![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wesley Verhoek (Leidschendam-Voorburg, 25 september 1986) is een Nederlands profvoetballer die anno 2006 onder contract staat bij ADO Den Haag. Verhoek komt ook uit de jeugdopleiding van deze club. Verhoek debuteerde na de winterstop van het seizoen 2004/2005 in het betaalde voetbal. De jonge speler maakte indruk bij de technische staf en de Haagse supporters. Door zijn optredens werd hij ook jeugdinternational. Verhoek kan zowel als rechtsbuiten als linksbuiten gebruikt worden. Zijn jongere broertje John Verhoek speelt als aanvaller bij FC Den Bosch . In september 2010 waren er geruchten dat Ajax en PSV een oogje op Verhoek hadden. Dit mede door zijn vele goede voorzetten die hij gaf. Verhoek stond zelfs een tijd op nummer 1 van de man met de meeste assists in de Eredivisie. Zelf gaf Verhoek aan graag hogerop te spelen. Laatst gewijzigd door Charie; 07-11-10 om 17:42 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Held
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Met een blessure eraf vandaag?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Stay with us
![]() Ookal ben ik wel van mening dat je hem na dit seizoen moet verkopen. Je moet uiteindelijk toch winst maken etc en kijk hoe Twente t heeft gedaan. Proberen het goed op te vangen dan. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Werd net bij Studio Sport over een vraagprijs van 6 miljoen gesproken.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Is er al concrete interesse dan?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Die voorzet is wel echt opvallend, afgelopen seizoenen was dat juist een enorm matig deel van zijn spel toch?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ze hebben bij ADO natuurlijk de vraagprijs van Heerenveen voor Dost gehoord.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Aan het einde van t seizoen zaten er al sommige goede voorzetten bij maar nog steeds zwak. In 2009/2010 werd het met de week beter en beter vooral de tweede seizoenshelft. En nu is hij gewoon echt sterk met de voorzetten. Gewoon ALLES is gevaarlijk, ook aan de bal is hij best sterk en verdeeld het goed en speelt als een soort 'tandem' met de rechtsback en de rechtermiddenvelder. Laatste tijd wisselt ie soms zelfs van kant en gaat ook prima tot zeer goed. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Baasje hoor. Had nooit verwacht dat hij zich nog zo zou ontwikkelen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Was een onwijs moeilijke hoek, helemaal met een druk van 92min in je nek... Knap gedaan...
__________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Niet zijn beste wedstrijd maar natuurlijk geweldig zo in die laatste minuut.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mja, maar hij maakte het zichzelf zo moeilijk dacht ik. Hij tikte hem bijna naast bij z'n aanname.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja ik schrok me de tyfus heb volgens mij 10 keer SCHIET SCHIET SCHIET geschreeuwd
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nottingham Forest en Aston Villa zouden in hem geďnteresseerd zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Villa is te hoog gegrepen en in het Championship (waar Forest ook dit jaar niet gaat promoveren) slaagt een Nederlandse buitenspeler maar zelden.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Misschien gaat hij wel met vd Brom mee.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Klopt, gaat niet gebeuren.
Maar denk wel dat hij ADO gaat verlaten. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Aston Villa heeft interesse, volgens een engelse site willen ze een bod gaan uitbrengen van 6 miljoen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat is voor Den Haag begrippen wel een flink bedrag en voor Verhoek geen onaardige club/competitie.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zal wel een recordtransfer zijn voor ADO denk ik.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Gaat dus naar Forest toe.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Al bevestigt ja? Wel jammer, had hem graag in Nederland zien spelen.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
In de Championship de verdedigers het bos in sturen.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jezus wat een slechte keuze.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk, in een Britse competitie komt iemand met zijn voorzetten wel tot z'n recht en voor de PL komt ie gewoon i.i.g. op dit moment te kort .
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het is natuurlijk wel schrijnend dat een smaakmaker uit de eredivisie naar een 2e buitenlandes competitie vertrekt
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dan toch het liefst in de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Die 2e buitenlandse competitie brengt anders wel meer geld in het laatje dan de hoogste Nederlandse, dus zo simpel moet je het niet vergelijken als je nu doet.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat zeker, ik doel op andere Eredivisieclubs.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat bedoel ik ook met dat het schrijnend is!
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hoorde op radio 1 vanavond dat het nog allerminst zeker is dat het Forest wordt, Aston Villa en Rangers willen hem ook nog dolgraag en Verhoek heeft aangegeven dat zijn voorkeur uitgaat naar degene die ADO het meest betaalt, als een soort dank je wel.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sjek had het net over Fulham
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Fulham werd ook nog genoemd, maar ik meende dat daarbij ook Derijck genoemd werd..
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Deze opgestuurd? |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Middenmoter of Championship-club in Engeland betekent einde (serieuze) carričre. Vraag Daniël de Ridder, Bouaouzan, Emnes, Rigters en anderen.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hij komt toch anders binnen hoor, er zitten meerdere clubs achter hem aan. Ik zijn geval snap ik heel goed dat hij er naartoe wil.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Daar noem je allemaal talenten die veel te vroeg de overstap maakten.. Dat is Verhoek niet imho.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Account not Activated
|
Net alsof Verhoek nu wel een geweldige carriere heeft
|
|
|
|
|
|
#47 | |
!) of Emnes is Verhoek momenteel op het niveau dat hij bij iedere Championship club van toegevoegde waarde zal zijn en haast op zeker in de basis zal spelen. Voor Ferrie Bodde, Cedric van der Gun, Dorus de Vries en Glenn Loovens was het ook alles behalve einde carriere. Genoeg voorbeelden die de andere kant van de medaille laten zien dus.Verhoek zou het prima doen in het Championship. Moet hij alleen wel bij een club spelen met de intentie om het veld breed te houden en een (kop)sterke spits in het centrum. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
De vooroordelen over het Championship zijn niet van de lucht op dit forum trouwens. Ik moet jullie eens flink bijscholen.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Account not Activated
|
Nou, vertel
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nou, ik zal er hier niet al te uitgebreid op ingaan omdat dit niet het topic er voor is, maar ik lees vrij vaak reacties waarin gezegd wordt dat modale voetballer x van club x uit de Eredivisie nooit naar het Championship zou moeten gaan omdat het dan einde verhaal is, of omdat er in het Championship zogenaamd alleen maar lange ballen worden gespeeld enzovoorts. De waarheid is echter dat op Ajax, PSV en FC Twente na de meeste clubs in de Eredivisie echt niet beter zijn dan het gemiddelde niveau in 't Championship. Een NAC Breda of ADO Den Haag is echt niet beter dan een Cardiff of Forest. En hoewel er ook teams tussen zitten die inderdaad vooral 'het lange halen snel thuis'-spelletje spelen, wordt er ook in het Championship door bepaalde clubs prima voetbal gespeeld danwel geambieerd.
Kortom: Verhoek zou dan de Eredivisie inruilen voor een competitie waarin hij in de top kan meedraaien, waarin hij in mooiere en grotere (en vaak goed gevulde) stadions speelt, waar hij zich makkelijker in de kijker zou spelen voor de Premier league, waarin hij meer gaat verdienen en waarin het niveau niet lager is dan bij zijn huidige team. Dus, waarom zou hij het niet moeten doen? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wesley Verhoek #1 Met een swingende voorzet
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|