gespeeld kan worden en Cruyff en Van Basten een sterke eigen mening hoe voetbal gespeeld dient te worden. Van Basten en Cruyff trekken het heel slecht dat hij hun ooit heeft tegengesproken. Sindsdien reageren Van Basten en Cruyff altijd ontzettend butthurt op Van Bommel.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Daarom reageert Van Bommel nu ook wat butthurt op Cruyff.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Wat is er precies gezegd/geschreven?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat zette hij zich voor lul voor de camera. Ben echt bang dat ie opgeblust is.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
IJzersterke analyse!
Helaas was het de analyse van de wedstrijd van Servië... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik denk dat hij op het EK nog wel één keer goed kan pieken, dat hebben ervaren spelers wel vaker.... maar vandaag vond ik hem eigenlijk de slechtste man op het veld. Slechter dan fucking Braafheid, Huntelaar en Babel. Hij is gewoon te oud.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Speelde gisteren ongeveer zoals Enoh: luchtdekken, overal te laat instappen en traag.
Dat interview was respectloos en onrealistisch als je net van de mat bent geveegd. Weet niet of hij nuttig zal zijn op het EK nog... |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat zei hij dan in dat interview?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Oh, ik lees het nou ook. "We hoeven ons geen zorgen te maken, we zijn gelijkwaardig aan Duitsland".
Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, maar wat?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Slechte verliezers die Van Marwijkjes.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
van Marwijk was nog redelijk realistisch, van Bommel daarintegen
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Redelijk in z'n analyse, maar hij stond er wel alsof z'n hond zojuist was overleden.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Meen je werkelijk?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Schandalig gebrek aan zelfreflectie gisteren in dat interview.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
En dan binnenkort waarschijnlijk weer janken over het feit dat de media en de supporters zo hard zijn, maar wel hypocriet staan te juichen als ze straks het EK winnen
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Volgens Italiaanse media kan Van Bommel bijtekenen bij Milan, zou een fikse streep door de rekening van PSV zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Volgens zijn zaakwaarnemer zal Van Bommel gaan kiezen tussen AC Milan en PSV...
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ja, maar in eerste instantie was het niet zeker dat hij bij zou kunnen tekenen bij Milan, dat is nu wel zo.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ook als van Gaal komt?
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Ik zie hem graag weer bij PSV, echter als Van Gaal trainer wordt begrijp ik ook wel dat hij niet wil.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Mark van Bommel topic #2 Meteen in de basis in Milaan
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|