![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Held!
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Volgende wedstrijd in de basis. Koç en Van Kruijssen kunnen er toch niks van.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Hoe gaat het met Ratko?
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Niet best, Faber ziet het meer zitten in Koç
, Nkoyi en Van Kruijssen , dus speelt hij vrij weinig.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Scoorde vanavond de 3-1
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ik ben nog steeds afwachtend van een bevestiging van de vriendschap. Hij stuurde me destijds (november) wel een berichtje met 'wie ben jij', maar daar reageerde ik niet op omdat ik te verlegen was
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
De strijd tussen de WZV-helden Angelo en Ratko is gewonnen door Ratko.
Eindelijk weer eens een doelpunt.
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Ik heb een gemeenschappelijke vriend met Ratko zie ik. Dus dat opent deuren....
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ratko vansimpsen zou naar Willem II gaan las ik net?
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Hij heeft het seizoen in ieder geval goed afgesloten met een doelpunt.
Volgend seizoen komt zijn doorbraak, bij welke club hij ook speelt. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
|
Ik heb wel het gevoel dat de wedstrijd minder leeft dan anders. Waarschijnlijk omdat er niets meer op het spel staat, behalve de eer (en voor ons om geen drie doelpunten tegen te krijgen). Het idee van een roze net tegen het uitvak vond ik wel sterk
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Dit topic staat nu derde in Google als je op Rakto Vansimpsen zoekt. Slechts wikipedia staat er boven.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
En wat als je op Ratko Vansimpsen zoekt?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hihi.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Dit topic is beter dan zijn wikipedia, ik wil de eerste plaats.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ik volg Ratko op twitter
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Zegt ie goeie dingen? Je kunt ook vrienden met hem worden op Facebook.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
RKC in de markt voor Vansimpsen | Transferboulevard
Pure onzin lijkt me, maar wie weet gaat de held van Rellende Rotscholier naar de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#73 | |
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Transferboulevard komt alleen maar onzin vanaf. Zo had Swinkels op 1 dag 3 andere clubs en nog meer van die onzin. Geloofwaardigheid van minder dan 0,0 die site..
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ik denk ook dat hij dit seizoen naast de boot grijpt wat betreft een basis plaats....
Maar goed, supers-subs zijn vaak de grootste culthelden! |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Zou erg jammer en onterecht zijn als hij geen basisplaats krijgt, zeker als die Van Kruijssen wel een basisplaats krijgt. God, wat blijf ik die slecht vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Van Kruijssen ook niet toch?
Las in de krant dat Makiavala het goed deed. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Eerste basisplaats van het seizoen en direct de maker van de enige goal van de wedstrijd.
Hij kopieerde ook nog de misser voor open doel van Milito van woensdag. Laatst gewijzigd door Tim86; 04-11-11 om 22:22 __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ratko
![]() Wat een held. Die ene bal miste hij bewust, hij wist dat zijn 0-1 voldoende zou zijn voor de overwinning, hij wilde het gewoon nog even spannend houden voor de kijkers. Hij houdt overal rekening mee. Eindbaas. |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Deed ie heel mooi. Hij sloeg echt de handen voor zijn ogen en deed ook net of hij het verschrikkelijk vond, maar je kon inderdaad merken dat dit 'een bewussie' was. Natuurlijk was de treffer wel een bevrijding voor hem. Het is nog altijd schandalig dat de clubtopscorer van vorig seizoen nu zo weinig speeltijd krijgt.
|
|
|
|
|
|
#82 | |
Makiavala was gewoon weer fit...... We zullen zien over 2 weken, wellicht wel weer in de basis. |
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Bramos je UI
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Daar was ie weer!
Heerlijke aanname met de borst en daarna een vernietigend schot, keeper kansloos natuurlijk. Faber, gek, geef hem een vaste basisplaats. Van Kruijssen kan er he-le-maal niets van. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Lekker doelpuntje weer
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Wel slim dat ze hem laten invallen..je ziet gewoon dat hij de hele selectie een boost geeft als hij erin komt.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Het wordt een beetje een Platje-verhaal zo. Ongelooflijk, Faber moet hem gewoon altijd laten spelen!
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Na eerder het nieuws dat Angelo Cijntje dit seizoen niet meer in actie komt nu weer een ferme tegenvaller voor de vaste volgers van de Jupiler League en met name voor mijn eigen persoontje.
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Daar ben je toch al gauw een maand tot anderhalve maand mee zoet volgens mij. Een zware slag voor Eindhoven in de race om promotie...
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Niet te geloven. Eerst Cijntje bij Veendam, nu Vansimpsen bij Eindhoven.. 2012 wordt een slecht jaar.
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Straks raakt Schaken ook nog geblesseerd.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Gast,
..
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Wat een rampjaar is dit
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Hij heeft nieuw gips en onder het gips zag het er goed uit volgens zijn twitter!
![]() Spoiler
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Eens kijken of hij interesse heeft in Jong Brabant 7
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Ratko
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Eindhoven
![]() Godverdomme, wat is dit dan.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Misschien neemt Faber hem wel mee naar PSV.Dat niveau kan hij makkelijk aan
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Ratko Vansimpsen topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|