![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |||
![]() Het verhaal:
![]() En het laatste nieuws:
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hij staat toch gewoon onder contract of wat?
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Geweldige voetballer en niet vanwege zijn kwaliteiten. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bericht over die clausule kwam later dan dinsdag dacht ik.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
En nog een nieuwtje:
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Cultheld. Past dus wel in Rotterdam.
Maar die supporters in dat filmpje vind ik toch wel wat aandoenlijks hebben... |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
'We will kill him' __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Echt naar Cardiff gaan ook om deze reden. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken.
.Ik zie het niet gebeuren. Vermakelijk is het wel. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja, wel leuk natuurlijk, maar je hebt er niet veel aan denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Prachtig verhaal tot nu toe! Hopelijk is de afloop ook mooi.
Ik ga het volgen. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Niet haten mcyo! Je weet dondersgoed in wat voor auto's die lui rijden..!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
![]()
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik vind het ook wel een erg tof verhaal eigenlijk
!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Chavs
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
cult.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
even volgen dit
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Leuk dat er nog van die gekken zijn. Bellamy in de kuip = Feijenoord bij eerste 3
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat een helden die gasten.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
De actie was ook op de NOS, inclusief YT-filmpje in de OP.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik vraag me wel af hoe Bellamy dit thuis heeft verteld.
"You won't believe what kind of nutjobs I ran into today.." __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Samen zou dat wel een goed duo zijn.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het is wel aandoenlijk
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Go Your Own Way
|
Inderdaad een stelletje Rotterdamse denker(t)s bij elkaar.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Omg
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Haha. Even een reality check met Don Leo.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik mis alleen de term 'cowboy-verhalen' nog...
|
|
|
|
|
|
#34 | |
||
|
|
|
|
|
#35 |
![]() Het staat er nog in ook
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mócht het gaan gebeuren dan is het natuurlijk wel een schitterend verhaal. Ik ben benieuwd.
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Een schitterend faalverhaal ja. Alsof Bellamy er opeens 20 inschiet
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Denk het wel.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ja, zie het wel gebeuren. Is een topper hoor, voor eredivisiebegrippen.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Met z'n ervaring kan ie sowieso belangrijk zijn voor zo'n jonge groep.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
.
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat doet 'ie al niet eens in het Championship.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bellamy is gewoon
. Snap dat dan met je Derby hoofd.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het is ook logisch dat hij daar minder scoort. Dat is nauwelijks voetbal.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gelukkig spelen ze bij Feyenoord een oogstrelend spelletje en bezitten ook de andere Eredivisie clubs bijzonder veel voetballend vermogen.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Maar ze proberen het wel en zijn er soms wel tot in staat, bovendien zijn de tegenstander minder, en proberen die sukkels ook nog te voetballen...
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Championship is alleen maar blind naar voren rossen en hopen dat er iets mee gebeurt, een beetje zoals Ajax onder Jol in het laatste halfjaar. De Eredivisie is veel beter.
Ze verdedigen er wel harder en scherper, maar dat is inherent aan het voetbal. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kijken jullie ook wel eens naar het Championship of is dit een bevooroordeelde aanname? Genoeg ploegen die kunnen voetballen. Maar goed, andere discussie.
.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik zat me dat al wel te bedenken ja, nav blackpool en west brom.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Craig Bellamy #1: Van Cardiff naar Rotterdam?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|