|
|
#1 | |
![]() Code:
Naam Sergio Leonel Agüero del Castillo Bijnaam Kun Geboortedatum 2 juni 1988 Geboorteplaats Quilmes, Argentinië Lengte 172 cm Been rechts Code:
seizoen club competitie wed. goals 2002/03 Independiente Primera División 1 0 2003/04 Independiente Primera División 5 0 2004/05 Independiente Primera División 12 5 2005/06 Independiente Primera División 36 18 2006/07 Atlético Madrid Primera División 38 6 2007/08 Atlético Madrid Primera División 37 19 2008/09 Atlético Madrid Primera División 37 17 2009/10 Atlético Madrid Primera División 31 12 2010/11 Atlético Madrid Primera División 9 4
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ben fan, een van de leukere spelers die er is.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leuke speler voor achter de spits. Is niet echt een koele afmaker.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Geweldenaar.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heeft zn vertrek aangekondigd bij Atletico.. Ben benieuwd waar hij heen gaat
.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Misschien Milan en dat Ibra gewoon terug naar Barca gaat.
Zou wel wat zijn
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Manchester City
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zou opzich wel jammer zijn als de PD hem zou verliezen..
Ik gok op Chelsea. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
naar Rayo Vallecano, duh
Vind hem trouwens in 2011 echt heel sterk. Praktisch de enige speler van Atleti die zijn niveau haalt. Bovendien weet ie zelfs zijn kansen af te maken ![]() Misschien wordt het nog wat met deze jongen Laatst gewijzigd door Weebl; 24-05-11 om 00:35 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Chelsea of Inter. Schijnt dat Juventus ook geïnteresseerd is. Daar zou hij wel het mannetje kunnen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Het mannetje is hij nu al.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dan begrijp je mijn post niet.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jij vond zijn techniek toch ook matig, of niet
?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Naah zie ik niet gebeuren. Niet echt nodig met Pato, Cassano en Robinho in de ploeg.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volgens Marca kon hij wel eens in Madrid blijven, alleen dan in een wit shirt..
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als ie zijn vorm van het afgelopen half jaar behoudt zou het een versterking zijn. Maar ik zie hem eigenlijk liever niet komen.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Aguero wordt trouwens ook gelinkt bij Barca. Al met al, het wordt weer een leuke zomer bij Atléti en wellicht volgend seizoen Mocht het waar zijn dan zal Real volgend seizoen Barca van de troon stoten met het elftal dat ze zullen hebben.
|
|
|
|
|
|
#26 |
!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ya right, want Agüero was de missende link
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Doe mij Alexis Sánchez maar als men toch weer gaat inkopen..
![]() http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138243 Laatst gewijzigd door venom; 24-05-11 om 14:20 __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ja Cookie, zie je hier maar uit te lullen
.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jammer dat het meteen twee kutclubs zijn die serieus naar hem hengelen.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Logisch als ie op de Copa América zit
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
De eerste training is ook al lang geweest (toen Argentinië er nog in zat)
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hij moest zich vandaag melden en dat heeft ie niet gedaan.
Speciaal voor weebs: http://www.marca.com/2011/07/24/futb...c&t=1311520490 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Oh dat wist ik niet.
Nouja dat ie ging vertrekken was al wel vrij zeker. Als ie nu zelfs dit doet zou ik hem als Atleti zijnde niet eens willen houden maar gewoon zo veel mogelijk geld willen vangen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wat een kutventje.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Hij krijgt zijn zin.
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Nu in het Nederlands mien jong.
||
|
|
|
|
|
#45 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als ie maar niet zo gaat spelen als Torres de laatste 12 maanden.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#48 |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nu nog Mancini eruitgooien en ik ga City volgen
|
|