![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuwe trainer, nieuwe kans voor opportunisme
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jan Wouters scenario 14.gif
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Binnenkort te zien in Amsterdam?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Het is te vroeg. Hopelijk krijgt hij de ploeg aan 't voetballen, maar ik ben bang dat het een heel lastige periode gaat worden. Hopelijk komt hij er onbeschadigd uit, maar die kans is niet groot bij Ajax als hoofdtrainer zijnde.
Hup Frank. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Voor nu de beste optie, maar liever interim en over een paar jaar voor 't eggie.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ben er ook een beetje bang voor eigenlijk.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Precies waar ik bang voor ben inderdaad. We zullen het zien.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik ook inderdaad. Maar vooral erg benieuwd.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Frank
Kom op
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nu ga ik iets heel geks zeggen over Ajax: Maar van Frank word helemaal niet verwacht dat hij het team op sleeptouw gaat nemen naar de derde ster. Hij moet het team tot de winterstop gewoon zo goed mogelijk begeleiden. (al hoop ik natuurlijk dat hij een ware meester blijkt, zoals Van Gaal destijds)
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ach, die paar potjes tot de winterstop.....
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Als ik soms hier lees dat hij de A1 kan laten voetballen zoals het hoort bij Ajax, dan heb ik er vertrouwen van dat hij dat bij het 1e ook wel voor elkaar kan krijgen. Je hebt tenslotte veel meer talent bij het 1e rondlopen, voorwaarde is wel dat de spelers er zelf ook keihard voor moeten werken, want dat heb ik ook nog niet veel gezien dit seizoen.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Milan uit en Feyenoord thuis; er zijn mindere wedstrijden om je debuut te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik denk eerlijk gezegd dat het toptrainer wordt. De vraag is echter of het er nu al kan uitkomen.
Hij is iig wel lekker fanatiek, daar houd ik wel van. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Spreekt wsl wel prima Spaans, zal wel schelen met Suarez, Lodeiro, Oleguer en Silva (als ie weer terugkomt)
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lijkt me een hele goede keus. Grunn wilde hem van de zomer ook als trainer hebben. De Boer vond zichzelf nog niet klaar voor hoofdtrainer te zijn. Dus is Huistra gekomen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vitesse uit zit er nog tussen hé
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ben benieuwd hoe hij presteert, hij heeft natuulijk nog niks laten zien op het hoogste niveau. Echter slecher dan nu kan het ook niet gaan.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Heb er - naief en opportunistisch - wel vertrouwen in. Ik denk dat ie er strak op zit, fanatiek en met een typische Ajax-insteek. Maar als hoofdcoach is er meer nodig dan alleen voetbaltechnische capaciteiten, er komt heel veel op zo'n trainer af. Aan Ajax om hem daarbij te helpen en waar mogelijk uit de wind te houden.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
kampioenen
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hij heeft voorlopig wel de steun van zowel Cruijff en consorten als het bestuur.
Mocht ie langer doorgaan natuurlijk. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Zodat FdB alle tijd en ruimte krijgt om zich op het elftal te richten. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik denk dat het best weleens goed kan uitpakken met Frank de Boer als trainer. Volgend jaar Bergkamp en een ervaren iemand als assistenten en Ajax gaat in ieder geval weer mooi voetbal proberen te spelen. Danny Blind als TD en Cruijff als adviseur . . . .
![]()
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Waarom lees ik de naam Rijkaard nergens?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Omdat Rijkaard eigenlijk alleen bij Barca is geslaagd en achteraf gezien de invloed van HtC groter was dan men dacht.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Die kom ik hier geregeld tegen hoor. Maar daarbij ook met een hele berg kanttekeningen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Plus dat Rijkaard destijds ook voor het geld van Galatasaray koos. Als ik me niet vergis was hij destijds ook gepolst door Ajax.
En ik vergis me niet: http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarch...we-trainer.htm
Laatst gewijzigd door Clough; 07-12-10 om 12:11 __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heeft in ieder geval een goede eerste indruk achter gelaten.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Een goed begin is het halve werk.
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dus we zijn al halverwege?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wat een debuut
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
het betere OP werk. Klasbak
![]() ![]()
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik eis een andere TT.
Frank de Boer #1: Traineeeuuuhhhr van Ajax. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Alles is anders na uurtje De Boer
Uitgegeven: 10 december 2010 07:27 Laatst gewijzigd: 10 december 2010 07:27 Op pagina 2 van het sportkatern kopte het AD donderdag, daags na de 0-2 zege van Ajax bij AC Milan, dat ‘met Frank de Boer het plezier terug is’ bij Ajax. © ANPDoor Bart Vlietstra Da’s knap na twee dagen, waarvan er een halve verveeld werd rondgehangen in de lobby van Schiphol vanwege een mankement aan het vliegtuig. Hoe lang zal De Boer effectief met zijn spelers gesproken hebben? Een uurtje maximaal tijdens een voorstelrondje en een wedstrijdbespreking? Gesprekken die niet al te diep gingen, zo gaf De Boer zelf aan voor de camera. Lef Hij had gezegd wat hij verwachtte van zijn spelers bij balbezit en -verlies, dat ze moesten durven voetballen en lef moesten tonen. Dat Ajax zich niet thuis mocht laten vastzetten door NEC. Studio Sport-analyticus Ronald Waterreus was er zo van onder de indruk dat hij de woordjes ‘lef’, ‘durf’ en nog ‘een paar typische Ajax-termen’ had opgeschreven. “Dit is toch wel waar Frank de Boer voor staat, hij wil Ajax-voetbal spelen,” constateerde Waterreus tevreden achteroverleunend alsof hij zojuist de top van WikiLeaks in kaart had gebracht. Frisser Ik zag Ajax tegen AC Milan spelen volgens dezelfde tactiek als in 95 procent van de wedstrijden onder Martin Jol: 4-3-3 met naar binnen komende vleugelspelers. Het zag er inderdaad een stuk frisser uit dan de laatste weken. “Maar ja, dat is vaak zo, de eerste wedstrijd na een trainerswissel,” analyseerden Wim Kieft en Marco van Basten een stuk nuchterder op Sport 1. “Dan wil iedereen zich opnieuw bewijzen.” Handdoek Bovendien was Jol de laatste weken nou niet het toonbeeld van inspiratie. Murw gebeukt door de aanzwellende kritiek [/COLOR](met als meest fraaie argument dat hij ‘geen echte Ajacied is’), de tamme houding van de directie inzake de schorsing voor Luis Suarez en een rebellerende assistent wilde hij de handdoek al een maandje geleden gooien. De trainer kreeg het idee dat de hele wereld tegen hem was. Vanuit de hemel was de hulp ook minimaal. Vier pagina’s verderop in het AD stond een verbluffende statistiek. Ajax heeft dit seizoen de meeste doelpogingen gedaan (315 keer) en het vaakst op paal en lat geschoten (20 keer!). Aluminiumkoning Luis Suarez is de absolute aluminiumkoning met elf net-nietjes. Ook in de Champions League trof hij het doelkader een paar keer. Stel je voor dat de helft van die ballen erin waren gegaan. Dan was Ajax nu koploper geweest en waarschijnlijk zelfs doorgegaan in de Champions League. Dan had het geen zier uitgemaakt dat Jol geen echte Ajacied is. En ik denk dat er dan ook heel veel plezier was geweest. © NUsport/Bart Vlietstra |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Frank zet de spelers iets anders neer en het loopt wél. Zo kun je het ook opvatten.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Het interesseert me ook echt geen moer wat de critici schrijven. Natuurlijk zitten er haken en ogen aan, natuurlijk is die overwinning en het vertoonde spel niet de verdienste van Frank de Boer alleen. Die ene wedstrijd is namelijk wel een basis waar hij mee vooruit kan. Dat is de waarde van die overwinning en het maakt niets uit waarom het in één keer wel liep.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Allemaal leuk en aardig, maar het is geen toeval dat De Boer de boel beter neer zet dan Jol.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Laten we nog wel even afwachten hoe het vervolg gaat.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat sowieso, maar laat deze man gewoon 2 jaar zitten. Of langer
.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
ben benieuwd.. na 1 gewonnen wedstrijd tegen een dramatisch Milan.. schrijf hem maar omhoog, om hem straks (?) weer neer te sabelen. Zoals bij elke trainer bij Ajax gebeurd (v Gaal, Koeman, ten Cate, Adriaanse enz). Wij zullen zien..Trouwens:Suarez geschorst. Wie gaat er als buitenspeler spelen? Mounir straks als linksbuiten.. gaat gewoon zwerven, speelt straks rond Siem de Jong, daardoor 2 spitsen.. Of moet Mounir stijf op de kant blijven? Alleen dan Ajax filosofie? lees net op Nu.nl: de Boer: 'wij zijn nog niet aan toe om met een heel bewegelijke spits te spelen'. Wil hij wel naartoe, want bij 'Barca staat ook niemand vast in de spits'. Is dat ook niet wat Jol wilde (Suarez en Mounir) ? Of speelde Suarez nooit vanaf rechts/linksbuiten? en ging dat tot 4 weken geleden ook niet best aardig..
Waar het mij om gaat: Jol is gewoon goede trainer. Cruyff and friends (: 1,5 maand geleden zei iedereen op dit Forum: Cruyff is zeikerd enz..) willen gewoon macht bij Ajax. Daarom via de media( Telegraaf, derksen enz) Jol kapot proberen te maken. Is overgeslagen op spelersgroep. daardoor verliezen. WIJ HEBBEN GEEN TOP BUITENSPELERS!! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nee, Jol speelde zonder visie, heeft spelers teveel macht gegeven. In Milan zag ik Suarez in eigen 16 meeverdedigen. Ik dacht eerst dat het aan mijn ogen lag. Jol prefereerde een lange bal om z.s.m. Luis/Mounir te bereiken en de middenvelders moesten proberen de afvallende ballen zo snel mogelijk in bezit te krijgen. Maar door al die paniek schoten ze 'm weer net zo snel weg
. Jol bakte er niks meer van, en het geluk was niet meer aan zijn zijde.Doei Cock. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Frank de Boer #1: Trainer van Ajax.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|