|
|
#1 |
|
Je irriteert je mateloos aan deze man of je bent hem na 3 minuten voetbal al helemaal zat!
![]() Frank Snoeks (IJmuiden, 6 februari 1956) is een Nederlands sportverslaggever bij de NOS-televisie. Hij begon zijn journalistieke loopbaan bij het Haarlems Dagblad als medewerker voor voetbal en honkbal. Na een periode als voorlichter van de gemeente Haarlemmermeer werd hij in 1986 door Kees Jansma aangenomen bij Studio Sport. Snoeks werd ontdekt door voetbalcommentator Theo Reitsma, die vervolgens Jansma tipte over zijn vondst. Bij Studio Sport ontwikkelde Snoeks zich tot een van de populairste verslaggevers. Als commentator verslaat Snoeks voetbal-, honkbal- en schaatswedstrijden voor de NOS. Op 4 januari 1997 gaf hij commentaar bij de tot heden laatste Elfstedentocht, die Henk Angenent op zijn naam schreef. Verder hoorde het publiek Snoeks bij onder andere de Olympische Winterspelen in Nagano (1998), Salt Lake City (2002) en Turijn (2006). Tijdens de Spelen in 1998 riep hij, bij de gouden eindsprint van schaatsster Marianne Timmer, de woorden: Timmertje, Timmertje, wat ga je doen? __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die zich mateloos aan deze man irriteren, getuige deze website: FRANK SNOEKS hou je muil.nl
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bijzonder hinderlijke verslaggever inderdaad. Praat te veel. Hij moet echt eens leren af en toe een halve minuut zijn bek te kunnen houden. Ik zit helemaal niet te wachten op een anekdote over het loopse teefje van Vurnon Anita wanneer de bal achterin wordt rondgespeeld.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik stoor me niet zo aan hem, Grueter is veel erger.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat een belachelijke uitspraken en vergelijkingen heeft hij toch altijd in z'n commentaar
![]() Te idioot voor woorden hoe ie op sommige dingen komt. Moet leren om eens z'n mond te houden en niet 90 minuten te willen praten |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vind het ook verschrikkelijk om al die zinloze verhalen te moeten aanhoren
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoeren internetverbinding
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik erger me niet aan hem.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik vind Reitsma 100x irritanter, zelfs bij de 10-0 afgelopen zondag had hij het enthousiasme van iemand die een bloedeloze 0-0 op amateurniveau verslaat.. Erg jammer altijd dat commentaar van hem.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nog altijd zonde dat die man verslag deed van onze kampioenswedstrijd toen.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik kan me de kritiek op Reitsma wel voorstellen. Onderkoeld commentaar kan mooi zijn, maar Reitsma is wel heel erg onderkoeld. Enige twee keer dat ik me herinner dat ie zijn stem verhefte was bij de weergaloze doelpunten van van Basten en maradona. Toen had ie geen keus.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Snoeks vind ik geweldig om naar te luisteren
. Philip Kooke ben ik alleen niet zo'n fan van.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waarom vinden jullie Snoeks zo vervelend? Hij brengt wat humor en is niet vervelend aanwezig mijns inziens.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Reitsma meldt niet meer dan noodzakelijk is. Frank Snoeks met zijn feitjes en schijtlolligheden kan in zijn eentje een geweldige CL-avond de nek omdraaien. Moet trouwens zeggen dat ik de rest van het 'korps' ook hoogst irritant vind. Trouwens mijn hele naaste omgeving is de zelfde mening toegedaan.
Daarentegen bij Sport 1 vind ik Emile Schelvis en Sierd de Vos helemaal niet storend. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Meen je dat echt? Hij kan nooit eens stoppen met praten. Ik heb tijdens het WK met regelmaat naar Sporza gezapt. Ik kon er echt niet tegen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
"Komt goed weg" "Uit een ander vaatje tappen" "Wie anders dan [insert 'ster']" "Daar trapt hij niet in" "Koud in het veld"
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
We gaan los..
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hij is al weer lekker bezig
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Niet normaal wat hij allemaal uitkraamt
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zou jij Picasso uitfluiten dan, Tjeuke?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nadat ik hem een tomaat in z'n gezicht had gegooid ja!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vermaak mij prima met Frank.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij heeft een poster van Cristiano Ronaldo boven zijn bed hangen. Zoveel is duidelijk. Tering.
.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij had dan ook groot gelijk. Ronaldo hoor je niet uit te fluiten. Kleinzielig gedoe.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Irritante vent
![]() Met z'n Picasso ![]() En maar niet snappen dat die zanikmiep wordt uitgefloten... |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij wilde gewoon een keer in zijn leven trending topic worden.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Normaal hou ik wel van Snoeks, maar dit was echt verschrikkelijk. Zat ie soms met zijn snikkel te spelen de hele wedstrijd?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Get real, je mag blij zijn dat zo'n grote voetballer zijn gezicht laat zien in de arena. Hem dan, als bekrompen kleinburgerlijk mickey mouse publiek zijnde, gaan uitfloten is dieptriest.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Snoeks spreidde al genoeg geilheid tentoon voor de gehele Arena.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij zag wel als eerste dat Alonso bewust geel pakte. Op twitter zat iedereen nog te raaskallen dat die Madrilenen dom bezig waren.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
''Weet u wel wie ik ben? Ik ben de koning''
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Eigenlijk kon heel Barca niks verkeerds doen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Goeie Genade, Frank Snoeks. Wat een klasbak en geweldenaar. Heerlijk om naar te luisteren. Ik pak er een lekker blokje kaas en een goed glas wijn bij. De messen zijn geslepen.
__________________ Een van de gevaarlijke outsiders volgens de insiders. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
![]() Veel te hard en niet te belopen staat gelijk aan te geraffineerd ![]() Ik vond hem de eerste helft nog wel goed doen eigenlijk, daarna waren de superlatieven helaas niet van de lucht. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Geel voor tijdrekken van Valdes was kinderachtig van de scheids. Die keeper was al meerdere malen gewaarschuwd, dan krijg je dat.
Tijdrekken bij 3-1 voor
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik ben behendig geworden in het wegfilteren van Snoeks, maar ik hoorde wel iets over een broodrooster voorbij komen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat is een beetje bij de gehele NOS zo, verschrikkelijk.
Ten Cate in de rust dan, die bijna panisch 3x achter elkaar riep dat het buitenspel van Giggs was bij de 1-1.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Verschrikkelijk is het inderdaad. Hoe moeilijk is het nu om gewoon verslag te doen van een wedstrijd in plaats van 90 minuten lang te verkondingen van welke spelers je een poster in je kamer hebt hangen.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Waarom doet hij dat dan toch?
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat was juist ook hilarisch en exemplarisch. Dat zei hij na een eenvoudige pass. 'Je moet niet alles wat Messi doet verheerlijken... OMG wat een pass *fapfapfap*.'
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dit stond gister op zijn wiki:
![]() Dat over worldwide trending topic is overigens waar. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
O en ik dacht dat Emile erg bezig was gisteren
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Frank Snoeks #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |