![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Daar is 'ie dan eindelijk! Het allereerste Graziano Pelle topic op WZV.
Graziano Pellè (San Cesario di Lecce, 15 juli 1985) is een Italiaans voetballer die momenteel onder contract staat bij AZ. De Italiaans jeugdinternational kwam voor zes miljoen euro over van US Lecce. De spits werd daarmee de duurste aankoop uit de historie van AZ. ![]() Verguisd, geliefd? Graziano houd het hoofd koel en ontvangt nu naast de blikken van pubermeisjes uit Bergen ook de waardering die hij als voetballer verdient. Waar hij eerst nog leek te mogen vertrekken besloot Koeman een verstandige beslissing te maken door Pelle voor AZ te behouden. Nu grijpt de Italiaan zijn kans en lost hij eigenhandig het spitsenprobleem van AZ op. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Fan van het eerste uur (maar te lui om een topic te openen) meldt zich.
Ik weet niet of hij het spitsenprobleem oplost. Ik denk dat het feit dat zelfs mensen als Wernbloom de afgelopen wedstrijden beginnen te scoren wél op zijn conto kan worden geschreven. Kortom: hij laat andere mensen beter voetballen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zal AZ hem in de winterstop nog steeds willen verkopen als de mogelijkheid zich er is? De club moet qua salarissen een stapje terug, maar echt een directe noodzaak om hem te verkopen is er niet toch?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
hoeveel verdient ie dan? 8 ton ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik vind hem best goed.
Mevrouw DD vindt hem knap. En dat zegt ze elke keer bij Studio Sport
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zag hem toentertijd spelen in Jong Italie op het Jeugd EK in Nederland in Enschede. Ik en mijn kameraad waren het er over eens; een toekomstig topper. Hij had wel wat weg van Zlatan. Het is voor eredivisiebegrippen een goede spits, maar ik zie hem niet meer doorgroeien naar een hoger niveau. Zijn salaris is denk ik wel top-eredivisie, dus ik denk niet dat hij nog erg lang bij AZ zal spelen.
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mafketel.. Ja ik ben fan van Graziano, al vanaf dag 1 dat ie naar AZ kwam, ik hoopte op een lange kopsterke spits... Helaas is doelpunten maken niet zijn ding de afgelopen seizoenen geweest. Het vriest vaker dan dat het dooit zeg maar. De afgelopen weken speelt ie ijzersterk en lijkt per wedstrijd beter te worden... Ik ben benieuwd, AZ zal zich ook achter de oren krabben momenteel... Jonathas hebben we niet gemist tegen Ajax zondag. De klasse van Pelle zit hem in zijn aannames en om de bal bij zich te houden en zo andere spelers te voorzien in aanvoer van ballen.. Diep in de spits laten spelen zal het beste rendement geven __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sympathieke gozer. Hoop voor hem echt dat hij gaat slagen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Ghehehe __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Voor hoelang ligt hij nog vast?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
2012
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Altijd gedacht dat het er nog een keer uit zou komen, misschien is dat nu eindelijk het geval.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Staat inderdaad lekker te voetballen. Poosje geleden had ik hem nog getypeerd als typisch ouderwetse Grunn-spits. Groot, sterk, kopsterk, targetman enz enz, maar helaas niet goed genoeg voor de top.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Het is gewoon zeer fijn vandaag de dag als je iemand hebt die de bal eens knap kan vasthouden. Dat ie zelf niet zo snel scoort is dan niet zo erg als door zijn vasthouden van de bal de rest gewoon aan kan sluiten (Wernbloom ofzow) en die de bal er dan maar in rammen.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
-
Laatst gewijzigd door Kriegel; 03-05-11 om 20:11 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik mag die Pelle wel.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Het grappige is in deze dat ie wel relaxed is..
Maar kan nu een lange neus trekken, ben benieuwd wat ie tegen Twente laat zien komend weekend... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hij lijkt ook wel een beetje op jou als je snel kijkt.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het zou niet de eerste Italiaanse spits zijn die pas op latere leeftijd een beetje begint te scoren. Veel van hun zijn wel laatbloeiers.
Hij deed me altijd een beetje denken aan Toni, denk niet dat hij ooit zo goed gaat worden, maar gaat zeker nog zijn goaltjes meepikken. Ik heb ook altijd gedacht dat het er nog wel uit zou komen, maar dat is makkelijk praten nu .
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jezus jij was vroeg man! Sja Pelle gaan ze niet verkopen nu Jonathas er de brui aangeeft. Zie hem wel scoren vandaag tegen Groningen (Hahaha)
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Aan de doping en volgend jaar kan pfaf fan van hem worden.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hé?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kan alleen het Parma nieuws vinden. Doping? Welke doping?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 | |
Wat een held! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Het stomme is dat Pelle eigenlijk nooit word uitgefloten, dat men in het stadion die gozer het toch gunt ofzo.... Ik vind het zelf al jaaaaren een onwijs aardige gozer maar idd zijn voeten spreken niet echt. Dit seizoen 6 x gescoord... Maar goed ook weinig spelminuten natuurlijk gemaakt.
Maar ergens vraag ik het me af waarom het niet gelukt is, hij kan gewoon voetballen, sterk in de lucht maar dan toch... Ik meen het serieus dat ik deze vent zal gaan missen bij AZ! Dus uit bij Utrecht en dan is het afgelopen (als PSV wint) dan zullen er heel veel meisjes kapot van verdriet staan te huilen.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik heb het ook altijd wel een aardige speler gevonden. Vorig seizoen liet ie vaak dingen zien die er echt heel goed uitzagen, maar vaak zat resulteerde het in net-niet. Hij leek gewoon veel pech te hebben, maar op een gegeven moment is dat natuurlijk geen pech meer.
Ben benieuwd wat er van 'm terecht gaat komen daar, geef 'm best kans nog iets te bereiken. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Haha, dat bericht over die meisjes. Ik maakte altijd graag grapjes over hoe hij de meisjes uit de regio versiert maar het bleek dus nog waar ook.
Nu Pelle trouwens vertrekt uit dat gebied, zouden die duinbrandjes dan ook ophouden? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Hij denkt zelf nog steeds dat hij een van de spitsen van het Italiaanse elftal kan gaan worden... Ik ook.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ook echt 900.000e salaris he die vent
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Plus woning en vervoer geregeld namens AZ. Ik vind hem ruk dat ie gaat, vond het altijd iets bizars die Pelle bij AZ.
Je haat em of je "houd van em"... Op het jeugd EK was ie erg goed en AZ was mega blij dat ie kwam de duurste aanschaf van AZ als ik het goed heb begrepen... 6 Miljoen, weet overigens niet waar hij nu voor weggaat.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Pelle
Als doelpuntenmachine is het weinig en dus is het goed dat je van die salarispost af bent, maar ik ben 'm wel gaan waarderen. Vriendelijke en open gast, altijd vrolijk, kwam nogal misplaatst binnen als een omhooggevallen vedette maar is (misschien door al het falen) steeds bescheidener geworden. Fuckbuddy zal dat beamen, en die kent 'm zelfs persoonlijk. Het grootste verlies is het natuurlijk nog voor SCH en Tomasso. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Nu ook weer dat ie 2 maanden salaris inleverd, hoeft ie niet te doen, 150.000 euro geven aan een club... en idd nooit een slechte attitude ala MeH die gaat knokken of er de brui aangeeft tijdens een training. Meneer bleef trainen, snapte dat Verbeek hem aan de kant zette begin van het seizoen. Hier zijn mogelijk laatste interview voor AZ AZ - AZ TV Actueel Het is een blijft een van de vaagste aankopen ooit van AZ, maar serieus ik zal em gaan missen bij AZ. Mooiboy Pelle!
||
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wat een baas is het ook.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Graziano Pelle topic #1: Is de recordaankoop eindelijk los?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|