![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Ik zag dat er nog geen topic over dit baasje was!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik dacht dat Robinho uit Fleringen kwam....
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Overschatte/waardeloze speler.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zou een waardeloze speler op 26-jarige leeftijd 82 interlands voor Brazilië hebben gespeeld?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dirk Kuijt haalt dat aantal ook bij Oranje.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vind Dirk Kuijt dan ook geen waardeloze speler.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Een rotventje is het
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Waarom zo gemeen allemaal
. Robinho is lief.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat heeft Robinho eigenlijk al gepresteerd in Europa ? Hij draagt de erfenis met zich mee als toptalent van Santos, de club van Pele, en kan daardoor weinig fout doen. Maar bij Real is hij niet helemaal uit de verf gekomen als vooraf verwacht, bij City is hij weggejaagd en in Italië past hij helemaal niet thuis en is hij de minste van de 4 grote aanvallers.
Overschat. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
In de Seleção is hij daarnaast al jaren een vaste waarde, terwijl hij daar toch niet de minste concurrentie heeft. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
En ik vind het gewoon een heerlijke speler
. Doet me altijd denken aan de tijd dat je in de F-jes en E-tjes speelde. Hij speelt altijd alsof hij het nog puur voor de lol doet, dat is toch de essentie van voetbal en de reden waarom wij ervan houden.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Meneer is kampioen in Brazilië geworden ? Chapeau hoor..
Ik kijk liever naar spelers die voetballen met inzicht. Iniesta passeert net zo makkelijk als Robinho, maar is 10 klasses beter. Hij combineert, passeert op het juiste moment, creëert ruimtes voor teamgenoten, en uiteraard beschikt hij over mentaliteit en Robinho niet. Robinho heeft alles wat Nani en Cristiano Ronaldo ook hadden, voordat ze goede voetballers werden... __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#13 | ||
. In de afgelopen 40 jaar zijn er ongeveer 20 verschillende kampioenen geweest. Clubs als São Paulo, Flamengo, Corinthians, Cruzeiro, Internacional, Grêmio en Palmeiras willen allemaal in principe ieder jaar voor het kampioenschap spelen. Er is veel meer concurrentie voor de titel dan in een competitie als Spanje waar het ieder jaar Barça of Real wordt. Maargoed, dat is een andere discussie.
|||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ligt eraan wat jouw definitie van slecht is, dat hij geen speler van Jupiler League niveau is weet ik ook wel. Maar ik ben van mening dat hij voornamelijk vanwege zijn in Brazilië verkregen status van halfgod in de Europese top speelt. Die jongen wordt bijna 27, en heeft nog niks laten zien. Tijd om op te staan en aan te haken, of terug naar Brazilië te gaan en niet meer terug te komen.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij heeft de twijfelachtige eer de enige voetballer die ik haat te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Robinho blijft een uitstekende speler. Alleen veel te weinig rendement.
Mooi dat er nog 40 miljoen voor hem werd betaald
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
). Hij is er gewoon niet helemaal in geslaagd om zich aan te passen aan het Europese voetbal.
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dit topic vraagt om een..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Deze blijft leuk
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Speelt hij vanavond? Hem kennende zal hij zich (te) graag willen laten zien tegen zijn oude werkgever.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ga er wel vanuit dat hij speelt ja, aangezien Ronaldinho pas net terug is van een blessure. Robinho links, Pato rechts denk ik.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik vind de vergelijking met Denilson voor nu wat overtrokken trouwens. Het kan nog goed komen met Robinho.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Alles kan.
Koffiekan, Tarkan, -nietdoen-. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Na Sergio Ramos de meeste overschatte voetballer die er op de velden rondloopt.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Je vergeet die andere twee RB's, Maicon en Dani Alves.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Twee toppers.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sergio Ramos
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Terwijl Maicon zelf ook niet de traagste is volgens mij..
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Robinho is te snel voor hem?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Onzin. Als je nu Dani Alves zou noemen i.p.v. Ramos, ok.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
, maar Ramos is echt niet beter dan Alves. Waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat Alves zo super is. Een rechtsback met een indrukwekkende fysiek/dynamiek wordt al snel overrated. Dat is al zo sinds Roberto Carlos.
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Groot kind. O wee als hij zijn zin niet krijgt, dan is het janken geblazen.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Iets meer scherpte voor het doel en hij had rond de 20 goals gehad, maar al met al een prima seizoen gedraaid tot nu toe. Als anderen (Zlatan, Pato) niet beschikbaar waren, was hij dat wel altijd. Altijd fit, nooit klagen, en tegen Brescia de oh zo belangrijke 0-1 tien minuten voor tijd.
Het Milan-effect. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Daarnaast lijkt Italië hem ook wel te bevallen; zijn pas geboren kind draagt de naam Gianluca
.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En als er niets te zeiken valt geven ze niet thuis he. Haters.
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Robinho is een baas jonge
![]() Alleen jammer dat ie bij de op een na grootste kutclub ooit speelt
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
oe volgens mij heb ik een lelijke voorzet gegeven nu
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|