![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Die rechter is Kees Kwakman?
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
En Frankie hoort al bijna bij de Volendamse kliek, hijzelf woont in Monnickendam en zijn vrouw heeft een winkel in Edam. Geen toeval dat ze elkaar 'tegenkomen' op vakantie. En Keesie Kwakman wordt natuurlijk de opvolger van Jan Vertonghen. |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Jaja, blessures en de scheids, ik weet het. Ik vind het een slecht excuus.
Ajax is terug op Van Basten-niveau, het lijkt echt nergens op. Hij probeert ze algebra te leren, maar ze hebben al moeite met basisschoolhoofdrekenen. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ik heb ook steeds minder vertrouwen in hem..
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
De blessures zijn ook wel aan hem te wijten hoor. Vind het wel erg makkelijk om "het zware programma" daar de schuld van te geven.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Waar is hij de laatste paar maanden in godsnaam mee bezig?
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Totaal ongeschikt voor het vak.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Dit gaat de verkeerde kant op.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Hup Holland!
|
Wanneer is de laatste keer dat Ajax geen Europees voetbal heeft gehaald?
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Staafincident denk ik.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Opstellingen kloppen, wissels kloppen; in hoeverre gebrek aan inzet, durf en pure kwaliteit hem te verwijten zijn? Ik vraag het me af, maar zeuren over de positie van de Boer is echt onzin. Dit Ajax kan niet beter.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Toen hadden ze zich natuurlijk wel gekwalificeerd, de laatste keer dat ze zich niet gekwalificeerd hebben zal denk ik ergens in de jaren zestig voor de komst van Michels zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Met het eerste deel van wat jij zegt kan ik het niet minder eens zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Wissels? Altijd maar wachtne tot de 80ste minuut om wat te veranderen....... Gooi Bulykin er in de rust bij, het is echt fucking dramatisch steeds.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Opstellingen kloppen? Wtf?
Het is een schande dat Lodeiro nog steeds op de bank wordt gezet en Janssen wedstrijden lang mag blijven falen. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Naar mij mening is de as van de opstelling het belangrijkst en is die nu niet optimaal.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Dit gaat een moeilijk verhaal worden.
Alleen de vraag is wie hem moet ontslaan. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Loves C, R en M
|
Ontslaan van De Boer heeft geen nut. Het zit 'm er denk ik ook in dat met al die bestuurlijke ellende op de achtergrond EN het gebrek aan goede fysieke begeleiding dit vragen om problemen is. Op zich kan De Boer het denk ik wel, maar moet zich vrees ik te veel met zaken bezig houden waar hij zich beter niet mee bezig zou moeten houden. En hij is nog niet ervaren genoeg om met z'n voet te stampen en daarmee indruk te maken. Alleen iemand als Hiddink - die zoveel gezag heeft bij zowel spelers als bestuurders - zou wat kunnen doen. Maar die komt niet en of we dat zouden moeten willen is ook mar de vraag. Het is gewoon beter als de orginsatie EINDELIJK eens een keuze maakt van welke richting het op wil. Want zo blijft het aanmodderen.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#121 | |
|
Hup Holland!
|
Het is dat het Frank de Boer himself is, met veel krediet, elke andere coach was allang weg geweest. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Loves C, R en M
|
Dat die twee er als dooie bijzitten klopt wel. Maar dat kon Blind ook wel. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Je zegt: dit Ajax kan niet beter, gebrek aan kwaliteit. Dat valt hem toch JUIST aan te rekenen? |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Bij hem als trainer moet ik altijd denken aan dat moment in Zuid-Afrika waarin hij enkel "NOG EEN KEER, ZO WIL IK HET HEBBEN" (o.i.d.) stond te schreeuwen en al die spelers keken ernaar en leken te denken "wat de fuck wil die gast allemaal?"
Dit was trouwens uit een van de reportages van Bert Maalderink. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Hup Holland!
|
Volgens De Boer was er 1e helft niks aan de hand, alleen creërden ze te weinig kansen. Máár als ze 'er gewoon 1 of 2 gemaakt hadden dan speel je deze wedstrijd fluitend uit lijkt me'
.... |
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Hup Holland!
|
Hij kan overigens beter zichzelf gaan opstellen. Maakt niet uit waar.
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Hup Holland!
|
Geen idee, maar hij doet het.
De Boer: 'We hebben een overwinning nodig' | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl |
|
|
|
|
|
#129 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
"Hopen op een overwinning"
Flikker toch op. Je moet gewoon een overwinning boeken, niet erop hopen. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Wie hem moet opvolgen, dat is de vraag.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Hup Holland!
|
Enige wat voor 'm spreekt is dat ze veel basisspelers missen. Maar ook daarmee was het al niet geweldig. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Plaat voor zijn kop.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ooijer ipv Van Rhijn opstellen, wat gaat er in zijn hoofd om...
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Het is dat ontslaan toch niets oplevert, maar man o man wat is het gru-we-lijk slecht...
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Wat loopt hij toch te kutten zeg... niet normaal meer . Ieder ander was allang weg gestuurd maar dat heeft ook geen zin zo.
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Sloeg de plank helemaal mis, hopelijk leert 'ie er van.
|
|
|
|
|
|
|
#139 | |
![]() De boer mist echt nog heel veel. 3 nieuwe, trage, spelers erin wanneer een jeugd back is geblesseerd, HOEDAN! __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
|
|
|
#141 |
|
Goede people-manager, goede presentatie in de media maar helaas geen toptrainer.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Hele vreemde keuzes weer, je raakt er onderhand aan gewend. Maar De Boer moet natuurlijk gewoon lekker lang doorgaan bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Waar zijn de ontslag roepers eigenlijk gebleven?
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
Grappig topic om terug te lezen inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Ja dus.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
|
Haha, inderdaad. En gezeik op zijn wisselbeleid. Volgens mij was er vorige week nog in het nieuws dat Ajax by far de meeste gouden wissels had, en daar is er vandaag weer 1 bij gekomen.
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Het is niet dat Ajax kampioen wordt omdat Ajax de beste is en omdat het zo goed voetbalde het hele seizoen. Ajax wordt kampioen omdat de rest er helemaal geen flikker van kan en AZ een te kleine selectie heeft. De kritiek op De Boer was helemaal niet zo raar destijds.
|
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
||
|
|