![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Zoals in Fightclub al gezegd werd:"Ik vecht liever niet tegen pezige ventjes. Die blijven gewoon staan." Mijn voorkeur wat betreft laatste mannen gaat uit naar lange dunne verdediger. Dit in tegenstelling tot de bonkige vierkante soort.
Waarom? Allereerst blijven ze zoals al genoemd gewoon staan en als ze al om vallen staan ze weer sneller op. Ze hebben bovendien over het algemeen meer snbelheid omdat hun lompe lichaam hun niet in de weg zit. Eventuele fouten qua positie kiezen kunnen ze dus herstellen met snelheid. Ook hebben ze simpelweg fysike gezien meer kans om een kopduel te winnen. Nu zit het er aan te komen bij De Graafschap, een wisseling van de wacht. Bij DZC werd de wissel nog in de kleedkamer gedaan. Tegen GAE was het publiek gewoon getuige van de overdracht van de macht in de 20ste minuut. Er zit een jeugdspeler aan te komen die alles heeft om een held, van mij sowieso, te worden. Hij is nog jong, maar pakt in de voorbereiding al zijn minuten mee. Zou hij dit jaar al aan de selectie toegevoegd worden? Zijn naam? Dat is meteen ook een van zijn pluspunten. Een naam die al genoeg uitstraling heeft: Ted van de Pavert. Die naam alleen al. Ted van de Pavert was de medogenloze verdediger waar tegen Roel Dijkstra altijd moeite had, tegen wie Ronnie Hansen niet durfde te spelen en die als enige Kick Wilstra uit wist te schakelen. Ted van de Pavert. We hoeven geen melodie voor zijn spreekkoor te bedenken. de naam heeft zo al een aangenaam ritme. We hoeven alleen maar zijn naam te scanderen en de punten zijn in de pocket. Driewerf hulde!
Laatst gewijzigd door Karrel_Laaglawaai; 28-12-10 om 08:51 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Uhhh. Ok.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leuke OP
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kleine TT change, spelerstopic van gemaakt
![]() Leuke OP, hulde
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Van de Pavert zat vorig jaar als eerstejaars A al bij het tweede. Doordat het toch wel wat druk was heeft mijn besloten om hem dit jaar in principe in de A te laten spelen. Het eerste had echter zoveel blessures dat hij toch zijn debuut dit jaar al mocht maken.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ben fan.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jaaa, hij viel nog in tegen Heerenveen, en toen merkte ik al op; hadden we op fok niet een topic over hem
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Drie keer raden wie dat topic op Fok! geopend had.
Daar kunnen zulks mensen niet waarderen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
haha, dat was wel lachen toen, met zijn hyve en die van zijn vriendin
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik las Ted van de Parre
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ted van de Parre, de beer
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Beer vd Meer ofwel Lek van PEC is iemand anders
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tweede hit op Google image:
![]()
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zij die het kunnen weten melden dat deze nieuwe held best eens een basisplaats kan bemachtigen bij de Superboeren!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Inderdaad. Hij speelt elke oefenwedstrijd. Best knap aangezien hij vorig jaar nog voornamelijk met de A heeft meegedaan.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoe lang speelt hij al in de jeugd van de Superboeren?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Goal!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Hij is worldwide trending op Twitter.
hatsunachan nathaniel himawan Pavert? what is pavert? an evolution from pervert?
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#19 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Fokking baas. Zowel Ted als ondergetekende. Ik had zijn talent al vroeg ontdekt.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat commentaar van Van der Gijp ook over z'n naam
Tedje van der Pavert, die is z'n leven lang gedoemd bij De Graafschap te spelen!En gelijk heeft hij dat ie dat meteen leuk vond, met zo'n naam heb je cultpotentie. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Waar is de nieuwe van Menno Pot?
Edit: Ted wordt met een dosis voetbalcultuur geassocieerd.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb hem gewoon in mijn coach van het jaar-elftal gezet, betaalt zich meteen uit.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ted van de Pavert
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |