Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 03-12-10, 22:48 thumb up   #1
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Anderson Hernanes de Carvalho Andrade Lima (Aliança, 29 mei 1985), voetbalnaam Hernanes, is een Braziliaanse voetballer. Hij speelt als aanvallende middenvelder bij SS Lazio.

Hernanes komt uit de jeugdopleiding van São Paulo en is sinds dit voetbaljaar te bewonderen op de Europese velden. Hij maakt pas relatief laat de overstap maar gelukkig heeft hij die stap gemaakt.
In 2008 werd hij verkozen tot beste speler uit de Braziliaanse competitie en maakte hij ook zijn debuut als kanarie.

Heeft een zeer goede traptechniek en is tactisch ook zeer sterk. Komt heel goed tot zijn recht in Italie tot nu toe en mede dankzij hem doet SS Lazio bovenin mee.

sjimmie is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 03-12-10, 22:48 thumb up   #2

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Goede op.

Geweldige speler, hier gaan we veel van genieten de komende jaren. Je ziet ze niet meer zoveel, dit soort voetballers.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 03-12-10, 22:50 Standaard   #3
Fear the Beard!

Toch vind ik het apart dat hij pas relatief laat de overstap heeft gemaakt. Het lijkt me wel dat verschillende clubs hem al kende. Werd niet voor niets speler van het jaar in 2008.
Oud 03-12-10, 22:51 Standaard   #4

Ja, dat haalde ik ook al aan in het Serie A topic vandaag. Kan met zijn vraagprijs te maken hebben. Denk dat het trouwens geen kwaad kan, dat hij wat later is gekomen. Veel Brazilianen zijn mentaal niet goed genoeg om constant te presteren.
Oud 03-12-10, 22:52 Standaard   #5
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Ja, dat haalde ik ook al aan in het Serie A topic vandaag. Kan met zijn vraagprijs te maken hebben. Denk dat het trouwens geen kwaad kan, dat hij wat later is gekomen. Veel Brazilianen zijn mentaal niet goed genoeg om constant te presteren.
Ik denk dat het met Hernanes mentaal wel goed zit. Heb bij hem ook niet het gevoel dat ik naar een ras Braziliaan zit te kijken. Daar is hij veel te functioneel voor. Doet bijna Europees aan.
Oud 03-12-10, 23:01 thumb up   #6

Dat zei ik dus ook allemaal in het Serie A topic .
Oud 03-12-10, 23:06 sunglasses   #7
Fear the Beard!

Dat zei ik dus ook allemaal in het Serie A topic .
Dan heb jij er net als ik kijk op
Oud 03-12-10, 23:11 Standaard   #8

Hernanes is zijn centen absoluut waard trouwens, speelt een heel sterk seizoen tot nu toe. Vind het alleen vreemd dat hij zo betrekkelijk laat naar Europa gekomen is. Misschien ook maar beter ook. Zal de vraagprijs het probleem zijn geweest ?
[...]

Mwoa, Hernanes is nou niet echt een typische Braziliaanse speler. Daar speelt hij te direct en te verstandig voor. Dat geld komt van de transfer Kolarov trouwens. Exact 15 miljoen.
Oud 03-12-10, 23:11 thumb up   #9
Fear the Beard!

wehehe, had het topic niet gezien.
Oud 03-12-10, 23:14 Standaard   #10

Barcelona heeft hem ook heel lang gevolgd, maar uiteindelijk niet gekocht. Kan daar wel inkomen, want ook al kan hij geweldig voetballen, hij haalt nog meer rendement uit een ander type voetbal. Dan denk je, ah Barcelona heeft er kijk op. Mja uit diezelfde competitie komen ze dan met Henrique en Keirrison aanzetten van bij elkaar zo'n 35 miljoen. Tja .
Oud 03-12-10, 23:16 Standaard   #11

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind Hernanes geen aanvallende middenvelder. Meer een centrale middenvelder. Als je hem zo beziet dan bezit hij veel kwaliteiten. Hij is sterk, heeft uithoudingsvermogen, kan een bal afpakken, heeft een goede trap en is ook heel slim inderdaad. Weet waar hij moet lopen. Wanneer je hem zo bekijkt dan heeft hij weldegelijk wat Braziliaans in zich, een sprankeltje frivools. Maar das mijn mening.
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 03-12-10, 23:17 Standaard   #12

Barcelona heeft hem ook heel lang gevolgd, maar uiteindelijk niet gekocht. Kan daar wel inkomen, want ook al kan hij geweldig voetballen, hij haalt nog meer rendement uit een ander type voetbal. Dan denk je, ah Barcelona heeft er kijk op. Mja uit diezelfde competitie komen ze dan met Henrique en Keirrison aanzetten van bij elkaar zo'n 35 miljoen. Tja .
Hernanes was anders beter geweest dan Mascherano, dat slaat helemaal nergens op
Oud 03-12-10, 23:19 Standaard   #13

Mja dat denk ik ook. Sowieso is Mascherano gewoon weer onderdeel van koopziekte. Bang dat ze anders niet bij kunnen blijven of zo. Gewoon met geld smijten voor een goeie speler omdat het kan. Domme transfer. Haal dan voor minder dan 10 miljoen een speler op die plek die kan doorgroeien, en meer kan toevoegen.

Al moet je die 2 transfers wel volledig los van elkaar zien natuurlijk. En de interesse in Hernanes bestond al zo'n 3 jaar.
Oud 03-12-10, 23:28 Standaard   #14

Mja dat denk ik ook. Sowieso is Mascherano gewoon weer onderdeel van koopziekte. Bang dat ze anders niet bij kunnen blijven of zo. Gewoon met geld smijten voor een goeie speler omdat het kan. Domme transfer. Haal dan voor minder dan 10 miljoen een speler op die plek die kan doorgroeien, en meer kan toevoegen.

Al moet je die 2 transfers wel volledig los van elkaar zien natuurlijk. En de interesse in Hernanes bestond al zo'n 3 jaar.
Als je redeneert vanuit de filosofie dat je wel wat body kan gebruiken dan had je net zo goed hem kunnen halen. Bovendien heeft ook Hernanes een uitstekend afstandsschot, iets wat imo Barcelona ook een beetje mist.
Oud 03-12-10, 23:48 Standaard   #15

Er zijn nog 100.000 spelers die je had kunnen halen.
Oud 04-12-10, 14:02 Standaard   #17
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerlijke speler jaa. Mooie beelden.

Oud 12-12-10, 18:49 Standaard   #18

Kickje voor vanavond, zou wel eens het verschil kunnen gaan maken vanavond tegen Juve.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site