![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Eind april 2010 werd bekend gemaakt dat PSV een nieuwe speler had aangetrokken; Atiba Hutchinson. Deze speler komt van FC Kopenhagen, dat seizoen tegenstander van PSV in de Europa League.
Atiba Hutchinson (1.87m) is Canadees international en heeft inmiddels al 50 interlands achter zijn naam staan. Rutten laat in een eerste reactie over hem weten dat het een atletische veelzijdige middenvelder met veel power is. Hij tekent een contract voor 3 seizoenen. Hij begint het seizoen, mede door afwezigheid van Afellay na het WK, op het middenveld. Als Manolev geblesseerd raakt, kan Hutchinson wat van zijn veelzijdigheid laten zien. De Canadees speelt een reeks wedstrijden op de rechtsachterpositie en laat zien dat hij ook op die positie van waarde kan zijn voor PSV. Inmiddels is Afellay vertrokken en Manolev weer fit, dus de kans is groot dat Hutchinson in de tweede seizoenshelft zijn kunsten mag gaan vertonen op het middenveld.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kijk, hij heeft een topic en meteen scoort ie.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij bevalt me heel erg goed moet ik zeggen, positieve verrassing!
Dikke vinger naar de haters. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hij speelt de laatste tijd wel erg sterk zeg, beide wedstrijden van deze week misschien ook wel de beste man van PSV.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Speelt al sinds zijn komst gewoon sterke wedstrijden, wat een goede "aankoop" is dit geweest zeg
.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Precies. Snap die kritiek dan ook niet op hem.
Beste middenvelder van PSV. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het is ook gewoon een goede speler, maar niet het type speler dat PSV veel beter maakt imo. PSV heeft behoefte aan een schoonmaker op die positie: een Enoh/Brama. Scoren kan ie ook al niet.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
De Enoh van dit seizoen is voetballend gezien inderdaad van het niveau profklasse, maar dat zie ik als een momentopname. Ik vind PSV veel te kwetsbaar voor counters omdat op het middenveld te weinig intercepties worden gemaakt door Hutchinson en Engelaar. Met een type Enoh, nadruk op type dan maar
, kan je een tegenstander veel beter vastzetten.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik ben fan. Mits hij op het middelveld speelt natuurlijk.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vandaag weer de beste van het veld. Alleen jammer dat hij bijna nooit zelf durft te schieten vanaf een metertje of 20..
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Al tijden lang steengoed. Altijd een voldoende.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fijn als hij weer terug in de selectie is bij PSV, dat geeft Fredje toch weer een extra optie op het middenveld
.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als ik Fred zou zijn dan zou ik Wijnaldum of Strootman inruimen voor Hutchinson. Dan heb je tenminste al 80% minder balverlies.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
![]() |