![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Jan Willem Wegereef (Rijssen, 17 januari 1962) is een Nederlandse voetbalscheidsrechter. Wegereef is een scheidsrechter en fluit in de eredivisie en is ook internationaal actief. Hij maakte in 1988 zijn debuut in het Nederlandse betaald voetbal, als jongste scheidsrechter ooit. Al vrij snel in zijn loopbaan verkreeg hij de bijnaam Jan Regelneef. In 1995 floot hij zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup, Ararat Erevan-Dynamo Moskou. Wegereef floot op het WK in 2002 de wedstrijd tussen Senegal en Uruguay. Hij gaf twaalf gele kaarten, wat tot dat moment een record was in de WK-historie. Nog dezelfde dag werd het record verbroken door Antonio López Nieto. De Spanjaard gaf in de wedstrijd Kameroen-Duitsland zestien gele kaarten, waarvan vier voor twee spelers. Wegereef fluit geen wedstrijden van Feyenoord meer. Bedreigingen door fans van de Rotterdamse club na een competitiewedstrijd tussen PSV en Feyenoord in april 2002 zijn de reden. Wegereef floot de finale van de KNVB Beker op 17 mei 2009. Deze wedstrijd werd na penalty's gewonnen door sc Heerenveen. Jan onderhoudt sinds april 2010 een column op de website van de COVS. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Topwedstrijd vandaag.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Laatste wedstrijd gefloten vandaag mag ik aannemen.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik denk dat ie na vandaag idd even geen wedstrijden meer krijgt.
Die kaarten.. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Smerige kuthond
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wordt dit nou weer een topic waar alle frustraties even worden losgelaten, om vervolgens in de abyss van WZV te verdwijnen?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Evert ten Napel is stoicijns op Radio 1: op de beslissingen van Wegereef valt vanmiddag heel weinig af te dingen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat een vertoning zeg
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Evert hoef ik ook niet meer serieus te nemen dus.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Matige 12 in een dozijn scheids. Heeft PSV ook weleens opzichtig lopen naaien.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ja want als je Ajax naait dan kun je niet fluiten.
Op elke scheids heeft Ajax wel iets te janken. Zoek het eens bij jezelf ipv alles op de scheids af te schuiven .
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Waarom heeft die vent zo'n misvormd hoofd? Waren z'n ouders broer en zus?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vraag het nog een keer, heb je net Excelsior - Ajax gekeken? Dan heb je toch zeker wel gezien hoe hij floot. Ik geef echt niet alleen hem de schuld van het puntverlies vandaag, maar hij is zeker voor 50% verantwoordelijk.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ja ik heb de wedstrijd gezien. Los van de misschien wat zware rode kaart heeft hij mijns inziens niet zo slecht gefloten als de ajacieden beweren.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Maar goed laat die kneusjes hier maar lekker trollen. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Te voorspelbaar eigenlijk ook
dit topic. Wanneer komt het topic over kustgras, kleine veld, en middel weeks europees spelen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
goede TT
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
PowNews gaat er vast wel achteraan
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lekker goedkoop om de schuld van het puntverlies bij hem in de schoenen te schuiven...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Als je 70 minuten voor alles en nog wat bent uitgemaakt, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Eindelijk zelfkritiek?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hey je bent nog helderziend ook
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zelfs in de Hoofdklasse kan die man niet fluiten, wat een drama.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik zou graag willen zien dat men hier wat minder emotioneel reageert en meer op de feiten ingaat. Dan doel ik met name om posts als;
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Het lijkt me dat Wegereef voor zijn plezier fout. Hij moet het leuk vinden om een wedstrijd te fluiten, anders was hij er nooit aan begonnen. Maar zou de man nu een fijne dag hebben gehad gisteren? Dat lijkt me haast niet... Maar durf ook gewoon toe te geven dat je je dag niet hebt (dan doel ik nog niet eens op Anita), dit is gewoon heel erg laf.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Ik snap dat het moeilijk is, maar op Fernandez na is het niet veel qua kwaliteit.... Of is dat te makkelijk denken? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dat is te makkelijk ja, die tijden zijn al jaren voorbij.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
In principe moet dat lukken ja, maar dat maakt de beslissingen van deze man niet minder erg. Met 11 man was er geen probleem, Ajax had zelfs al een strafschop kunnen krijgen. Doordat meneer weer een kronkel krijgt stort alles in elkaar. Is niet goed van Ajax, maar zoals ik al zei; er was niets aan de hand
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Neemt niet weg, dat Ajax gewoon een slechte wedstrijd heeft gespeeld. __________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hij is weer bezig hoor
PSV flink benadeeld, eikel!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wat gebuerde er?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
De man is een idioot.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat was nooit rood
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die rode kaart
![]() Niet fluiten voor een overtreding waaruit de 0-1 tot stand kwam... |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik zie de wedstrijd niet, maar dit klinkt typisch als Wegereef ja
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Tuurlijk is dat rood. Heeft niets met voetbal te maken wat Reis deed. Hij keek 100% naar de man, 0% naar de bal. Hij sprong bewust er vol in. Of dat nou met twee ellebogen is, één elleboog of gewoon duwend. Alle gevallen hoort dat rood te zijn.
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ah, planeet Wegereef is dus niet helemaal onbewoond.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jan Wegereef #1: Topscheids in de Eredivisie.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|