![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Mourinho, The Special One Wie kent hem niet? Als speler kennen veel mensen hem niet, z'n bescheiden carrière bracht hem niet zo ver omdat het hem ontbrak aan snelheid en kracht. Als trainer, daar waar hij het vak af kon kijken van z'n pa (Félix, onder wie hij nog gespeeld heeft bij Rio Ave F.C. meen ik?), heeft hij grote dingen behaald. Het begon, echter, compleet anders; namelijk als tolk van Sir Bobby Robson bij Sporting Lissabon (1992), in 1993 volgde hij Robson naar FC Porto en in 1996/1997 kwam Mourinho zo terecht bij FC Barcelona. FC Barcelona Toen Von Gahl bij FC Barcelona in dienst kwam, werd Mourinho zijn assistent-trainer. Ook werd hij coach van Barça B. Portugal Mourinho heeft ook wat dingetjes gedaan in Portugal: 2000/2001 -> Trainer van SL Benfica. 2001/2002 -> Trainer van União Leiria die hij van de degradatie redde en ze Europa in stuurde. 2003/2004 -> Trainer van FC Porto. Hier won hij een UEFA Cup (2003) en een UEFA Champions League (2004). Daarnaast, om de prijzenkast wat op te vullen, 2 titels, 1 beker en een supercup. Chelsea Na 2004 was'ie het zat in Portugal en wilde hij laten zien ook goed Engels te spreken dus ging hij aan de slag bij Chelsea FC. Om aan te tonen dat hij toch wel een speciaal ventje was, zorgde hij prompt voor de Engelse titel.. Dit was Chelsea 1 maal eerder gelukt, zo'n 50 jaar geleden. In seizoen 2005/2006 deed hij dit nog eens dunnetjes over. 19 september 2007 is dan ook een historische zwarte dag want toen was'ie weg. Internazionale Na Chelsea trad hij in dienst bij Internazionale en ging hier verder met het behalen van successen. In 2008 behaalde hij de supercup en de titel van seizoen 2008/2009 wist hij ook eventjes binnen te slepen.
Als Koekebakker zich te goed voelt om een nieuw topic te openen voor deze held.... |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die schorsing en met name die boete is natuurlijk BS, maar het zal hem eigenlijk aan z'n reet roesten.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mensen die niet begrijpen waarom Ronaldo wordt uitgefloten
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Naja, hij kan moeilijk zeggen dat hij het begrijpt en niet erg zou vinden
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Een inzicht wat allemaal onder de oppervlakte borrelt bij Madrid. Een paar dingen die Meston noemt zijn kernwaarden voor Jose, en als ze dat niet fixen komt er sowieso een breuk tussen Mourinho en Valdano.
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Doet 'ie toch netjes:
"De persoonlijke thuisbalans van Mourinho in competitieverband is nog altijd uitmuntend. Al 144 duels op rij (namens FC Porto, Chelsea, Internazionale, Real Madrid) is hij ongeslagen." |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Na gisteravond weet ik het zeker, die man moet gewoon na zijn trainersloopbaan richting Hollywood.
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eigenlijk lijkt het me ook gewoon een aardige kerel moet ik eerlijk zeggen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Beste trainer ooit?
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ligt eraan welke criteria je wil gebruiken.
Als je hem wat geld geeft, ken ik geen andere trainer die er op de korte termijn zo'n goed en solide team van kan maken. Maar hij heeft nooit een dynastie opgezet met 1 of meerdere goede teams bij dezelfde club over een langere periode. Heeft hij het geduld ook niet voor. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Denk dat dat ook de kracht van Mourinho is, en dat zijn manier van werken niet heel lang houdbaar is.
Maar niets dan lof voor deze man. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
de beste!
__________________ Fenerbahçe & Real Madrid |
|
|
|
|
|
#16 |
Mourinho wins Panchina d'Oro __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Toch jammer dat Mourinho niet meeging met Robson naar PSV...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dit verdient een kick, die man is gewoon als held geboren, dat kan niet anders.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Geweldig
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
thuiswedstrijdenrecord.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Niet helemaal up to date, maar goed...
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat een bazenrecord was dat toch
.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Al klopt ie niet helemaal zie ik. Birmingham won hij met 3-2 in 07/08 en Blackburn was 0-0.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Daar gaat niemand meer aan komen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jammer dat zo'n nietszeggende club dat record stop zet en niet Barcelona over 2 weken
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pellegrini>Mourinho dus bij Real
Pellegrini
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Het lijkt me ook dat dit record nog bestaat als ik in het bejaardenhuis achter een rollator rond loop ja.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die titel, dat klinkt meer als Ferguson.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wat Otis zegt
![]() Dacht precies hetzelfde |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
|
__________________ Fenerbahçe & Real Madrid |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tsja, met alle huidige technologieën is zo'n schorsing toch wel een wassen neus.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Waarom nou precies? wat was de aanklacht?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Dat hij UEFA niet objectief maar op de hand van Barca vond.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#43 |
|
En dat is ook zo.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gaan toch wel in beroep
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Tja, ieder z'n smaak qua soort voetbal en iedereen mag van de tactiek vinden wat ie wil, maar het moet niet zo zijn dat een ploeg die het meer op het fysieke gooit en vooral bezig is met het ontregelen wordt afgefloten als een Barca speler opspringt als een idioot op het moment dat ie met een teennagel geraakt wordt omdat ze verder wellicht meer het voetbal willen spelen wat de meerderheid liefst ziet. Want dat mag totaal geen issue zijn.
Aan de andere kant kun je ook stellen dat Mourinho met z'n ploeg zich het minst goed wist aan te passen aan die omstandigheden (van de manier van fluiten van de arbiter dus). __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
haha, wel knap gemaakt. Of is het een look alike?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|