![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Een speler waar de laatste tijd ineens veel om te doen is: Willem Janssen. De aanvallende middenvelder van Roda JC is na dit seizoen transfervrij en wordt in verband gebracht met vrijwel alle (voormalige) topclubs van Nederland. Volg de dynamische Janssen hier.
![]() Willem Janssen werd op 4 juli 1986 geboren in Nijmegen en begon met voetballen bij EWC '46 in Well. Als jong Willempie werd hij opgepikt door VVV uit Venlo. In het seizoen 2004/05 debuteerde hij daar in het eerste elftal. Na drie seizoenen (93 competitieduels, 16 goals) stapte Janssen over naar Roda JC. In Kerkrade groeide hij rap uit tot basisspeler. Omdat zijn contract in de zomer van 2011 afloopt, is de lopende middenvelder voor diverse clubs interessant geworden. ![]() FC Twente zou volgens Johan Derksen al een voorcontract hebben gesloten met Janssen, ook Ajax, PSV en Feyenoord hebben interesse. Wat wordt het? Zet hij de stap of tekent hij straks gewoon bij in Kerkrade? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat voor voetballer is dit nou? Ik kan er nooit zo wijs uit worden. Een buitenspelert. Of een spelmakert? of een Van Bommelt? Of een De Jongert?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Een lopende loper met loopvermogen ofzo.
Bij de samenvattingen word ik er ook niet veel wijzer van, maar dat 'lopen' is wat ik steeds hoor terugkomen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Crosspost.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Qua naam zou ie leuk bij Feyenoord passen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Een speler wil niet naar Feyenoord en gelijk is het een arrogante kneus eh. Las ergens anders ook al een verhaal in die strekking. De aantrekkingskracht van Feyenoord raakt toch echt een keer op, daar zullen ze toch op den duur ook mee om moeten gaan, hoe lastig dat ook ook is. Succes er mee!
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tof middenveld bij Twente volgend seizoen, Janssen & Janssen.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik denk niet dat Willem goed genoeg is voor de top, ik denk dat hij er beter aan doet om ergens bij een Duitse middenmotor als Frankfurt of Hannover te tekenen. Dat is zijn niveau, hij past denk ik goed in de Duitse competitie en hij kan er leuk verdienen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Eensch.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Goede post.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vind Willem wel wat voor Feyenoord. Waarom probeert Feyenoord hem niet te halen?
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
De kogel is dus door de kerk, weten we sinds gisteren. Nadat Willem zondag nog een mooi interview gaf waarin hij iedereen verwees naar Twente, hebben ze het daar dus maar naar buiten gebracht. Willem Janssen wordt Tukker!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Weet jij bij welke club(s) Janssen in zijn jeugd heeft gespeeld?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Zie de OP:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zijn broertje Jaap was vroeger een geweldige keeper in de jeugd bij VVV. Speelt nu bij Dijkse Boys dacht ik, bungelen onderaan in de Topklasse. Spelen o.a. Jans en Timmermans, ook ex-VVV.
Willem Janssen is trouwens het toonbeeld van een speler met een topmentaliteit. Was nooit een megatalent in de jeugd, er waren genoeg spelers in zijn lichting of een lichting hoger/lager die je verder zag komen. Maar hij heeft het het verste geschopt van allemaal. Netjes. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Is dit nu de hype van 2010?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Is transfervrij! Nou is er trouwens ook enorm veel vertrokken bij ons natuurlijk. Al sowieso een stuk of 5/6 spelers die wat toevoegden, maar ook een heleboel selectie-opvulling, feitelijke miskopen. Twente moet wel oppassen dat dat niet teveel voor gaat vallen. Aankopen moeten wel wat toevoegen.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
Maar dan nog vraag ik me inderdaad af wat Willem Janssen daar gaat toevoegen. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Daarom hebben die eerste 3 ook een periode meegetraind alvorens aangetrokken te worden. Ik denk overigens dat Rosales niet echt een twijfelgeval is, die wordt nu steeds gepakt op handelingssnelheid maar gaat er wel komen. Buysse werd volgens mij ook al een tijdje gevolgd. Het zijn iig niet van die hap-snap aankopen als Wellington, Carney, Parker, Javadov en Akram die in allerijl nog even aangetrokken worden, of alleen op aanraden van een trainer die ze op een toernooitje leuk zag spelen.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Klopt, al heeft Jans alleen oefenduels gespeeld en is hij al voor de competitiestart naar België gegaan. Verstandig, want Dijkse Boys staat op klappen. Dus mogelijk heeft Jaap straks alle tijd om nog vaker bij Willem te gaan kijken!
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Klopt, de sponsor (ijzerhandelaar) is failliet verklaard als ik het goed heb. Zodoende zal die club inderdaad snel verdwijnen, want meer dan een bij elkaar gekochte selectie is het niet. Tom komt dan terug naar EVV denk ik. Dat Jans al weer weg was wist ik niet trouwens.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Jans zit bij FCV Dender EH tegenwoordig: Ploeg en spelers 2010 - 2011 - FCV DENDER EH - D ploeg van de Denderstreek __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nja, leuk dat die sponsor dat zegt, maar de waarheid ligt net even wat anders :p.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gebr. Gerrits Recycling die is failliet ja??
Maar goed, wel erg offtopic. Zal Willem dit weekend nog een goaltje gaan maken om de transfer te vieren? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Willem speelde vanavond echt uitstekend, zou weleens 1 van zijn laatste wedstrijden voor Roda geweest kunnen zijn vrees ik.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Welkom bij Fc Twente?
Hoeveel moet ie opbrengen? |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Een paar ton denk ik.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hopelijk een mooi bedrag aangezien wij meeprofiteren...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dat kun je vergeten, meer dan een enkele tienduizenden euro's zal hij jullie niet opleveren.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Waarschijnlijk niet nee. Een ton of 3 zal het wel worden. Als Skoubo fit is kan het ook wel. Hadouir een linie terug en er staat nog steeds een prima elftal.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
. Overigens is hij zo'n beetje de enigste speler uit VVV opleiding die de laatste 10/15 jaar echt is doorgebroken...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hij schijnt een redelijk goede indruk te maken tot dusver. Voor wat het waard in de voorbereiding tegen amateurs..
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Heeft toch wel een behoorlijk stroeve start, vind ik. Is me voorlopig alleen maar negatief opgevallen, al komt dat ook omdat hij 'misbruikt' wordt + zijn belangrijkste wapen amper kan gebruiken. Dat het voetballend echter zo mager was, had ik niet verwacht. Zal normaal gesproken zijn plek wel kwijtraken aan Fer, lijkt me.
True, het is nog vroeg oordelen, maar toch.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Account not Activated
|
FF Volgen
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Hij was volgens mij deze wedstrijd pas fit. Tegen NAC stond ie min of meer te kotsen op het veld. De tweede helft deed hij het vrij behoorlijk tegen AZ. Niet toevallig na de inbreng van Ruiz en Landzaat trouwens. De Jong en Janssen op een middenveld is gewoon te veel. Zijn beiden afhankelijk van iemand die ze passes voert.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hij speelt zich aardig in de basis onder McClaren
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Willem Janssen #1: Transfervrij naar de top?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|