![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
OP
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die is gedoemd om te mislukken daar. Al is het op het moment wel zo dat hij voor zijn concurrent, Antonini (
), helemaal niets heeft te vrezen. Hij komt i.i.g. wel aan zijn wedstrijden toe de komende maanden.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rossonero.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Maar leuk voor hem. Antonini moet hij wel kunnen hebben, dus dan staat hij toch in de basis bij een Italiaanse topclub.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Daar gaat m'n favoriet van het huidige Ajax..
![]() Maar wel een gave transfer voor hemzelf. Gun ik hem van harte. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absoluut, dus hij zal zijn kans krijgen. Als dat goed gaat dan wordt hij in principe meteen basisspeler bij Oranje aangezien de linksbackpositie daar momenteel de achilleshiel is.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leuk voor Urby, maar hij zal aan de slag moeten. Dezelfde wisselvalligheid bij Ajax kan hij zich niet veroorloven.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Voor welke positie is hij gehaald? Toch wel verrassend...past ook wel in dat team.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik neem aan als linksback.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wel grappig, dat meneer niet als linksback naar het buitenland zou willen gaan, en echt voor z'n kansen als linkshalf te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Misschien linkshalf met veel ruimte om in te duiken voor zich, wat perfect voor hem is? Of wie speelt daar momenteel? (heb geen berichten gelezen over hem behalve dat ie weggaat
)
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Alsof je Milan gaat afwijzen wanneer je linksback moet spelen... Schijnt wel weer bemoeienissen te zijn door Raiola deze transfer.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Als je naar AC Milan kan, dan doe je dat gewoon.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nou, dat is mijn punt niet. Natuurlijk zeg je geen nee tegen Milan, zeker niet als je Urby heet. Maar hij mikte zelf sowieso al op dat soort ploegen, en ik denk dat de meerderheid dat niet serieus nam. En daarbij zag hij zichzelf ook bij die clubs niet als linksback spelen.
@ Knikkerkoning: ze spelen zonder echte, buitenspelers eerder een ruit op het middenveld of 3 centrale middenvelders. Geen plek voor Urby dus, die gaat gewoon op linksback spelen. Wel met de nodige ruimte om mee naar voren te komen, en zoals ik al eerder zei, hij zal niet elke week een directe tegenstander treffen. Dat spreekt allemaal in zijn voordeel. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dus toch de toekomstige linksback van Oranje?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wie weet. Ik denk dat je in het spel zoals Bertje dat op het WK speelde nog eerder bij Drenthe uitkomt dan.
Wil je meer domineren dan is Urby een betere optie. Maar beide zullen zich moeten ontwikkelen op die plek, terwijl Drenthe bij Hercules alleen maar op de halfpositie speelde. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tsja, all-rounders hebben dat probleem, ze zijn eigenlijk niks, maar kunnen alles redelijk.
Is voor Bondscoaches ook lastig. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik snap er trouwens even helemaal niks meer van.. Gaat hij nou per direct of toch pas in de zomer?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ligt eraan hoe je het invult.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
1 controleur, 2 mensen aan de lijn, een nummer 10? Dan heb je dus totaal geen veldverdeling. Alleen 6e klassers spelen zo.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 | |
![]() Urby is die zwarte ( ) en dat rode friemeltje is de ruimte bij hem. Hij is geen echte aanvaller en ook geen echte middenvelder en zo kan ie best goed functioneren denk ik. Zeker ook omdat ie een goed loopvermogen heeft en redelijk snel is.
Laatst gewijzigd door De KnikkerKoning; 22-01-11 om 17:24 __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
De halfspelers in een ruit gaan echt niet denderen. Je back's moeten voor diepte zorgen, en de overige ruimte is voor de voorste 2/3 om in uit te wijken. En als 1 halfspeler wel langs de lijnt speelt, en de ander niet, dan is je elftal wel heel erg beperkt in haar opties, en ook veel eenvoudiger te verdedigen omdat de veldbezetting niet optimaal is en je de bal minder eenvoudig vooruit verplaatst krijgt, tenzij je de lange bal hanteert en dus gaat speculeren op de 2e bal. Dan vraag je eigenlijk om problemen, want je geeft een groot deel van het hef dan uit handen.
Reactie op je edit/plaatje: Weet je hoe groot die ruimte is om te bespelen? Dat gaat écht niet, zo voetbal je niet. De afstand tussen spelers wordt ook te groot, je kunt elkaar amper bereiken. En een verdediger lacht zich de ballen uit de broek als je dat gat in blijft rennen. Sluit je 'm zo in door simpelweg te kantelen. Noem mij eens 1 ploeg op die zo speelt als jij zegt? |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik wacht wel even tot je een team weet dat zo speelt, maar even wat anders. Stel nou dat hij zo zou gaan spelen. Dan zou men dus een systeem voor hem moeten 'maken' als het ware. Of hij moet concurreren met gerespecteerde spelers als Seedorf, Ambrosini en Gattuso. Daarachter zitten Boateng en Flamini. Tevens zullen Cassano en Robinho zijn positie niet overnemen
. Geloof me, hij wordt daar de nieuwe linksback. Dan heeft hij de ruimte om het middenveld in te lopen, te combineren, soms zelfs de achterlijn te halen. Laatst gewijzigd door El Capitano; 22-01-11 om 17:38 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Urby wordt gehaald als linksback, daar kan geen twijfel over zijn.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
En voor de positie van linksback is hij ook niet goed genoeg zeker niet het niveau wat AC Milan na streeft. Dit gaat niets worden. Hij had beter naar een iets minder goede ploeg kunnen gaan, maar goed wie laat AC Milan lopen. Niemand dus.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dat is een ander verhaal. Overigens weet jij denk ik niet hoe een back in Italië speelt.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Misschien niet, ik ben er absoluut niet van overtuigd dat hij gaat slagen, maar hij krijgt nu wel een goede kans. Hij is zeker geen slechtere linksback dan Antonini en als jij Antonini regelmatig zou zien spelen dan zou je dat zondermeer beamen.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik vertrouw op ons aller urby, hij is zo'n beetje de meest technische speler nu bij Milan. Ik hoop echter wel dat ze merken op de training dat hij ook alla robihno kan spelen, maar zal eerder een opkomende back worden. Milan is vrij middelmatig, dus ik verwacht dat hij er weer qua potentie bovenuit steekt, hopelijk gaat door de nieuwe omgeving zijn wisselvalligheid eruit.
Samen met zlatan de rest voetballes geven op de training
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Je vergeet überheld Cassano.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Urby speelt alleen heel goed tegen topteams. Gelukkig voor Milan bestaat de serie A uit heel veel topteams
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Cassano is echt super technisch. Emanuelson heeft vooral een hele mooie stijl.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Urby is ook rete technisch, maar goed alleen maar leuk toch.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat denk ik niet, hij zal stevig moeten aanpoten om aansluiting te vinden, maar hij zal zeker een serieuze kans krijgen aangezien de linksbackpositie zo ongeveer de zwakste plek van het elftal is.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hoi
|
Bedankt voor alles
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Technisch heeft hij zeker de potentie en kan hij zich makkelijk meten met iedereen daar. Mentaal weet ik niet of hij in staat is daar te aarden. Bescheiden jongen tussen al dat leipe geweld, ik hoop het wel.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hij zal morgen gekeurd worden in Milaan, aldus Ajaxlife
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
En 's avonds op de tribune bij de thuiswedstrijd tegen Cesena.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat stond er niet, maar ze hadden zelf twijfels over zijn inzetbaarheid. Al was dat meer een vermoeden
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Aangezien de transfer in principe rond is neem ik niet aan dat hij nog voor Ajax zal spelen?
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Geweldige overstap voor hem! AC Milan is toch een club waar je als klein kind van droomt. Natuurlijk zal hij er veel als linksback gaan spelen, hopen dat hij zich daar gaat ontwikkelen tot een goede optie voor Oranje. Ook lekker is dat hij nauwelijks echte rechtsbuiten tegenkomt en daarnaast veel balvaste spelers voor afspeelmogelijkheden voor zich heeft en rugdekking van types als Silva en Nesta is ook niet verkeerd!
Ik zie het wel met vertrouwen tegemoet
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zit vandaag toch niet meer bij de selectie en heeft dus zijn laatste wedstrijd al voor Ajax gespeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|