![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Hier wordt er ook al over gespeculeerd: Theo Bos topic - Pagina 3 - FC Dordrecht forum
Zeer treurig nieuws, dat overigens nog altijd uit de lokale media is gebleven. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
Spoiler
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ben ik deels met je eens, maar je weet ook dat tegenwoordig zulke dingen ook snel uitlekken. Mensen die zelfs registreren op dat Dordt-forum om het nieuws te kunnen brengen. Dus dan is het wel apart dat media dat nog niet opgepikt hebben, want het is hoe dan ook nieuws. Al kunnen er inderdaad best afspraken zijn gemaakt met Theo en zijn familie, dat sluit ik niet uit.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Voor de mensen die er nog aan twijfelden, heb inmiddels uit eerste hand vernomen dat het helaas maar al te waar is..
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
www.indehekken.nl heeft gister nog een artikel gemaakt over Theo...
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nog niks in de media?
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Vandaag de eerste training van Dordrecht, dus die zullen het nu toch wel naar buiten brengen (in overleg met Theo) verwacht ik.
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hij heeft vandaag gewoon de training geleid.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Op de site van dordrecht wordt het nu gemeld.
(Zit op mobiel dus kan het bericht niet plaatsen) __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Terecht dat de media niets heeft gemeld en rustig heeft gewacht totdat hij het zelf naar buiten bracht, complimenten.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#62 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Vreselijk bericht
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Zeker, alvleesklierkanker is een van de ergste soorten... Hopelijk komt hij er weer bovenop!
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
De media wisten er dus wel van, bleek vorige week. De meesten hebben zich wel netjes aan de afspraken met Bos gehouden. Alleen twitter kun je nooit reguleren, waardoor de geruchten dus al langer circuleerden.
Hopelijk komt Bos er weer bovenop inderdaad, maar de vooruitzichten zijn zeer slecht helaas... __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Pff echt klotenieuws voor deze sympathieke vent.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Echte klote. Sterkte, Theo!
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#70 | ||
|||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Mooi beelden uit Dort.
Was er in Den Bosch helemaal niks Terror ? __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Kippenvel bij de mooie beelden vanuit Dordrecht
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Hier staat een filmpje over gisteravond bij Dordrecht:
Home | RTV Rijnmond __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Hypocriete honden in Dordrecht. Vals sentiment.
Die 'supporters' daar zeggen om het woord kanker. En dan nu dit. Straks gaat men Dordrecht nog sympathiek vinden ook. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Dat gebeurt toch bij elke club.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Niet zo erg als bij Dordrecht.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Misschien, maar ik denk dat dat min of meer los staat van de situatie met Theo Bos. Die acties zullen ongetwijfeld oprecht zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
maar wat te denken van Fritz Korbach beste Karel. Je gaat me toch niet vertellen dat het nooit meer op de vijverberg geroepen wordt ? __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Er zit een groot gat tussen nooit en constant. Als je nooit bij Dordrecht uit bent geweest kan je er niet over oordelen.
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
) en ik kan het me niet herinneren dat het zo erg was. Misschien is het tegenwoordig erger dan bij andere clubs, maar dan nog denk ik dat het min of meer los staat van de situatie met Theo Bos.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ik moet wel beamen dat het incest/iq-loze mongolen gehalte bij Dordrecht vrij hoog ligt...
![]() Maargoed dat zullen we maar even loszien van de afschuwelijke situatie van Theo. |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
Overigens was er dus een - tot vandaag - werkloos trainer die via zijn zaakwaarnemer al heel snel na het naar buiten brengen van het nieuws over Bos aan Boogers heeft gevraagd of hij een optie was. Als het niet per direct kon, mocht het ook wel volgend seizoen... __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#83 | |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Zondag in de vierde minuut, zijn rugnummer, spreekkoren voor hem begreep ik?
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Klopt. Plus een spandoek van 40 meter.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ik vond de wedstrijd van vandaag bijzaak.
Wat was de 5de minuut prachtig; vooral ook met vd Brom erbij. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Hup Holland!
|
Kippenvel moment in de 5e minuut.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Deden de NEC supporters ook mee? Daar waren geen beelden van.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Prachtige beelden inderdaad, vooral met Van den Brom. Eerbetoon aan de zieke Theo Bos | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Laatst gewijzigd door Hendril; 23-01-12 om 10:35 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Het doek is iniedergeval duidelijk. Dat is bij veel andere doeken niet het geval.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Natuurlijk denk ik daar nu wel anders over, maar gisteren vond ik het gebaar belangrijker dan een simpele wedstrijd die men de derby noemt.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Toch wel echt kippenvel als je dat zo terugziet hoor, mooi eerbetoon
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Theo gaat nog trouwen.
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Vandaag staat er in de VI een foto van de bruiloft van Theo en Marieke.
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Hij ziet er goed uit op die foto.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Viel me ook op, zeker als je bedenkt dat hij waarschijnlijk zeer zware kuren achter de rug heeft.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Theo Bos - met kutnieuws voor kerst
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|