![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik kan me er wel aan ergeren. Nu VDV weer. Zeg dan verdomme dat je naar Ajax terug wil, maar in eens wil hij ook weer naar HSV terug.
Ruudje deed ook zo'n belofte, maar wacht lang met waarmaken. Heeft van Bommel er ook een? En Kuijt ook toch? Zijn er ook spelers die het waar hebben gemaakt? Terugkeren naar hun jeugdliefde? Belofte maakt schuld! __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
Cocu .Ruud zei pas dat als Van Raaij nog voorzitter was dat hij dan naar PSV was gekomen .Van Bommel komt als het goed is ook nog een keer, maar wanneer? Het wordt langzaamaan toch wel een keer tijd. __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Van der Sar zei het ook toen hij wegging bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jari
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Cocu inderdaad
In je nadagen even PSV opstuwen. Misschien dat Bommel straks nog mee kan als laatste man. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rijkaard wmb het mooiste voorbeeld voor Ajax.
Ja, en Mido natuurlijk.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Chivu heeft ook ooit beloofd terug te keren naar Ajax ...
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kuyt zegt het bij elke club waar hij gespeeld heeft, die gaat nog een druk slot van zijn carrière tegemoet.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tot wanneer heeft Chivu een contract?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ronald en Erwin Koeman beloofden ook ooit terug te keren naar Groningen. Erwin hield de belofte, Ronald hoefde alleen nog maar een handtekening onder het contract te zetten, maar toen kwam Feyenoord en wilde hij liever daar afsluiten.
Ronald scoorde dat jaar een eigen doelpunt in het Oosterpark, waardoor we 1-0 wonnen, dus het was hem enigszins vergeven. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
En verder Van Bronkchorst natuurlijk.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Chivu is een van de spelers van wie ik het wel geloof, eigenlijk.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Andre Ooijer is dit seizoen nog teruggekeerd naar zijn jeugdliefde.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Komt dit in Griekenland ook voor?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Van Hooijdonk is zoals beloofd ook terug gekomen naar NAC. Helaas zonder veel succes.....
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja, alleen doen ze het vaak dan ook echt... Bij PAOK wel iig. Zagorakis, Vryzas, Georgiadis zijn 3 iconen.
Moet wel gezegd worden dat die vaak op een veel lager niveau spelen dan de spelers die uit NL vertrekken en naar topclubs gaan. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Denk elke zomer stiekem wel aan Chivu. Hoop echt dat hij ooit terugkomt.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mido heeft iig woord gehouden, gouden jongen is het
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bruggink.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Verhuur die jongens eens aan de buren, nemen wij 20% van het salaris over.
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb het er niet zo op, ik heb meer met jongens die hun club in elke situatie trouw blijven, zoals een Del Piero, Maldini, Totti dan spelers die beloven terug te komen (wat er inderdaad maar heel weinig doen, en van die weinigen die het doen is ook nog eens een flink deel niet succesvol omdat ze het te laat doen).
Hierbij natuurlijk wel even aantekenen dat als je bij een kleine club begint en gewoon talent hebt voor veel beter, het wel logisch is dat je die stap maakt. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Mols is trouwens ook bij Utrecht teruggekeerd, maar weinig succesvol, mede door blessures. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Del piero heb ik wel respect voor, ondanks de degradatie juve trouw gebleven. Maldini had vast wel ergens anders gespeeld als ac milan niet tot de wereldtop behoorde.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Van Persie wil afsluiten bij excelsior.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik bedoelde het meer in de zin van als spelers bij PAOK vertrekken, ze meestal niet een heel grote stap omhoog maken. Dus om dan weer naar PAOK te gaan is een kleinere stap dan bijv een Chivu..
Hoewel Rijkaard . het gewoon deed.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
.
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Des te indrukwekkender.
Kennelijk zat ie er lang genoeg om zoveel van de club te houden dat je gewoon nee zegt tegen de absolute topclubs. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Oh trouwens, van Maldini denk ik dat ie ook wel was gebleven.. Familietraditie en zulks.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Maar Buffon is wel clubliefde, is geklommen tot aan Juve, omdat ie dat qua talent kan, en blijft daar, ondanks de Serie B, ondanks het matige vorige seizoen, en ondanks al die jaen interesse vanuit vooral Engeland, de grote clubs met grote bedragen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Voor jouw club het mooiste en beste voorbeeld, denk ik.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Del Piero ook niet echt, Padova.
Laatst gewijzigd door El Capitano; 23-11-10 om 23:49 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Cocu is het schoolvoorbeeld.
De geruchten worden sterker dan Van Bommel het komende seizoen weer bij PSV speelt. Verder wil Nii lamptey ook wel terug denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Ook niet als heel zijn familie er 100 jaar heeft gespeeld. Gaat toch puur om de club, Milan zit bij de 5 beste clubs in de wereld, hij heeft geen reden om te vertrekken. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Whut? waar terug keren? hoe oud is die nu?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik neem dat soort uitspraken altijd met een flinke korrel zout. Blijf dan gewoon denk ik dan
![]() Heitinga zie ik nog wel terugkomen. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
En waar moet die terug komen?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Heb nooit echt geloofd dat Van de Vaart terug gaat keren, bij HSV zie ik hem absoluut wel terug keren
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Van der Vaart verwacht ik ook niet, die komt op mij vaak over alsof Ajax hem weinig heeft gebracht en hem niks meer doet.
Kuyt vind ik wel een mooie hier. Dat is de perfecte reflectie van hemzelf. Iedereen vind hem maar geweldig en ziet hem als ideale schoonzoon omdat ie altijd met van die mooie woorden komt. Met dit onderwerp is het niet anders, richting iedere club zegt hij precies wat ze willen horen, maar het is allemaal lucht. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik weet nog dat Kluivert het zei (toen hij nog goed was), in een interview met Harry Vermeegen. Gaat 'ie naar PSV.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Michael Mols heeft het ook gedaan, ging daarna alleen nog ff door bij ADO en Feyenoord.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De ''Ik kom terug"-belofte.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |