![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Laatst gewijzigd door Hendril; 23-12-11 om 15:49 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Haha, polonaise! Slaat natuurlijk op polonia, wat eigelijk 'Polen' betekent.
Maar omdat Polonaise ook met 'polon' begint, is het grappig!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bos vs Maaskant! Spannund!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
-
Laatst gewijzigd door Hendril; 23-12-11 om 15:50 |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prachtig hoe zo'n club zich laat piepelen. Paar vriendjes mee nemen? Kan allemaal joh. Wat is de voetbalwereld toch achterlijk,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Benieuwd welke nederlandse spelers hier weer heengaan...
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik blijf het apart vinden dat een club een trainer neemt omdat Leo Beenhakker zijn naam noemt.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Haha het presteren om twee keer in één jaar te worden ontslagen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
buitenlandse topcoach
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hahahaha
. Wat een baas is die voorzitter.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hahahahahahahahaha die voorzitter, dit is hem
.
|
|
|
|
|
|
#17 |
![]() "Met het aanstellen van een topcoach uit het buitenland verwachtte ik dat Polonia Warschau zou klimmen in de stand, niet zakken'' __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat is voetbal toch mooi
. Waar anders zou zo'n figuur aan het hoofd van een miljoenenbedrijf staan?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Dacht even dat het Johan Boskamp was.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Die voorzitter moet niet zoveel meer naar Leo Beenhakker luisteren , dit hadden veel andere mensen hier ook wel kunnen vertellen.
Voor Theo Bos vind ik het wel sneu , iets te snel aan de bak gegaan ? Van Hintum weer terug in de ww en komt ie weer terug op Sport 1
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Een topcoach uit het buitenland en dan Theo Bos aanstellen om hem vervolgens na 3 wedstrijden eruit te knikkeren
__________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Poolse clubs
Wat een opportunistisch zooitje toch altijd, net Griekenland
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spanje, Italië en zelfs Engeland ook wel. Gelukkig hebben we die onzin in Nederland niet.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
3 wedstrijden
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kostelijk dit.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ach, lekker afkoopsommetje in je zak steken. Kan jou het schelen.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Daarom juist. Die algemeen directeur ook, is dat ook een maatje van Theo?
Goddomme zeg. Ik moet gewoon eens een voetbaltrainer stalken zodat ik hem 'per abuis' ontmoet in de kroeg en ik vriendjes met hem kan worden. Wie weet waar ik dan nog eens aan het werk geraak. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Staat een interessant interview met Theo Bos in de VI hierover. Wat een mafkees die president
.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Was ook mooi om te zien dat hij niet uithaalde naar Jordania, maar daar is het natuurlijk een clubman voor __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij gaat naar Willem 2.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Maar volgens mij was dat al bekend voordat hij daarheen ging. Ordinair zakken vullen dus?
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Hij had amper een goed gevoel toen hij die kant op ging. __________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Is begonnen aan zijn belangrijkste wedstrijd...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wat is er?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hendril probeert altijd zo cryptisch mogelijk te posten.
.Neem aan dat ie kanker heeft. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
, .Heeft geloof ik ook de laagste overlevingskans omdat het meestal al uitgezaaid is als je erachter komt dat je het hebt .Wat ongelooflijk kut voor hem. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Maar het is nog niet bekend? Zie het verder nog nergens.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nog niet bekend gemaakt nee.
Zal wel over de "feestdagen" worden heen getild. Laatst gewijzigd door Hendril; 23-12-11 om 16:08 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Fuck
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Whut
.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
damn
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik sluit mij aan bij de vijf posts boven mij.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Klote nieuws natuurlijk .... __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
John van den Brom heeft gisteren geen interviews meer gegeven na de wedsstrijd vanwege dit nieuws. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Theo Bos - met kutnieuws voor kerst
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|