![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Blijf toch lekker op een bank in de studio zitten en doe lekker gezellig met je mooie praatje.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vandaar dat het WK naar Rusland is gegaan...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Inderdaad, als hij als Lobbyist nog slechter is als trainer kan het niet veel zijn
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hij is natuurlijk niet te benijden als lobbyist.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Haha, wat een held die Gullit
![]() Zou hij ooit nog ergens trainer zijn? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij kan zo aan de slag in landen als Qatar.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
eens !
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dit is een fake nieuwsbericht toch?
Toch? Terek Grozny...
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
En ik maar denken dat hij TD bij Feyenoord zou worden.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Money money money mooney
Moooneey |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat gun ik Feyenoord als Ajacied zijnde niet eens
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ruudje gaat alvast 6 maanden scouten in de wetenschap dat hij Mario Been in de zomer gaat opvolgen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
![]() Die club moet uitstralen dat het met heel Tsjetsjenië goed gaat. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Gullit is wel een goede acteur, dus wat dat betreft is hij de juiste man op de juiste plaats.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#21 |
|
rusland
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gullit
Hoe groot was de zak geld?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ah, Gullit wil zijn carriere een nieuwe impuls geven, natuurlijk gaat hij glansrijk slagen bij de club uit Grozny
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lekker voetballen tussen de massagraven.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat je uberhaupt naar zo'n raar land heen wil
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar de vooruitzichten zijn goed, Gullit brengt de club binnen 3 jaar naar de Europese top!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sexy football in Tsjetsjenie
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Benieuwd of hij daar nog op de fiets naar zijn werk toe gaat
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Leuk ook voor Estelle, de plaatselijke variant van de PC Hooftstraat zal vast schitterend zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gezellige stad, Grozny...
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Verkopen ze wel bontjassen, krijg je zo het dier mee.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
De president van die regio (of gouveneur ofzo) gaat flink veel geld erin steken, schijnt dat vrienden van Abramovich er ook banden mee hebben.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Klinkt geweldig, maar niet heus. Ik snap dat echt niet. Gullit heeft geld genoeg, dus waarom zou je dit in godsnaam doen? Ik kan me best voorstellen dat het leuk kan zijn om een paar jaar in de MLS of de Australische competitie te werken en zelfs een stap naar een club uit Moskou of naar Zenit zou ik kunnen begrijpen. Maar Grozny... daar wil je toch niet 1,5 jaar wonen?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
1,5 jaar
![]() Dat heeft hij zelf niet in de planning denk ik
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het is in ieder geval de duur van het contract
.Al was zijn voorganger Víctor Muńoz al binnen een maand vertrokken las ik net. Hij is op 22 december aangesteld en is nu alweer vertrokken .
|
|
|
|
|
|
#37 | |
He is going to Terek. The club is the main club of the city Grozny( which was the biggest warplace in the Tscheschnja compaign in the 90´s ). Today this city is fully restored and got one of lowest criminality rates in Russia. And their biggest sight is their mosque, which is the biggest in eastern europe( I think so). The clubs owner the government of Grozny and now some rich dude Alchanow( he is also the sportsminister of this region). They getting this year new stadium for 30.000( some ugly thing if u ask me). They been before not a very good technical playing team but they were always fighting at the field. Had a pretty shit squad if u ask me. But now they will buy some serious players as the president said. Yesterday some huge shit happend also with Anzhi. Its also some caucasian club and was the weakest club in our leagie imo. But now the club got bought by Kerimov( very very rich dude- Abramowitch of Caucasian region). So you can watch how new better players will follow. Gonna be very interesting season this year!!! ![]() En misschien is ie moslim geworden ![]()
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Verhaal klinkt overigens als Feyenoord, inclusief grootste moskee.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
5 miljoen euro per jaar voor Gullit.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
'Vijf miljoen voor Gullit' - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [Voetbal]
Maar goed, het is wel de Telegraaf he. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik begrijp er nu iets meer van, voor 5 mlijoen ga ik ook wel een jaartje in Grozny zitten.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wat een baas, die Ruud.
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Held
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lekker snel verdienen, en over een jaar keihard falen.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
beetje respectloos zoals VI over hem praat... hem een beetje de maat nemen... gasten, wordt wakker... er zijn ook zat nederlandse sportcoaches die zich laten betalen door oliesjeiks en chinezen... alsof dat zo fris is. pak niet de persoon aan maar het proces, als je er zo over op windt... maar wie ben ik...
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
precies koekebakker.
En dan als argument dat in Tsjetsjenie de mensenrechten een stuk meer geschonden worden dan in een Iran of China, royal sadness
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Volgens mij is het al jaren redelijk rustig in Tsjetsjenie, in Grozny ook de laagste criminaliteit van Rusland.
En zoals de Telegraaf ook aangaf willen ze hiermee de regio in een ander daglicht zetten, is toch geen verkeerde gedachte? __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ruud Gullit: Hij vindt zichzelf geschikter als trainer.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|