![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Gaat Jhon nu slagen bij Feijenoord? | |||
| ja ! |
|
15 | 30,61% |
| Nee, te weinig talent en / of te slecht |
|
30 | 61,22% |
| Nee, oude fouten |
|
4 | 8,16% |
| Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Duuuuuuuus Jhon is nu net 27.
In de eredivisie 32 goals uit iets van 100 potjes. Eerste divisie is niet interessant. Heeft deze man, zoals hij zei, echt het licht gezien? Voetbalzone - 'Ik ben eigenlijk een klootzak geweest, dat het kwartje nu pas is gevallen' Of vervalt hij in oude fouten? Of gewoon te weinig talent? Jhon van Beukering - Wikipedia We gaan het dit seizoen zien Laatst gewijzigd door Conundrum; 02-03-11 om 16:32 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Natuurlijk gaat dat niets worden, ik zag hem vorig jaar nog voetballen bij De Graafschap, hij kan er gewoon helemaal niets van.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ik zie hem best een handjevol goals maken, maar een meerwaarde zal hij niet worden. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik steun Mido ook al een hele tijd, dus deze man ook
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij ownt Castaignos op dit moment wel snel denk ik, maar daar is niet zoveel voor nodig.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb er vertrouwen in.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Haha, die sprint van hem
wat een trage schildpad zeg
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jan van Halst vindt hem een schande voor het Nederlandse voetbal
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sneller dan het licht
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
haha zie nu pas dat ie heeft meegedaan.
Hopelijk staat ie begin feb. in de basis
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vraag me nog steeds af hoe hij aan die voornaam komt. Volgens mij is zijn pa dyslectisch of zo
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
tis een beetje fonetisch, maar wel met de gegeven letters ofzo. Pa wilde eigenlijk voor Sjon gaan, maar toen zei ma; neej joh, dat is met een J en een H...
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat is wel pijnlijk jaa. Is nog best wel stevig lijkt het. Hebben niet wat recente foto's ?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat een snelheid!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dit lijkt me echt zo'n typische Jol-aankoop.
Been.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Als Van Beukering niet slaagt bij Feyenoord, Charisteas zoekt ook weer een club.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Haha, jezus het is net een oude russische tank.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zag het ook op Twitter, lekker hoor
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hilarisch interview ook op megastad fm
![]() Verder vond ik hem het niet eens zo slecht doen. Hij moet alleen niet gaan sprinten
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Verder viel hij niet heel slecht in overigens, maar die sprint is echt een schande
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoorde ook nog op de radio na de wedstrijd dat heel het stadion achter hem ging staan, maar dat was puur cynisch. Iedereen om me heen had de slappe lach.
Hij gaf als antwoord op de vraag hoe dat nou voelt als heel de Kuip achter je gaat staan: 'Ja dat is toch wel mooi, ik kom zelf ook uit een achterstandsbuurt en je voelt dan het vertrouwen' Ik heb echt 20 minuten lang in een scheur gelegen. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Legde nog wel uit dat hij min of meer hoopte op een voorbijsprintende Castaignos, maar die kwam niet waarna hij zelf maar probeerde te kappen, zonder veel succes.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
dit wordt mooi VI momentje
ik hoor Rene van der gijp nu al schaterlachen
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gewicht van Mido, cultstatus van Suk..wat een wannabees
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zie hem ook hobbelen he
. Dat kan toch niet.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij was toch afgetraind?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Afgetraind als in "klaar met trainen" denk ik ja
![]() Ik dacht net een artikel over hem gevonden te hebben ![]() VoetbalPrimeur - "Alles rond mijn gewicht wordt opgeblazen" Ik moest bij dat sprint-momentje hieraan denken trouwens ![]() __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat hobbelen is echt episch ja.
Alsof er een tuindwerg die van niets weet invalt.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Thijs Zonneveld altijd
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Geweldig.
Waar komt dit vandaan?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Volgens mij heb ik een zelfde soort column een half jaar geleden ofzo al een keer gelezen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Over Mandy?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Geen idee, strekking van het verhaal was in ieder geval exaxt hetzelfde. Over dat profvoetballer worden.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Thijs Zonneveld z'n columns op nu.nl en nusport.nl lees ik altijd, ik vind hem echt geweldig
. Doet me vaak een beetje denken aan Silenus, qua schrijfstijl en humor.Tijdens het WK had hij ook van die mooie .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Staat gewoon in de basis tegen zijn oude clubje
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
In de basis morgen
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
NU GAAT DE BEUK ERIN.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nouja, thuis tegen de graafschap mag je verwachten dat je veel op de helft van de tegenstander speelt, en dat je veel vanaf de zijkanten komt. Laat Jhon dan maar knikken.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Heeft hij eerlijk afgedwongen op de training.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Het zou wel een mooi verhaal zijn als hij er drie maakt... Maar dat zie ik nog niet echt gebeuren eigenlijk.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jhon van Beukering #1 In de voetsporen van Kempes en Milla, bij Pelita Jaya FC
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|