![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() Go Daddy! Go Arsenal! ![]() Kijk zo speel je een bal met je rechtervoet Robin. Leermeesters ![]()
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik durfde geen"Weer bijna fit" oid in de TT te zetten
.Hopen dat we nog ruim een half seizoen van hem kunnen gaan genieten. Het blijft natuurlijk een geweldenaar ondanks zijn teleurstellende WK en daar op volgend blessureleed. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hoop dat die eens wat langer fit blijft dit keer.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geweldenaar.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hoop dat ie nog es naar een andere club gaat.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hoop dat ie es een heel seizoen fit blijft.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Tja van Persie
Hij heeft et nog nooit echt laten zien helaas. Vooralsnog istie vrijwel elk jaar bijna de helft van de tijd geblesseerd en speeltie bij een net-niet team. Hij moet de komende weken weer eens echt fit worden en gewoon reeksen van wedstrijden maken. In potentie nog altijd een wereldtopper. Maarja wat heb je aan potentie, hij is inmiddels al 27. Z'n topjaren zijn nu, ben benieuwd
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Als huntelaar had gespeeld in de finale hadden we het wk gewonnen.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tot blijdschap van Werner weer geselecteerd voor Oranje
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
We hadden iig meer doelpunten gemaakt.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik denk dat Robin van Persie een geweldige spits is voor Arsenal, maar niet altijd voor Oranje. Ik denk dan ook dat hij bij Oranje beter op de plek van Kuyt kan spelen en Huntelaar gewoon in de spits.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 | ||
![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Ik voel me hier thuis!
|
De eerste 2 maanden schoot het nog minstens 1x per dag door mn hoofd. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vandaag drie keer gescoord (en een strafschop gemist)
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
nummer 100 t/m 102 van zijn carriere bovendien.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Maar hij oogt ook scherp. Hij is topfit, heeft snelheid en scoort.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hoi
|
Mooie spitsengoaltjes hoor!
Mooie OP trouwens.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Vooral die in 1 keer uit de lucht was mooi.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Scoort vandaag twee keer. Fenomeen. Baas. Held.
Blijf fit aub. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik heb liever dat hij volgend seizoen tot en met finale ek fit blijft.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Of kampioen óf naar een andere club. Sowieso moet Wenger achterin investeren. Het is nu een beetje vechten tegen de bierkaai
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ven Pursie
, is die nou links- of rechtsbenig
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Roekeloze overtreding van die Zubar. Hopen dat ie fit blijft, hopelijk laat hij het een keer zien in een wedstrijd zoals die van aankomende week tegen Barcelona!
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Hij juicht altijd zo mooi. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jammer dat je het juichen juist niet ziet.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
Voorspelling: In de wedstrijd komend weekend valt ie uit vanwege een scheur in zijn hamstring. Minimaal twee maanden out. Seizoen over.
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
TT
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Chamakh moet het toch ook wel kunnen redden tegen Stoke City? Laat Van Persie maar lekker thuis herstellen. Er komen nog veel belangrijkere wedstrijden.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Haha goeie TT.
Ongelooflijk die medische staf van Arsenal. Zelfs Robben is vorig seizoen redelijk blessurevrij gebleven bij Bayern. Het ligt echt niet alleen aan de fysiek van Van Persie hoor. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Kan weleens van cruciaal belang zijn voor de competitie..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Als Fabregas dan ook nog eens mist kunnen ze de return beter op papier afdoen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
3 weken minstens....Het is totaal niet ondenkbaar dat dit er 6 worden.
Kutzooi. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wordt tijd dat hij naar een andere club gaan, wil hij prijzen gaan winnen. Zonder van Persie en Fabregas kunnen ze de CL en de competitie wel vergeten.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Beetje vreemd om dit nu te zeggen imo. Voor het eerst in jaren doen ze het goed en hebben ze kans om nog 3 prijzen te winnen..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Het is ook weer niet zo dat hij geblesseerd raakt bij een sprintduel ofzo. Ik denk dat dit gewoon pech was.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hij is 10x per jaar geblesseerd, zal niet veel pech meer bij zitten....
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Deze keer wel imo. Dat hij te vaak geblesseerd is ben ik met je eens.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
VdV, Van Persie, Robben. Eigenlijk heeft alleen Sneijder dat wat minder. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sneijder heeft ook altijd wel wat.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Korte blessures meestal. Pers is altijd meteen een paar weken weg.
Geen toeval trouwens al die blessures bij Arsenal, daar zit echt iets structureels mis bij de medische staf. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Robin van Persie topic #2: Als je dit leest is hij waarschijnlijk geblesseerd.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|