![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik kan er helemaal niets van
Laatst gewijzigd door sjimmie; 07-12-11 om 23:54 |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat mij goed deed was dat hij gewoon z'n acties durft te maken. Dat zie je tegenwoordig niet meer snel bij jeugdspelers. Hij leek geen angst te hebben. Dat hij technisch was wist ik al, maar hij was nog rapper dan ik dacht. Viel me vorig jaar nooit op.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Maar die teamprestatie bij Ajax is juist hoog, dus dat zou alleen maar positief zijn. Is me nooit echt opgevallen in de jeugd eigk, en in de ehm 50 minuten op het EK-19 dat ik hem heb gezien, was ie barslecht. Maar dat gold voor velen... __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nee, de laatste jaren valt het me eerder op dat jeugdspelers heel dwangmatig spelen.
Zeegelaar was daar juist een voorbeeld van als je het mij vraagt... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Had een mooie assist vandaag (Al hielp de VVV verdediging wel mee
) en speelde tegen Anderlecht ook leuk bij tijd en wijlen.Hopelijk scoort hij gauw zijn eerste doelpunt. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben nog altijd niet overtuigd. Vind sowieso dat 'ie gewoon op rechts moet spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Had om één of andere reden duidelijk de opdracht van Frank meegekregen om veel naar binnen te komen en te schieten.
Na de gele kaart van Timisela had hij gewoon constant het duel aan moeten gaan, maar daarna werd hij juist bijna niet meer in het spel betrokken.... __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik begin steeds meer te twijfelen over zijn kwaliteiten. Waar ik eerder wel zijn potentie zag, begint dat toch steeds meer weg te ebben.
Ik vind zijn techniek vrij mager, zijn overzicht niet geweldig en zijn schot is dramatisch. Verder is hij ook niet efficiënt, maar dat vind ik nog het minst erge gezien zijn leeftijd en ervaring. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
In de jeugd blonk hij uit qua traptechniek en balbehandeling.
Het is allemaal zo relatief. Ik zou graag willen zien dat ze hem gaan verhuren, om zich volledig te ontwikkelen. Als hij dat doet, kan hij ver komen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij moet eens kappen met die kansloze schoten telkens.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zaten een paar goede combinaties tussen, maar het is te eenzijdig bij Ajax. Ik pleit dan ook nog steeds voor een spits met een actie, en onze vriend uit de Maghreb heeft nogal teleurgesteld, vooral op mentaal vlak. Eriksen kan het niet alleen, en de buitenspelers die we nu hebben zijn (nog) niet goed genoeg. De Jong zal ook niet veel meer kunnen dan Eredivisie niveau, dus is ook niet de ideale spits. En dan De Zeeuw op rechts... tja....
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zolang hij speelt bij Ajax lijkt me dat niet noodzakelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hij krijgt bij Ajax te veel ballen, waardoor hij minder snel leert te doseren. Ik denk dat hij bij een mindere ploeg effectiever leert spelen. De beste oplossing leert zoeken. Bij Ajax is het hem jarenlang te makkelijk af gegaan, en nu nog steeds wordt hij niet snel genoeg geconfronteerd met zijn fouten. Sowieso moet Ajax in mijn ogen Mertens halen, en dan speelt Ebecilio minder. Voor een Ozbiliz en Lukoki is dat minder erg, Ebecilio moet echt ergens gaan spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik noem geen namen meer. Protocol.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Logisch.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nou ja ik ben niet per definitie tegen de komst van Huntelaar. Maar die is voor een groot deel afhankelijk van z'n aanvoer en die is bij Ajax op dit moment onvoldoende. Er komt zelden een mooie voorzet van de flanken. Sulejmani wil nog weleens de achterlijn gaan halen maar Ebecilio trekt constant naar binnen om vervolgens met een triest schot te komen. (Babel?)
Huntelaar zou naar mijn idee niet functioneren in dit Ajax. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ja, zo zit het ongeveer. Heb er al eens een paar keer uitgebreid over gepost. Zal het eens opzoeken.
Ebecilio heeft wel veel meer basiseigenschappen om te slagen die Babel niet had. Komt wel goed, maar hij moet er aan werken. In mijn ogen is een verhuur ideaal. Huntelaar posts: Spoiler
Laatst gewijzigd door El Capitano; 18-03-11 om 17:30 |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hij tweette net dat hij getekend heeft tot 2014.
Vandaag krabbel gezet onder het nieuwe contract tot 2014.. Thnxx everyone http://twitter.com/#!/lorenzoebecili...52190557003776 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Misschien moet ie dan maar met z'n verstand spelen want het ziet er niet uit. Lelijke voetballer zeg.
Dit soort onbeholpen spelers die toch telkens het tegendeel willen bewijzen zijn zum kotsen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lelijke voetballer?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ok, dat is gelogen. Geef ik eerlijk toe. Vind 'm stiekempjes best wel een lekkerding.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nee, maar wat is er lelijk aan zijn spel?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Technisch is er gewoon niet veel aan, vind ik. Hij moet het vooral van zijn fysiek hebben. Zijn schoten zijn ook werkelijk dramatisch.
Nee, dan zie ik liever Ozbiliz. |
|
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
Ik vind Ebecilio een prima speler. Hij moet zich duidelijk nog veel ontwikkelen, maar dat kan toch? Assaidi speelde vorig seizoen bijvoorbeeld bij Heerenveen ook niet zo goed, en moet je hem nu eens zien. Ebecilio laat af en toe wat van zijn klasse zien, hij passeert bijvoorbeeld redelijk makkelijk zijn man. Als hij daarna ook nog eens de juiste keuze maakt ipv steeds kansloos op doel te schieten wordt het echt wel wat. |
|||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Moet het van zijn fysiek hebben? Als hij iets niet heeft is het fysiek wel, technisch is het een uitstekende voetballer alleen moet hij het iets meer bij de basis houden inplaats van trukendoos na trukendoos
Laatst gewijzigd door Mike; 29-04-11 om 19:30 |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Hij moet inderdaad wat meer zijn momenten kiezen voor de acties, maar ook technisch is hij bijzonder goed. Passeert altijd wel de man als hij dat wilt. Zijn afstandsschoten zijn inderdaad dramatisch, maar dat zou (net als bij Eriksen) best wel eens het grote verschil tussen Jong Ajax en Ajax 1 kunnen zijn. Die schoot namelijk ook veel afstandsschoten van buiten de 16 perfect op doel en doet dat nu ook niet heel goed meer. Als ze wat langer in Ajax 1 spelen zullen ze waarschijnlijk weer wat meer van afstand gaan scoren. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ozbiliz is denk ik beter in de 1 op 1 en de dribbels naar binnen. Ebecilio vind ik een betere aanname en in principe een betere basis (en dus functionele) techniek hebben. Ook komt hij denk ik beter buitenom langs zijn tegenstander. Beiden hebben een goede passeerbeweging en een wisselvallige voorzet.
Hangt er gewoon af van wat voor type spel je wil spelen. Het vreemde vind ik eigenlijk dat de Boer met inverted wingers speelt als Ebecilio-Sulejmani speelt en met echte wingers als Sulejmani - Ozbiliz speelt. Ik zou het juist andersom doen. Ozbiliz is volgens mij beter tweebenig dan Ebecilio, die een betere rechter heeft. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
En, gaat die het redden dit seizoen? Heb niks gezien van de voorbereiding maar klinkt niet echt positief.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vond 'm heel matig. Hij kan alleen scoren als de bal van richting veranderd wordt. Schiet zodra hij de bal rond de 16 ziet en draaft z'n acties te lang door.
In mijn vorige post zei ik dat Ebecilio een betere functionele techniek had, maar als je er vervolgens niks mee doet, tsja. Doe mij maar Ozbiliz. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het is gewoon een matige voetballer met een heel laag rendement
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
De TS die dit topic heeft geopend (Tot 2 maal toe
) heeft er echt geen kijk op.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Een dommige voetballer, dat is het. Heb er geen vertrouwen in dat hij het bij Ajax gaat maken. Misschien dat een verhuur gaat helpen, maar anders denk ik niet dat het eruit gaat komen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hij moet eens stoppen met die belachelijke overtredingen telkens, had ie vorig seizoen ook.
Verder mist hij gewoon overzicht, al heeft hij wel een aantal belangrijke basiseigenschappen: snelheid, techniek (goede aanname vooral), kracht en bravoure. Het rendement moet vooral flink omhoog. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik krijg een babel deja vu als ik kijk naar zijn rendement.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik ga dit topic deleten. Die kerel speelt zo slecht
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Slechtste aanvaller sinds Gabrich
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jullie zijn wel weer ontzettend aan het overdrijven zeg. Het is niet best, maar ook weer niet zo slecht als jullie vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Niet goed genoeg voor Ajax1 maar slechtste aanvaller sinds Gabrich is ook wel overdreven
![]() Ik vraag me sowieso af of Rumille Gabrich wel heeft zien voetballen
Laatst gewijzigd door Zappie; 31-07-11 om 01:52 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Waar ie ook mee speelt, met z'n verstand is het in ieder geval niet.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
En niemand hier heeft Gabrich echt zien 'spelen'
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kan er hé-le-maal niks van, hoe kan zo'n speler het eerste halen bij Ajax????
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik ga dit topic deleten. Was ik dronken ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Oprotten met hem. Dikke lelijke draak
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat de Boer hem niet gewisseld heeft voor Serero is echt belachelijk. En dat had al na 15 minuten gemoeten.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Lorenzo Ebecilio #1: Goed genoeg voor Haarsteeg 7.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|