![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |||
![]()
![]() Plaatje voor Riro en SCH.
![]() Mooi dat FC Twente een speler van dit kaliber naar de Eredivisie weet te krijgen. Alhoewel ik nog van zijn voetballende meerwaarde overtuigd moet worden is het natuurlijk(mits fit) een beul en sloper eerste klas. |
||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het is indien fit inderdaad een beest, maar toch twijfel ik of hij gaat slagen. Ligt er al erg lang uit en gaat (indien hij echt wordt overgenomen) heel wat geld kosten.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
weer een buitenlander bij FC Twente
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Deze speler heeft wel een bijzonder karakter. Omdat hij vorig jaar het hele jaar geblesseerd is geweest heeft hij AC Milan verzocht om voor het laatste jaar van zijn contract - het jaar 2012/2013 - geen salaris uit te keren.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ach, dan staat hij toch al niet meer bij Milan onder contract.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Dat idee zal hij zelf ook wel hebben gehad. En anders zal de transfersom ook wel een flink stuk lager zijn voor een andere club, mocht hij dan toch nog bij AC Milan onder contract staan en het contract is dan nog niet opengebroken.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bij het plaatje voor SCH en Riro moest ik gelijk hier aan denken:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Goede aankoop denk ik, einde Wisgerhof?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ze hebben onlangs nog het contract van Wisgerhof verlengd, dus dat zou vreemd zijn.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nummertje 2 krijgt ie. Als er iemand uit gaat, stem ik toch op Wisgerhof..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Douglas en Onyewu als duo..dan schijt je toch in je broek als spits
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wat een kolos. Denk dat hij wel eerst wat tijd nodig heeft om te wennen en dat hij daarna een rol a la Rajkovic gaat vervullen. Want de kans dat Douglas of Wisgerhof een keer afwezig zijn wordt groter naar mate het seizoen vordert.
Ben benieuwd, ik heb hem nauwelijks aan het werk gezien en herinner mij in ieder geval dat het in mijn FM-game een verdediger van Europese top was haha! __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Dit gaat echt wel ten koste van Wisgerhof. Kan me niet voorstellen dat deze knaap voor de bank komt.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vraag me serieus af hoe snel en wendbaar deze jongen is... Tis makkelijk om deze vent met corners te hebben, maar nogmaals een snelle spits ala Suarez bijvoorbeeld, hoe doet hij het tegenover deze Ultranigger?
__________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Daarnaast speelde hij nooit, dus ik vermoed dat het nog steeds niet veel soeps was, want sterker dan de andere verdedigers is hij absoluut wel. Als hij dus net zo snel/wendbaar zou zijn zie ik niet in waarom hij niet zou spelen. Persoonlijk denk ik dat hij het bij vlagen moeilijk krijgen tegen kleine, wendbare tegenstanders. Zijn fysiek en uitstraling compenseert gelukkig een hele hoop. Ook deed hij het absoluut niet verkeerd tegen Douglas, maar het collectieve wanpresteren van Heracles verbloemt misschien het e.e.a. Ik kijk in ieder geval uit naar de duels tussen Suarez/Sulejmani/Lens/Verhoek en Onyewu. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Onyewu wederom geblesseerd van het veld, is er al een schatting hoe lang hij uit de roulatie is?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat heeft niet lang hoeven duren dus..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik blijf het vreemd vinden hoe zo'n beer van een vent altijd geblesseerd kan zijn.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Gaat nu Messi ontmoeten in een vriendschappelijke wedstrijd voor 82.500 mensen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 | |
![]()
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Beperkte voetballer, met weinig tot geen opbouwende kwaliteiten.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Messi heeft inderdaad hoofdpijn gekregen van Onyewu. Alleen was dat z'n eigen schuld. Messi dacht dat hij een kopduel kon winnen, maar kopte tegen het achterhoofd van Onyewu. Was wel een vermakelijke 1 - 1 wedstrijd. En Onyewu deed het best goed, ook op het coachend vlak ten opzichte van zijn medespelers.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nou, dat was ook een succes zeg
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sporting wil hem hebben. Heeft die trainer vorig seizoen een abonnement op Eredivisie Live gehad?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
dat is maar net hoe je t bekijkt
|
|