![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hugo Borst legt per direct zijn televisiewerk neer. De sportdeskundige zit tegen een burnout aan en kiest voor zichzelf. Wel blijft hij voor het AD werken, meldt de krant. Maar Hugo Borst zal niet meer te zien zijn als deskundige bij Studio Sport, ook gaat de geplande serie van Vaders & Zonen niet door. Ook zou Borst meewerken aan Hard Gras van PowNed, daar wordt hij waargenomen door Henk Spaan.
Borst: Dat ik met tv maken stop heeft meer redenen trouwens. Ik betrapte mezelf in 2010 op een gebrek aan inspiratie. Ik ben erg kritisch op mezelf. Ik vind dat een mens alles wat hij doet gepassioneerd moet doen. Dat was te vaak niet meer het geval. Mijn liefde voor voetbal en voetbaljournalistiek heeft in 2010 bovendien een enorme oplazer gekregen. Of ik de eerzucht en ijdelheid om op het scherm te verschijnen hervind, weet ik niet. Ik zie wel. Ik ga lekker schrijven. Erg jammer. ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zal hem niet missen, ik vind Hugo Borst een lul.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vond hem vroeger bij SV altijd een stuk scherper dan tegenwoordig, nu zit hij er wel heel vaak naast.
Goed dat hij het zelf ook inziet. Hoop dat hij over een paar jaar bij VI gaat zitten dan, lijkt me wel goed passen daar Al lijkt het me sterk dat hij terugkomt
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik hoop het niet, vind hem er ook totaal niet bij passen.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik erger me altijd dood aan zijn gezeur.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij heeft altijd zoiets over zich van "Wat jullie ook zeggen, ik zeg lekker het tegenovergestelde. Kijk mij eens lekker tegendraads zijn." Schijtirritant.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ja idd, net of dat ie altijd moet poepen of zo
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
In een Ajaxkliek als Studio Voetbal is dat ook niet zo verwonderlijk.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jammer. Hij en Youri samen komen meestal tot een goede analyse van de situatie.
Ik vond het ook wel mooi hoe hij tijdens het afgelopen WK bij het becommentariëren van wedstrijden keihard kritiek uitte op de corrupte FIFA. Ik zie iemand anders het niet snel over dat soort (belangrijke!) randzaken hebben tijdens wedstrijd analyses. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Youri met een goede analyse
?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Youri
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja ik ben het vrijwel altijd met hem eens. Al jaren. Hij zegt altijd dingen die ik tijdens de wedstrijd zit te roepen.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Youri met goede analyses
.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Youri heeft echt de meest domme opmerkingen
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jij roept tijdens wedstrijden constant "Nouja hoe het daar gaat weet ik niet, maar bij FC Twente..." ?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
![]() Opzich vind ik het wel jammer, want hij is inderdaad iemand die er absoluut geen moeite mee heeft om keiharde kritiek te uiten in plaats van iemand zijn gevoelens te besparen. Het is wel irritant hoe hij vaak expres de andere kant kiest, gewoon omdat het kan. Dit heeft wel vaak tot resultaat dat er een discussie op gang komt, maar helaas leidt dit ook vaak tot de schreeuwpartijen die er regelmatig zijn bij SV. Ik vond hem in het begin echt een verschrikkelijke man, maar over verloop van tijd ben ik hem wel gaan waarderen, juist omdat hij niet vies is van een leuke discussie. Je prikt op een gegeven moment gemakkelijk heen door zijn neiging om anti-mainstream te zijn. Plus: ik hou wel van mensen die hun ongelijk toe durven te geven. Johan Derksen kan daar wat van leren. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hugo is dus ook dodelijk vermoeid geworden van alle Ajax-verhalen
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik ben fan van Hugo, maar vond hem de laatste jaren (net als het programma) maar zo/zo.
Lijkt me wel cool om hem eens bij VI te zien inderdaad, maar ik denk niet dat we hem nog veel op tv terug gaan zien. De redenen die hij nu zelf al aangeeft waren natuurlijk al óverduidelijk zichtbaar op tv. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nooit geweten dat je voor Twente was.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jammer.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hij was idd al een stuk minder scherp de laatste jaren. Onzichtbaar zelfs.
Even rust nemen en gaan schrijven. Dan weer terugkomen op tv (liefst bij VI) en geen geacteerde onzin als Unibet meer. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoe krijg je deze onzin uit je bek....
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Jan: Ajax Tom: Kampong Jack: AFC / anti-Ajax om vooral niet als Ajacied gezien te worden Hugo: Sparta Waterreus: PSV Koeman: Ajax/Feyenoord/PSV/Groningen/Barcelona/Valencia Alles behalve een Ajaxkliek. Maar goed, ik reageer waarschijnlijk op een trolpost .
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jammer, Hugo was de enige reden om naar Studio Voetbal te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
Nu ik het toch over die Tom heb, wtf heeft hij eigenlijk bij Studio Voetbal te zoeken?
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Ik zal 'm niet missen. Voetbaltechnisch heb ik 'm nog nooit iets relevants horen zeggen. Vent houdt zich alleen maar bezig met 'het randgebeuren'. Hij is bovendien strontvervelend irritant. Zal helaas ook niet lang uit beeld zijn, vrees ik.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Voor het voetbaltechnische gedeelte hebben we inderdaad nog een stuk of 10 Waterreuzen of Youri Mulders nodig.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jammer, vond bijvoorbeeld WIA4, z'n columns in het AD en de keren dat hij bij DWDD zat ook wel leuk.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Boeiend. Hugo B. is een opstandige schreeuwlelijk. Blijft een Havoknul die nooit heeft doorgeleerd en daarom nogal eens recalcitrant en ongenuanceerd uit de hoek kan komen, tot op het persoonlijke af.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#37 | |
Youri: Twente Jan: Ajax Tom: Ajax Jack: Ajax Waterreus: PSV Koeman: Ajax/Feyenoord/PSV/Groningen/Barcelona/Valencia Molenaar: Ajax Laatst gewijzigd door Grunner; 07-01-11 om 14:27 __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tom van 't Hek is geen Ajax-supporter.
Molenaar is geen vaste gast. Jack is AFC, niet Ajax. En Tom Egbers die af en toe ook presenteert is Heracles fan. En Ajax heeft nou eenmaal de grootste journalistieke waarde, dus zo gek is het niet als men daarover begint .
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hij was al een tijdje niet zo scherp meer.
En Aad de Mos gaf hem de nekslag. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
En nee, ik zeg dit niet zomaar, want ik heb het van iemand die recentelijk daar rondloopt. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Net als dat Van Gelder voor AFC is, come on
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat een topic is dit geworden
.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hoe kun je in godsnaam ontkennen dat het Studio Ajax is?
"Nou uhh jongens, nu even over Ajax" is een zin die Jack iedere uitzending minimaal 15x uitspreekt. Prima verder, maar ik ben inmiddels gestopt met kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik zou het maar niet doen als ik jou was. Youp en Tom van 't Hek zijn allebei echte Ajacieden.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |