![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vond het al verrassend dat hij aan het eind van afgelopen seizoen niet vertrok. Was gewoon de enige man aan RKC zijde die aantoonde van Eredivisie niveau te zijn.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja, kan makkelijk mee in de Eredivisie.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat zou hij moeten kosten?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik dacht juist dat hij vorig seizoen een clausule had en voor 400.000 o.i.d. weg kon bij degradatie ? Zal wel niet dan, genoeg clubs die er graag gebruik van hadden gemaakt.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nee, geloof dat hij juist aardig wat knaken moest kosten omdat hij nog meerdere jaren contract had.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
VVV is lange tijd in onderhandeling geweest, maar RKC wilde niet verder zakken dan de vraagprijs van €1.000.000,-. Dat vond VVV natuurlijk te gortig voor een blanke en dus ketste de transfer af. Nu zouden ze naar verluid in de wintertransferperiode weer een nieuwe poging willen doen.
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Schijnt dat Utrecht hem wil(de) als (eventuele) opvolger van Mertens.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zal mij benieuwen of ie de weg van Mertens en Chadli kan bewandelen. Dat ie weggaat lijkt me wel duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Leuke speler, al denk ik niet dat hij nog heel veel beter zal worden.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hij is natuurlijk ook al ouder dan bovengenoemde, al kun je met 24 jaar nog niet over oud spreken. Want dan ben ik ook al oud.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik zie Boerrigter graag naar Ajax komen, liever dan Mertens.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Voor Ajax komt hij toch te kort lijkt me? Hoogstens nuttig in de breedte, maar daar heb je je eigen jeugd.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Hij heeft volgens mij niet de explosiviteit om het bij Ajax te redden. Ben bang dat het dan een gevalletje Kennedy Bakircioglu wordt.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat denk ik dus ook. Hij mist snelheid en zijn actie is toch niet veel beter dan die van een Ozbiliz?
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Je weet ook niet of Mertens zal slagen bij Ajax, maar je weet wel dat die misschien 10x zo duur is. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Laten we voortaan alleen maar spelers van een paar ton halen dan.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Zo'n gozer staat alleen maar de talentvolle jeugd in de weg.... |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Hij is sowieso snel, misschien minder op de eerste meters, maar dat valt ook erg mee. Zijn actie is minder, maar zijn lichaam en trap zijn vele malen beter. Op dit moment is hij waarschijnlijk minder dan Ozbiliz, maar die zou wel eens meer potentie kunnen hebben. Van mij hoeft hij niet te komen.
Laatst gewijzigd door Conflict; 22-03-11 om 23:49 |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Had het de afgelopen jaren gedaan, had je nu op de vleugel kunnen kiezen uit pakweg Elia, Chadli of hé... Mertens. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Alleen heb je met Ozbiliz en Boerrigter 2 volledig verschillende spelers.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Prima zoow
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Is het al rond eigenlijk? Mocht hij niet naar een buitenlandse club vertrekken dan speelt hij in ieder geval weer in de Eredivisie volgend seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vanochtend medisch gekeurd.
Lockerz.com .:. EsselSports's Photos - Derk #Boerrigter werd vanochtend medisch gekeurd bij #Ajax |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Goede zaak dat ze voor een paar ton het risico nemen. Als dit een gevalletje Marten, Chadli etc was geworden had je daar weer gezeur over gekregen.
Als ie zich goed doorontwikkeld heb je een fysiek sterke buitenspeler met een prima trap. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij is de keuring doorgekomen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mooi
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En inmiddels een contract getekend. Hopelijk een geval Mertens/Chadli, al is hij al wat ouder. Al heeft Boerrigter wel puike statistieken.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wanneer is de laatste keer dat Ajax een veldspeler uit de JL haalde?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ruud Kras in 2001?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Daarna nog:
Nourdin Boukhari in de zomer van 2002 van Sparta, al waren die toen net gedegradeerd. David Mendes da Silva in januari 2003, kwam op huurbasis van Sparta. Maar speelde nooit. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Als laatste tegen Van der Sar gescoord
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik vond hem wederom niet tegenvallen vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Speelde prima.
Hopelijk Ebecilio voorbij in de pikorde. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Heeft zichzelf vandaag bewezen tegen de groten van de wereld.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Was op een gegeven moment ook heel mooi Ferdinand de baas. Die dacht de bal wel even op te pikken, Boerrigter komt achter langs, Ferdinand wil 'm opzij zetten en onze Derk geeft gewoon een duw terug en verovert de bal.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Had weinig moeite met de gepensioneerde Neville inderdaad. Wel lekkere voorzetten bij tijd en wijlen, als er iemand had gestaan om ze erin te schieten was het helemaal mooi geweest.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Loves C, R en M
|
Prima speler. Ik heb goede hoop dat-ie zich waar gaat maken.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vond 'm samen met die Serero de beste indruk maken van het huidige Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Neemt niet weg dat ie zeer aardig begonnen is. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wat ie laat zien valt me alleszins mee, op dit moment verdient ie een basisplaats meer dan Ebecilio.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik ook.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Dat verdient volgens mij iedereen, tering wat is die kerel toch slecht.
Hoop dat Derk zondag wat minuten kan pakken. |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Derk Boerrigter #1: Terug naar de Eredivisie?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|