![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() John van den Brom (Amersfoort, 4 oktober 1966) is een Nederlands oud-profvoetballer en huidig voetbalcoach. Hij staat per seizoen 2010/11 als coach onder contract bij ADO Den Haag, waar hij voor twee seizoenen tekende.[1] Spelersloopbaan Trainer Als speler was John van den Brom een prima Eredivisiespeler die voor Vitesse jarenlang van grote waarde was. Tijdens zijn periode bij Ajax bleek hij voor de echte top echter te kort te komen. Hoewel het natuurlijk wel het beste Ajax van die afgelopen decennia was wist hij daar niet door te breken en ook bij Oranje kwam hij niet verder dan twee interlands. Na zijn loopbaan als speler begon John als zoveel oud-voetballers aan een loopbaan als trainer. Hij startte met een jaar Bennekom, om na drie jaar hoofd opleidingen bij Ajax te zijn geweest in Apeldoorn aan zijn eerste klus als hoofdtrainer te beginnen. In zijn eerste seizoen daar eindigde AGOVV als 18e, maar in de daaropvolgende jaren eindigden de geheelonthouders op een 11e en een uitstekende 6e plaats. Na drie jaar AGOVV was Van den Brom dan ook toe aan een volgende stap en stapte hij over naar ADO Den Haag. In zijn eerste maanden in Den Haag is hij erin geslaagd om van ADO een goed spelende en goed presterende club te maken. Hoewel het natuurlijk nog erg vroeg is roept dit de vraag op of Van den Brom het in zich heeft om als trainer te doen wat hem als speler net niet lukte: slagen in de top. Op basis van zijn loopbaan tot nu toe valt dat niet uit te sluiten, hij heeft prima prestaties op zijn naam staan en bouwt zijn carrière verstandig op. Gaat Van den Brom het voorbeeld van andere toptrainers die als speler net niet goed genoeg voor de top waren volgen? __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kroonprins
Spoiler
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Iets te oud om als kroonprins van het trainersgilde te boek te staan.
In die rol is Alex Pastoor geschikter .
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Van den Brom is slechts drie weken ouder dan Pastoor.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Zie, daar heb je t al!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Hij ziet er wel veel jonger uit en t is een mooiboy
![]()
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik vind ado maar een schijtclub, maar ik heb wel veel respect voor wat John daar aan het doen is.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Er is natuurlijk maar één kroonprins in het trainersgilde:
Spoiler
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik vind het echt plezierig om naar hem te luisteren.
Hij heeft het allemaal goed op de rails in Den Haag. Als ze Europa in gaan maakt hij zich onsterfelijk daar. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() ![]() Maar sympathieke man en goede trainer.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
ADO speelde echt geweldig vandaag als ik NOS zo zag.
Geweldige sfeer in het stadion ook
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Toch raar hoor, vorig jaar nog zo'n klote elftal en nu loopt het als een ingesmeerde tiet met slasaus.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
goeie trainert. Kan wel eens grote worden.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Hij heeft misschien geluk met de ontwikkeling en aankopen van de spelers, maar het voetbal dat ze op de mat leggen is toch echt verdienste van John.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volgend seizoen komt denk ik de echte test voor hem.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Onze kroonprins
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Huh hoezo staat dit filmpje in een post van jou van 14 februari?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mooi ook hoe hij het over Frankie (de Boer) had.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Een zielige man zonder principes blijkbaar.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Daar gaat zijn reputatie.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dit is een incident, zal zijn reputatie weinig schaden me dunkt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tweede keer al? Als je dat eerdere filmpje ook in beschouwing neemt. Bovendien is meneer 45 jaar oud. Dan mag je toch wel es je volwassen worden...
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Andere filmpje is weinig ophef over geweest toch?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Haha wat een held.
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kans op vervolging dus.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Genomineerd voor beste coach vh jaar. Als Twente geen kampioen wordt dit jaar, dan geef ik vd Brom de beste kansen om verkozen te worden tot de beste coach vh jaar.
Rutten genomineerd voor titel beste coach | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Belachelijk, daar had Verbeek tussen moeten staan!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Verbeek presteert gezien het materiaal van AZ redelijk, maar ook niet meer dan dat. Maar goed, hij had er meer recht op dan Rutten, zijn nominatie slaat nergens op.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Man we hebben een hele waslijst aan ervaren spelers moeten verkopen (Dembele, Lens, MeH, Mendes da Silva, Jaliens) en dat met jeugd op moeten vangen... En dan 4e staan/worden is superknap.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
We hebben inderdaad ervaring moeten verkopen en vooral voorin werd de spoeling erg dun, maar er is nog meer dan zat ervaring aanwezig. We kunnen stellen dat we nog steeds de 4e selectie van Nederland hebben en dan is gezien de situatie van AZ een 4e plek een prima prestatie, maar niet buitengewoon. Tenzij jij liever de selectie van Roda, ADO of Groningen had gehad, dat kan ook... __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik vind de prestatie die vd Brom heeft geleverd ontzettend knap en wat mij betreft mag hij dan ook winnen.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Puur naar de kwaliteiten en transferwaarde kijkend heeft AZ denk ik nog steeds de vierde selectie van Nederland, zker in de breedte zijn ze sterker dan Roda, ADO en Groningen.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Lijkt me duidelijk dat John dit wint
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Geldwolf.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wel nee.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
![]() Waarom ben je een geldwolf als je naar je favoriete club kan? Of ken je het woord clubliefde niet? __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Eeuwig zonde dat hij deze stap maakt.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vitesse - Chelsea meteen een goede test voor hem .... en wat te te denken van de 1ste wedstrijd in de competitie tegen Ado.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat was ie zeker ook toen die naar Ajax ging als speler en later als trainer van het 2de.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jammer voor Den Haag en voor hem zelf dat hij geen Europees zal spelen. Snap het wel, meer is er bij Den Haag voorlopig niet te bereiken en bij Vitesse is eigenlijk alles te winnen. Meer geld om uit te geven (en salaris te ontvangen) en een team bij elkaar te halen / vormen.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wat moet die bij Vitesse? - Doe normaal -.
Laatst gewijzigd door Plato; 24-06-11 om 21:29 |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
John van den Brom: Toekomstig toptrainer?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|