![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zal het er dan toch eindelijk uitkomen? Het is het tot nu toe altijd net niet geweest. Eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels of hij het gaat redden.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij zou het seizoen als eerste spits beginnen, maar raakte geblesseerd en toen schoot Plet er een paar is. De laatste 7 wedstrijden is hij logischerwijs weer de eerste spits en rendeert hij prima met 4 assists en 3 doelpunten.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Plet won wel ruim van hem met latjeschieten.
.Nee, in potentie is het een betere speler dan Plet natuurlijk, maar eigenlijk zijn ze ook totaal niet vergelijkbaar. Hangt een beetje af van welk type voetbal je wilt spelen met wie je dan wilt beginnen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Scouting van Heerenveen
![]() Spoiler
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goede wedstrijd, schitterend doelpunt.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Waarom heeft Heerenveen deze jongen weggedaan ? Ik denk dat hij nog ver gaat komen, verder dan Dost.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij wilde zelf weg. Volgens mij liep zijn contract af en had hij verder weinig perspectief.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waarom kreeg hij bij Heerenveen geen kans ? Wie had hij destijds voor zich, Sibon. Paolo Henrique ?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Weet ik niet precies, maar hij was er op dat moment echt nog niet klaar voor. Hij heeft volgens mij vorig seizoen nog een mooi huilverhaal in de VI daarover gehouden.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Twee welkome doelpuntjes, al hadden het er ook 3 kunnen zijn. Hopelijk gaat de rechterflank bij Heracles op de schop, want die hebben hem volgens mij al een wedstrijd of 10 geen fatsoenlijke bal gegeven.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
In de VI van morgen een uitgebreide interview.
Previewtje:
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik hoop dat 'ie hoog/bovenaan staat op het lijstje van Van Geel. Ideale speler voor ons en een geweldig talent natuurlijk.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij scoorde zelf niet bijster veel, maar dat het elftal (en dan vooral de aansluitende middenvelders) aan de lopende band scoorde(n) is ook voor een aanzienlijk deel te danken aan zijn voetballende kwaliteiten. Over de grond erg balvast en niet te beroerd om ruimte voor anderen te creëren.
Voor hem persoonlijk is het jammer dat Douglas aanvallend amper iets toevoegt en Everton altijd naar binnen trekt. Ik ben benieuwd hoe hij rendeert met 2 pure buitenspelers om zich heen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Was vanavond lekker op dreef, FC Groningen verdediging had geen grip op hem.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik zie er echt veel meer in dan Dost of Sigthorsson. Die zijn nog niet half zo compleet als hij.....
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Inderdaad. Zit volgens mij nog een hoop rek in ook.
__________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Helaas een groot deel van de voorbereiding gemist. Zo'n 4 weken heeft hij gemist. Gelukkig lijkt hij op tijd fit voor de eerste wedstrijd.
Maakte in de eerste wedstrijd van de voorbereiding, toen hij nog fit was, nog wel een aardig doelpunt. Daarnaast zal hij volgende week waarschijnlijk met Jong Zweden tegen Jong Oranje spelen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Schijnt ook 1 van de mogelijke opvolgers van Matavz te zijn bij FC Groningen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hopelijk gaat hij niet naar PSV
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gebeurd
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De scherpte is er nog niet helemaal, maar het wordt wel iedere week beter. Het eerste half uur was hij ongrijpbaar voor de verdediging, alleen die grote kans legt hij er normaal gesproken koeltjes in.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vond hem ijzer sterk tegen Vlaar
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die dribbel gisteren.
Hij is zo veel meer dan een spits......Alleen was zijn afwerking wederom niet goed, dat moet beter. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Heracles moet hem echt niet voor een appel en een ei weg doen. Die kerel kan nog zoveel beter worden.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Aan de ene kant ben ik blij dat hij nu een vrije rol had op links. Met Everton (trekt altijd naar binnen), Douglas (0,0 rendement) en Overtoom (lopende speler, geen met een splijtende (steek)pass) om hem heen kwam hij vorig seizoen logischerwijs een stuk minder uit de verf. Het was puur aan zijn talent te danken dat hij toen al erg belangrijk was als aanspeelpunt. Aan de andere kant zie ik in hem wel een centrumspits, maar dan moet hij wel 1 of 2 mannen met inzicht om zich heen hebben. Daarom zou ik zo graag een keer Vejinovic kort achter hem zien, ik denk dat die 2 een gouden koppel kunnen worden.
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Die dribbel
![]() Schandalig bijna dat Everton 'm vervolgens niet erin prikt na al dat voorbereidende werk. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ben zelf ook heel benieuwd naar hoe het koppel Veijinovic - Armenteros zou werken.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Als Ajax geld gaat uitgeven aan een spits, dan graag Armenteros. Zelfs voor PSV zou Armenteros een betere optie zijn dan Matavz in mijn ogen...
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Plet is natuurlijk beter.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ondanks dat hij uit de spits is verdreven door fuckin' Plet is één goal in zo'n dertien wedstrijden wel echt erg mager. Zaterdag ook weer veel te lang aan het wachten met op doel schieten en waarom hij een penalty kreeg weet ik nog steeds niet.
Ik had eigenlijk gerekend op zijn doorbraak dit seizoen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Onze voorhoede, en dus ook Armenteros, raakt geen pepernoot meer inderdaad. Als je naar de statistieken kijkt is het ook onbegrijpelijk waarom Plet nog in de spits staat, vorig seizoen is overduidelijk gebleken dat Heracles veel vaker scoort met Armenteros in het elftal en ook dit seizoen stokte de productie redelijk snel nadat Plet centrumspits werd. Al sinds eind september heeft geen aanvaller van Heracles meer gescoord (Douglas, Everton, Plet, Armenteros en Luis Pedro), dat zegt toch genoeg zou je denken?
Op links was het zo slecht nog niet trouwens, daar kwam hij prima uit de verf, als enkele teamgenoten (bijvoorbeeld Everton tegen NEC) zijn voorzetten niet verprutst hadden stonden er tenminste een aantal assists achter zijn naam. De laatste weken op rechts is het echt huilen met de pet op, nu zie je overduidelijk dat hij geforceerd het verschil probeert te maken waardoor er juist nog meer fout gaat. Ik had stiekem de hoop dat een wanhopige club geleid door opportunisten Plet zou kopen in de winterstop waardoor Armenteros weer in de spits zou belanden, maar nu Plet zelfs niet meer scoort zal dat niet meer gebeuren. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik heb niet het idee dat deze jongen volle bak voor zijn sport leeft.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Even een minuutje of 20 weer in de spits en direct zo fijn aan het ballen.
![]() Plet.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zag vandaag een interview met hem in het Nederlands en ik moest echt even opzoeken of het nou echt een Zweed was. Echt helemaal accentloos Nederlands.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zit hier al sinds zijn 16e ofzo? Dan is dat best mogelijk toch? Zelfde met Lasse Schone.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Kan heel goed Nederlands inderdaad. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Leuk goaltje. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nu moet het toch wel duidelijk zijn dat de combinatie Vejinovic - Armenteros fijner is dan Overtoom - Plet?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bazenspeler
. Man wat spreekt hij accentloos goed Nederlands.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hij is hier al sinds zijn 16e ofzo, dan is dat niet heel verbazend voor een scandi.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Dat koelbloedige wat ik in de OP schreef is niet bepaald waarheid gebleken. Maar goed, ik ben blij dat hij weer in de spits staat. Scoort misschien veel minder dan Plet, maar met hem in de spits speelt het elftal duidelijk beter en scoort het team in zijn geheel meer doelpunten. Als hij ook nog eens veel gaat scoren dan is hij ook direct te goed voor de Eredivisie.
Bosz zei het laatst al.
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Guidetti.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dit weekend eigenlijk redelijk onopvallend, maar stond hij weer aan de basis van beide doelpunten. Fijn dat we weer een spits hebben die zowel als aanspeelpunt kan fungeren en in de diepte weggestuurd kan worden, daar was Plet veel te traag voor.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Die assist bij de 2-1 vandaag.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Speelde sowieso erg goed gisteren zeg!
Heerlijke speler. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Samuel Armenteros #1: Sierlijk talent.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|