![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Vind je? Vorig seizoen was goed. Daarvoor zo zo, en nu ook zo zo. Zie er geen topper in.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
|
Lees allebei eens vijf posts verder terug in het topic
. *edit*: 10/11 posts dan misschien.
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Oke, ik dacht al.. Maar jij bent een beetje de huis-optimist van FC Twente dus ik dacht dat je misschien het positieve er in zocht,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
Heb je gelijk in, doe ik ook wel weer trouwens. Gewoon iemand die hier uiteindelijk op de bank terecht zal komen denk ik. En als je dan Bajrami of Verhoek op de bank hebt of een jonge talentvolle jongen van 17(Born bijv.) doe dan toch Verhoek maar. Tot die jongen van 17 d'r klaar voor is natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Twente zal wel denken dat ze met dat soort spelers (ik vergelijk hem maar even met Touma en Bakircioglu) de top hebben bereikt. Maar dat soort spelers zijn nu niet meer goed genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Mc Laren is schijnbaar gecharmeerd.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
In before McLaren grap
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Volgens mij doen Hamilton en Button het toch vrij goed daar.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Toch mooi 1.5 miljoen, netjes voor ADO begrippen.
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Charie
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Berghuis weg doen (tijdelijk) en Joshua John, Plet en Verhoek uit de hoge hoed toveren
.Gotta love it. |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Maar goed misschien zetten we ons wel te kakken door Verhoek neer te zetten als een prutser. Tot die tijd /facepalm voor Twente. We zullen zien.
|
||
|
|
|
|
|
#215 |
|
Miskoop van de eeuw lijkt me zo
__________________ No Homo |
|