![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Een topic voor een speler met de mooiste voetbalnaam ooit mag niet ontbreken. Diego Maurício Machado de Brito is zijn echte naam, maar de Braziliaanse media en de fans van Flamengo noemen hem liefkozend Drogbinha. Dit vanwege zijn imponerende fysiek en gelijkenis qua speelstijl.
Diego Maurício is geboren op 25 juni 1991 in Rio de Janeiro. En het gaat niet alleen om de naam: hij wordt gezien als dé belofte van Flamengo en FC Porto heeft hem al op het oog voor wanneer Hulk vertrekt. Prijs? Miljoentje of 13. Maar dan heb je wel de beschikking over niemand minder dan Drogbinha .Ik ben fan. ![]()
Laatst gewijzigd door Otis.; 07-01-11 om 00:27 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik post mee omdat dit een Otis topic is en ik benieuwd ben of van deze jongen wat terecht gaat komen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]()
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
heeft youtube ook beelden van deze kunstenaar?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Op die 2de foto lijkt ie wel op Drogba
![]() Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij is nu bij de Braziliaanse selectie voor het Zuid-Amerikaanse kampioenschap onder 20.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
En hier wordt hij in verband gebracht met FC Porto als mogelijke opvolger van Hulk. Zijn zaakwaarnemer wil pas met clubs gaan praten als hij terug is van het toernooi met Jong-Brazilie.
Empresário prefere esperar para ouvir propostas por Drogbinha | globoesporte.com Diego Maurício confirma sondagem do Porto: 'Se acontecer, vou ficar feliz' | globoesporte.com __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zuid-Amerika -20 is dit jaar in Peru toch ? Altijd toffe toernooien, kijken of ik dit jaar wat mee kan pikken. Argentinië met Araujo, Funes Mori, Galeano
.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
. En ikzelf heb er te weinig van gezien, maar de Braziliaanse media verwachten naast Drogbinha ook een heleboel van Casemiro, Oscar en Lucas.
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mauro Rosales vroeger
.Ik bedoel maar |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ja precies, je weet nooit waar het eindigt. Prosac (dacht ik) postte laatst nog de selectie van Jong Oranje vijf jaar geleden. Met namen als Patrick Gerritsen enzo. Maar toch vind ik het altijd leuk, jeugdtoernooien.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Overigens is dit wel een grappige speler, die Mauricio. Maar hij is niet bovengemiddeld lang, dus een echte Drogba is het niet, ze zijn beide zwart met lang haar en bonkig. Logisch ook dat Porto achter 'm aan zit. Als er een club goede lijntjes heeft naar Zuid-Amerika, goed scout, gericht aankopen doet EN daadkrachtig is op de transfermarkt dan zijn zij het wel. Sowieso, Porto
O grande Dragoes.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vind het geweldig. Onbevangen voetbal, leuke talentvolle spelers. Grote flamboyante talenten, of de zelfverzekerde nuchtere jongens die stapsgewijs de top halen. De waterdragers, de topverdedigers in spé, de technische bazen, de nieuwe Redondo ? De nieuwe Ronaldo ? Heerlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Dit was een baas op dit jeugdkampioenschap: 1997 FIFA World Youth Championship - Wikipedia, the free encyclopedia |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Held van Verona
.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jup.
Van die brazilaanse selectie is nooit meer echt iemand tot de top doorgebroken. ALex en Helton hebben nog redelijke carrieres gehad. Dat Franse team was in 1997 wel baas: Landreau, Gallas, HEnry, Trezeguet, Anelka, Silvestre en Sagnol. Of Argentinie met Samuel, Cambiasso, Aimar, Riquelme, Franco en Placente ![]() Maar goed, dat is wel erg offtopic. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lucas en Neymar zijn in elk geval bij 1 meisje de populairste spelers van het team. Ene Eduarda van 15 kwam het trainingsveld oprennen en sprong beide spelers in de armen. Neymar vond dat niet echt een probleem zo te zien.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Drogbinha zal wel wat minder populair bij de vrouwen zijn.
.. Al is Peter Crouch getrouwd met een model. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Spoiler
||
|
|
|
|
|
#21 | |
Zie dat het 91 was, en in 89 wonnen ze 'm ook al. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Misschien een jeugdelftallentopicje maken/zoeken of (voor de geflopte jongens) hier heen: Gehypte spelers die (tot nu toe) mislukken ?
We dwalen iet wat af, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Showjochies hoor
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Daar zijn het Brazilianen voor he. Vooral Neymar is een mannetje, die sokken ook tot over z'n knieen
. Ik vind het wel grappig. Ze hebben ook nog even de tijd genomen foto's van de (vrouwelijke) fans te maken. ![]() ![]() Maar misschien is 't wel een goeie suggestie van Clough om een topic voor dit toernooi te maken ofzo. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik vind het helemaal niks, en heb al vaker aangehaald dat het slechts een onderdeel binnen het Braziliaanse voetbal is. Het zijn dan, niet geheel toevallig, ook meestal de jongens die niet het maximale uit hun carriere halen. Een echte Braziliaan heeft die fratsen ook niet nodig.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dan zijn gewoon jongens van 18 die een lekker wijf zien. Ik ben blij dat het niet allemaal van die heilige boontjes zijn, zoals Kaka...
|
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het gaat me niet om een zo'n momentje hoor
, dat moeten ze lekker doen inderdaad. Maar Neymar ís gewoon een showpik, en dat zou hij niet moeten doen vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Achja dat soort mannetjes geven kleur aan de voetballerij. Ik vind het niet echt een probleem. Het is een extroverte jongen, heeft flinke fouten gemaakt en zal er nog wel wat maken. Als hij daar maar van leert zie ik het wel goedkomen met hem.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik hoop het voor hem, en voor jou als fan.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik zal deze discussie even voortzetten in het Neymar-topic.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Whehe de teamgenoten van de held hadden besloten dat het tijd was voor een nieuw kapsel. De bedoeling was Jairzinho, maar zelf vind hij het nog meest op een personage uit Cidade de Deus lijken. Probleem is wel dat hij niet meer op Drogba lijkt... Nu maar hopen dat de bijnaam blijft hangen
!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Li'l Ze
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Niet verkocht dus, nu even Staatskampioen worden samen met Ronaldinho en Thiago Neves, en Zuid-Amerikaans kampioen onder -20 met Brazilie.
Laatst gewijzigd door Otis.; 02-02-11 om 10:04 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
DROGBINHA
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
does een update otis
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ja. Hoe staat het er mee? Kan 'ie er nog wat van of was het een hype?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Schijnt dat er onlangs een bod van Shakhtar op hem is afgewezen.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jammer. Daar hebben ze nauwelijks Brazilianen.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Otis, olijke sambadanser. Hoe staat het met de carrière van Drogbinha?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hij is een beetje teruggezakt afgelopen seizoen. Het begon zo mooi
.
|