![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
![]() Lijkt qua uiterlijk in ieder geval op een jonge Cruijff. Qua voetbal talent is hij wel wat minder maar dat maakt hem niet minder geweldig. Speelt de laatste tijd weer zoals hij speelde voor zijn blessure. Was man of the match tegen Bremen de tegen Liverpool. Blijft hopelijk nog jaren bij de Spurs |
|||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Het leek kort na Euro 2008 een beetje alsof de hype overdreven was, maar hij heeft zich uitstekend herpakt. Goede speler.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Baas is het
Kan Spurs kampioen maken, als er nog enkele spelers bij komen __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die ene actie waar gisteren volgens mij die goal uitkwam was echt heerlijk. Wát een versnelling.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zware baas
. Nog belangrijker dan VDV voor Spurs.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik denk dat hij bij Chelsea op zeker iets extra's kan brengen op het middenveld, maar als 'ie dan toch weg moet zie ik 'm liever naar Italie gaan. Hamsik naar Man United, Modric naar Napoli. Zoiets.
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fikse aderlating hoor voor de Spurs.
Er zal nog flink wat moeten gebeuren als ze om de titel willen meespelen. Dat was toch het doel binnen nu en 2-3 jaar? |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat gaat toch niet gebeuren. Ze geven jaar in jaar uit bakken met geld uit maar de absolute wereldtop komt niet of blijft maar even.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Harry moest nu eerst verkopen voordat hij mocht investeren las ik ergens.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mag niet vertrekken van Levy.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat is wel jammer, want dat betekent dat de hele soap waarschijnlijk duurt tot de competitie weer begonnen is. Ik weet niet in wiens voordeel het is om dan nog te gaan onderhandelen.
Tenzij Modric met een officieel tranferverzoek komt, zie ik Chelsea niet met een derde bod komen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik hoop nog steeds op 'n ruil met Berbatov en wat geld erbij, ik zie 'm graag bij Utd komen voetballen.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Denk dat Berba daar ook wel blij van zou worden.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Supporters van de Spurs niet denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Berbatov is met zijn 1-jarig contract en als 30+ sowieso niet veel meer waard. Topscorer of niet.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ben benieuwd of meneer het de volgende wedstrijd wel kan opbrengen om te spelen.
Zie hem nu eigenlijk gewoon het liefst vertrekken al was het gisteren schrijnend om te zien hoe erg hij gemist werd. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mochten ze 30 miljoen+Yossi krijgen voor hem, en dat geld een beetje goed besteden (zie 'Arry-topic), worden ze er nog beter van ook als team. Maar die Levy wil echt elke cent eruit persen, tot 31 augustus wellicht, en dat kan de deal wel eens opbreken.
Hetzelfde doet ie volgens mij met Bentley, Dos Santos, Kranjcar en dat soort jongens, vandaar dat die nooit wegkomen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Luka Modric: Motor van de Spurs.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|