![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 | |
|
||
|
|
|
|
|
#252 |
|
16 uit 16 inmiddels, dan ben je gewoon een prima spits.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Hij mist ook aan de lopende band kansen, hij laat het team niet beter voetballen, hij staat de ontwikkeling van De Jong in de weg, hij kan überhaupt gewoon niets behalve doelpunten maken. Allemaal bijzaken die er verder niet toe doen?
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
De ontwikkeling van De Jong heeft helemaal niets met een discussie over de kwaliteit van Janko te maken, de rest zijn inderdaad bijzaken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Verder lijkt mij De Jong toch vrij relevant, zeker voor ons Nederlanders. Hij moet de toekomstige spits van het Nederlands Elftal worden, maar voorlopig staat er een gare Oostenrijker in de spits die in mijn ogen minder veel minder kwaliteit heeft als De Jong. Toch vrij zonde. |
||
|
|
|
|
|
#256 |
Nou, dat is nogal wat. Dat iemand ontzettend veel kansen mist is niet erg, want hij scoort ook wel eens, dat hij het team niet beter laat voetballen is ook niet zo belangrijk, als hij zelf maar een doelpuntje maakt. Of iemand mee kan voetballen maakt ook niet uit, als hij uiteindelijk maar de intikkertjes maakt. Dat zeg jij dus eigenlijk nu. Wat ik zeg is dat het een kwaliteit is om zoveel te scoren als hij doet, dat is geen toeval en flauwe opmerkingen dat je dode oma dat ook zou kunnen slaan nergens op.
Dat heeft hoe dan ook niets met een discussie over de kwaliteiten van Janko te maken. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Een discussie over de kwaliteiten van Janko zal vrij kort zijn, jij bent namelijk van mening dat het een goede spits is omdat hij veel scoort, ik vind dat ie er geen klote van kan en dat hij zo snel mogelijk plaats moet maken voor De Jong. Gaan we verder niet uitkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#258 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#259 |
|
Statistisch gezien wel, maar als je 'm 90 minuten lang ziet voetballen doen je ogen pijn.
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
|
Vorig seizoen net zoveel assists als topperrrrr Theo Janssen, die ook nog eens veel meer gespeeld heeft. Dit seizoen 1 minder dan Rosales, die er het meeste heeft tot nu toe. Voor de Jong is het trouwens helemaal niet slecht om z'n voetballende kwaliteiten nog wat meer te ontwikkelen vanaf het middenveld, dat dat de ontwikkeling tegenhoudt is gelul. De Jong profiteert overigens ook redelijk vaak van ruimte maken door Janko. Tegen Ajax stonden beide centrale verdedigers bijv. bij Janko, waardoor de Jong kon scoren. Wat vind je trouwens van Huntelaar?
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Huntelaar, ja, goede spits, statistisch gezien helemaal, maar als het over het Nederlands elftal gaat, zie ik toch liever Van Persie in de spits.
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
Ok, ben je iig rechtlijnig.
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
valt mee hoor
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#264 |
Trefzekere Janko bereikt bijzondere mijlpaal __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Zou hij daar op zijn leeftijd zin in hebben? Zo oud is hij nog niet en als je daar naartoe gaat dan is het in principe gedaan met je loopbaan als topsporter.
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
|
Voor 3 miljoen in het jaar zet hij die principes denk ik vrij snel opzij. Zal dus afhangen van wat ze daar financieel bieden.
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Ik had het wel geweten als ik hem was. Hij is al 28 ofzo? Daarnaast zal hij met zijn talent ook geen Champions League of een topcompetitie in Europa gaan winnen. Daarnaast is het, op de smog (al is dat in Tianhe een stuk minder dan de districten aan de rand van de stad) na, geen verkeerde stad om te leven. Zeker niet met het loon van een voetballer.
Laatst gewijzigd door Blawh; 19-12-11 om 17:28 |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Ik zie hem daar wel 50+ kopgoals maken per jaar
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Voor 3,5 jaar getekend bij Porto.
!
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Wat jammer dat deze prachtige, flegmatieke baltovenaar de Eredivisie verlaat.
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Respect voor de zaakwaarnemer.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Geruchten zeggen 2,5 miljoen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Ik had Porto best hoog zitten qua scouting enzo, maar daar is nu niet veel meer van over.
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Bedankt held
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Wat moet Porto nou met die houten klaas?
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
Goals laten scoren, wat anders.
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Zielig voor Hulk om met zo'n houten Klaas te moeten spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
|
Mooi voor Hulk dat er iemand loopt die al die goede acties perfect af weet te ronden.
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Hoorde ik nou goed dat Porto 7 miljoen heeft betaald?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
3 miljoen.
De eredivisie is weer een parel armer. ![]()
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
|
Opties tot 7 miljoen. Die klaphark van Liverpool kostte 40 miljoen of die nou zoveel beter is. Overdreven voorbeeld natuurlijk maar voor scorende spelers wordt gewoon meer betaald, zeker als ze ook al een goal of 10 in Europees verband op hun naam hebben staan(RBS, Twente) of voor hun land.
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
|
|
|
|
#284 |
|
Heeft z'n 1e goal voor Porto al binnen
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Als hij minuten kan maken daar, maakt hij er echt wel 15-20 in een seizoen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Ja. En iedere andere spits ook.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Weer eentje erbij in ieder geval.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Misschien kan Ajax dan ook nog wat geld vangen voor Bulyikin.
|
|
|
|
|
|
|
#290 | |
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#291 |
|
Hop, schopt er gewoon weer een in. In de derde minuut op bezoek bij Vitória FC.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Kan hij niet alsnog die weddenschap winnen tussen Tjekkie en El Capitano? Hoeveel goals moesten dat er zijn?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Marc Janko #2 Seizoen van de waarheid, met zijn favoriete coach
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |