Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 20-10-10, 20:12 Standaard   #1
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Een speler waar de laatste tijd ineens veel om te doen is: Willem Janssen. De aanvallende middenvelder van Roda JC is na dit seizoen transfervrij en wordt in verband gebracht met vrijwel alle (voormalige) topclubs van Nederland. Volg de dynamische Janssen hier.

Willem Janssen werd op 4 juli 1986 geboren in Nijmegen en begon met voetballen bij EWC '46 in Well. Als jong Willempie werd hij opgepikt door VVV uit Venlo. In het seizoen 2004/05 debuteerde hij daar in het eerste elftal. Na drie seizoenen (93 competitieduels, 16 goals) stapte Janssen over naar Roda JC. In Kerkrade groeide hij rap uit tot basisspeler. Omdat zijn contract in de zomer van 2011 afloopt, is de lopende middenvelder voor diverse clubs interessant geworden.

FC Twente zou volgens Johan Derksen al een voorcontract hebben gesloten met Janssen, ook Ajax, PSV en Feyenoord hebben interesse.

Wat wordt het? Zet hij de stap of tekent hij straks gewoon bij in Kerkrade?

methodmich is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 20-10-10, 20:21 Standaard   #2
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat voor voetballer is dit nou? Ik kan er nooit zo wijs uit worden. Een buitenspelert. Of een spelmakert? of een Van Bommelt? Of een De Jongert?

Oud 21-10-10, 00:18 Standaard   #3
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Een lopende loper met loopvermogen ofzo. Bij de samenvattingen word ik er ook niet veel wijzer van, maar dat 'lopen' is wat ik steeds hoor terugkomen.

Oud 21-10-10, 00:19 big smile   #4
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Crosspost.

Willem de Paerdelul: ‘Het was maar een grapje’

Hij kwam al eerder ter sprake, Willem Janssen. Logisch natuurlijk, want laten we eerlijk zijn, wie kent hem nou niet? Willem, je weet wel, van EHC ‘46 en nadien VVV Venlo! Willem toch, die thans furore maakt bij het grote Roda JC. Ja joh, kennen we allemaal. En iedereen wil ‘em hebben he, Willem. Laatst nog, Man United aan de lijn, of ze Rooney niet mochten ruilen, tegen Willem. Kregen ze Ryan Giggs d’r ook nog bij, bij Roda.

Nou, die dus. Die toppert. Die kanjer. Die geweldenaar. Die held. Ja joh, Willem. Hou op, schei uit. Kennen we allemaal! Een grote, en dat is het!

Afijn, Feyenoord had dus ook interesse. Maar daar moest Willem niks van weten. Want Willem speelt bij het grote Roda JC en dat nietige Feyenoord, dat staat ergens onderin. Vecht tegen degradatie ofzo. Te min voor Willem natuurlijk! Liettie weten ook: ”Ik heb gezegd dat ik niet naar een club ga die geen verbetering is ten opzichte van Roda. En volgens mij staat Feyenoord op dit moment derde van onder”. Klare taal. Feyenoord kon ongezien de tyfus krijgen, wat Willem betreft, en daar mee uit.

Leverde natuurlijk enige commotie op. En dus had in ene de betreffende journalist het gedaan. Heel die opmerking uit z’n verband getrokken. Wat, opmerking? Niks opmerking, een grapje, dat was het. ‘Verkeerd geinterpreteerd’, aldus Willem, die gelijk maar even op liet tekenen dat ‘Feyenoord een apart verhaal is, een geweldige club zelfs’.

Sprakeloos waren we, volledig sprakeloos. Nota bene Willem, de grote Willem Janssen, die zulke lovende woorden over onze club sprak… tranen in onze ogen, mensen! Tot we verder lazen.. bleek Willem er nog even heel listig een klein zinnetje aan toe te hebben gevoegd, aan die lofzang: ‘Een overstap van de nummer 4 naar de nummer 15 is natuurlijk geen promotie’.

En zó kennen we mekaar weer! Of niet, Willem… enorme paerdelul dat je d’r bent!

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 21-10-10, 00:22 big smile   #5
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Qua naam zou ie leuk bij Feyenoord passen.

Oud 21-10-10, 00:24 big smile   #6
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]Crosspost.
Volgens mij heeft Willem het goed gezien.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 21-10-10, 03:04 Standaard   #7
413

EddyAlbena's Voetbal Forum schermafbeelding

Een speler wil niet naar Feyenoord en gelijk is het een arrogante kneus eh. Las ergens anders ook al een verhaal in die strekking. De aantrekkingskracht van Feyenoord raakt toch echt een keer op, daar zullen ze toch op den duur ook mee om moeten gaan, hoe lastig dat ook ook is. Succes er mee!

413
EddyAlbena is offline   Met citaat reageren
Oud 21-10-10, 09:25 thumb up   #8

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Tof middenveld bij Twente volgend seizoen, Janssen & Janssen.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 21-10-10, 09:31 Standaard   #9
The Few, The Proud

PyTh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Tof middenveld bij Twente volgend seizoen, Janssen & Janssen.
Ik denk persoonlijk niet dat Theo volgend jaar nog bij Twente zal voetballen als ie deze lijn doortrekt.
PyTh is offline   Met citaat reageren
Oud 21-10-10, 09:49 Standaard   #10
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk niet dat Willem goed genoeg is voor de top, ik denk dat hij er beter aan doet om ergens bij een Duitse middenmotor als Frankfurt of Hannover te tekenen. Dat is zijn niveau, hij past denk ik goed in de Duitse competitie en hij kan er leuk verdienen.

Oud 21-10-10, 10:04 Standaard   #11
We ride the apocalypse

DivineJester's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door EddyAlbena Bekijk bericht
Een speler wil niet naar Feyenoord en gelijk is het een arrogante kneus eh. Las ergens anders ook al een verhaal in die strekking. De aantrekkingskracht van Feyenoord raakt toch echt een keer op, daar zullen ze toch op den duur ook mee om moeten gaan, hoe lastig dat ook ook is. Succes er mee!
Aangezien Roda JC het afgelopen decennium (toch niet het beste van Feyenoord) welgeteld 1 keer boven Feyenoord is geeindigd slaat zijn opmerking natuurlijk nergens op. Feyenoord is voor een speler van Roda JC nog steeds een stap vooruit... Of hij dat wil is een tweede, maar ik moet nog zien als straks alleen Feyenoord interesse heeft wat meneer dan doet...

Oud 21-10-10, 11:52 Standaard   #12
Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht
Wat voor voetballer is dit nou? Ik kan er nooit zo wijs uit worden. Een buitenspelert. Of een spelmakert? of een Van Bommelt? Of een De Jongert?
Een zelfde type als Siem de Jong. 3 longen, scorend vermogen, en een redelijke techniek.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 21-10-10, 12:07 thumb up   #13
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Ik denk niet dat Willem goed genoeg is voor de top, ik denk dat hij er beter aan doet om ergens bij een Duitse middenmotor als Frankfurt of Hannover te tekenen. Dat is zijn niveau, hij past denk ik goed in de Duitse competitie en hij kan er leuk verdienen.
Eensch.

Oud 21-10-10, 13:02 Standaard   #14
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DivineJester Bekijk bericht
[...]
Aangezien Roda JC het afgelopen decennium (toch niet het beste van Feyenoord) welgeteld 1 keer boven Feyenoord is geeindigd slaat zijn opmerking natuurlijk nergens op. Feyenoord is voor een speler van Roda JC nog steeds een stap vooruit... Of hij dat wil is een tweede, maar ik moet nog zien als straks alleen Feyenoord interesse heeft wat meneer dan doet...
Je krijgt bij Feyenoord geen fuck betaald, je hebt geen goede medespelers om je heen, Europees voetbal kun je vergeten....Je hebt alleen een voor 75% gevuld mooi stadion. In dat geval kan hij beter bij een goede club gaan voetballen en voor 170 euro een seizoenkaart van Feyenoord nemen.

Oud 21-10-10, 13:11 thumb up   #15

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Goede post.

Oud 21-10-10, 13:19 thumb up   #16

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
[...]

Je krijgt bij Feyenoord geen fuck betaald, je hebt geen goede medespelers om je heen, Europees voetbal kun je vergeten....Je hebt alleen een voor 75% gevuld mooi stadion. In dat geval kan hij beter bij een goede club gaan voetballen en voor 170 euro een seizoenkaart van Feyenoord nemen.

Oud 21-10-10, 13:20 big smile   #17
Banned

damsko's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind Willem wel wat voor Feyenoord. Waarom probeert Feyenoord hem niet te halen?

Oud 29-10-10, 16:50 Standaard   #18
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

"FC Twente zoekt een speler als Janssen"

FC Twente lijkt nog steeds de belangrijkste gegadigde te zijn om Willem Janssen vast te leggen. Louis Laros, zaakwaarnemer van de middenvelder, bevestigt dat de Tukkers het ideale plaatje het dichtst benaderen.

De diepgaande middenvelder is in het bezit van een aflopend contract, waardoor het zou kunnen lonen om te wachten. Laros weet nagenoeg zeker dat Janssen in de winterstop of aan het einde van het seizoen Roda JC Kerkrade verlaat. Van een zwijgend akkoord met FC Twente is echter absoluut geen sprake. "Grote onzin. Degene die dat opperde, sprak voor zijn beurt", zegt Laros tegen Voetbal International.

"Twente heeft geen streepje voor", benadrukt de manager van Janssen. "Wel – dat zeg ik op persoonlijke titel – vind ik dat Willem prima past bij die club. Twente ontbeert nu een lopende middenvelder. In de winterstop wagen ze misschien een poging dat gat op te vullen. Als je spreekt over een ideaal plaatje, dan nadert Twente die op dit moment het dichtst. Die club zoekt een speler als hij. Ik kan me voorstellen dat ze zich snel willen versterken als ze overwinteren in de Champions League."

Laros heeft meer dan eens contact met de landskampioen. "We houden elkaar goed op de hoogte, ook als andere clubs zich voor hem melden. Twente hoort ervan als Ajax, Feyenoord of PSV zich melden, maar we sluiten een overgang naar een van die andere teams niet uit. Je moet je niet verbinden aan één partij."

Oud 02-11-10, 17:27 Standaard   #19
Nummer 10

De kogel is dus door de kerk, weten we sinds gisteren. Nadat Willem zondag nog een mooi interview gaf waarin hij iedereen verwees naar Twente, hebben ze het daar dus maar naar buiten gebracht. Willem Janssen wordt Tukker!

Oud 02-11-10, 17:28 Standaard   #20
...

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
De kogel is dus door de kerk, weten we sinds gisteren. Nadat Willem zondag nog een mooi interview gaf waarin hij iedereen verwees naar Twente, hebben ze het daar dus maar naar buiten gebracht. Willem Janssen wordt Tukker!
Weet jij bij welke club(s) Janssen in zijn jeugd heeft gespeeld?

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 02-11-10, 17:29 Standaard   #21
Nummer 10

Zie de OP:

Willem Janssen werd op 4 juli 1986 geboren in Nijmegen en begon met voetballen bij EWC '46 in Well. Als jong Willempie werd hij opgepikt door VVV uit Venlo

Oud 02-11-10, 17:30 sad   #22
...

[...]Zie de OP:
Overheen gelezen.

Oud 02-11-10, 17:52 Standaard   #23

[...]Zie de OP:
Zijn broertje Jaap was vroeger een geweldige keeper in de jeugd bij VVV. Speelt nu bij Dijkse Boys dacht ik, bungelen onderaan in de Topklasse. Spelen o.a. Jans en Timmermans, ook ex-VVV.

Willem Janssen is trouwens het toonbeeld van een speler met een topmentaliteit. Was nooit een megatalent in de jeugd, er waren genoeg spelers in zijn lichting of een lichting hoger/lager die je verder zag komen. Maar hij heeft het het verste geschopt van allemaal. Netjes.

Oud 02-11-10, 19:32 smile   #24

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Is dit nu de hype van 2010?
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 02-11-10, 19:35 Standaard   #25
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door pfaf Bekijk bericht
Is dit nu de hype van 2010?
Volgens mij wel.
Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet zo zie hoor en ben van mening dat Twente op deze manier Ajax achterna gaat met hun gekoop de hele tijd.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 02-11-10, 19:42 Standaard   #26
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
[...]

Willem Janssen is trouwens het toonbeeld van een speler met een topmentaliteit. Was nooit een megatalent in de jeugd, er waren genoeg spelers in zijn lichting of een lichting hoger/lager die je verder zag komen. Maar hij heeft het het verste geschopt van allemaal. Netjes.
Plus het feit dat het een intelligente jongen is die geen gekke dingen zal doen.

Oud 02-11-10, 19:54 Standaard   #27
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
[...]

Volgens mij wel.
Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet zo zie hoor en ben van mening dat Twente op deze manier Ajax achterna gaat met hun gekoop de hele tijd.
Is transfervrij! Nou is er trouwens ook enorm veel vertrokken bij ons natuurlijk. Al sowieso een stuk of 5/6 spelers die wat toevoegden, maar ook een heleboel selectie-opvulling, feitelijke miskopen. Twente moet wel oppassen dat dat niet teveel voor gaat vallen. Aankopen moeten wel wat toevoegen.
Oud 02-11-10, 19:56 Standaard   #28
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
[...]

Is transfervrij! Nou is er trouwens ook enorm veel vertrokken bij ons natuurlijk. Al sowieso een stuk of 5/6 spelers die wat toevoegden, maar ook een heleboel selectie-opvulling, feitelijke miskopen. Twente moet wel oppassen dat dat niet teveel voor gaat vallen. Aankopen moeten wel wat toevoegen.
Maar er zijn ook al heel wat twijfelgevallen aan de selectie toegevoegd: Landzaat, Bruggink, Diba, Buysse en Rosales bijvoorbeeld. Dat kan goed uitpakken, maar ook volledig verkeerd.

Oud 02-11-10, 19:56 Standaard   #29
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
[...]

Och ja natuurlijk. Was ik even vergeten.
Maar dan nog vraag ik me inderdaad af wat Willem Janssen daar gaat toevoegen.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 03-11-10, 07:48 Standaard   #30
[...]

Maar er zijn ook al heel wat twijfelgevallen aan de selectie toegevoegd: Landzaat, Bruggink, Diba, Buysse en Rosales bijvoorbeeld. Dat kan goed uitpakken, maar ook volledig verkeerd.
Daarom hebben die eerste 3 ook een periode meegetraind alvorens aangetrokken te worden. Ik denk overigens dat Rosales niet echt een twijfelgeval is, die wordt nu steeds gepakt op handelingssnelheid maar gaat er wel komen. Buysse werd volgens mij ook al een tijdje gevolgd. Het zijn iig niet van die hap-snap aankopen als Wellington, Carney, Parker, Javadov en Akram die in allerijl nog even aangetrokken worden, of alleen op aanraden van een trainer die ze op een toernooitje leuk zag spelen.
Oud 05-11-10, 20:21 Standaard   #31
Nummer 10

[...]

Zijn broertje Jaap was vroeger een geweldige keeper in de jeugd bij VVV. Speelt nu bij Dijkse Boys dacht ik, bungelen onderaan in de Topklasse. Spelen o.a. Jans en Timmermans, ook ex-VVV.
Klopt, al heeft Jans alleen oefenduels gespeeld en is hij al voor de competitiestart naar België gegaan. Verstandig, want Dijkse Boys staat op klappen. Dus mogelijk heeft Jaap straks alle tijd om nog vaker bij Willem te gaan kijken!

Oud 05-11-10, 20:23 Standaard   #32

[...]

Klopt, al heeft Jans alleen oefenduels gespeeld en is hij al voor de competitiestart naar België gegaan. Verstandig, want Dijkse Boys staat op klappen. Dus mogelijk heeft Jaap straks alle tijd om nog vaker bij Willem te gaan kijken!
Klopt, de sponsor (ijzerhandelaar) is failliet verklaard als ik het goed heb. Zodoende zal die club inderdaad snel verdwijnen, want meer dan een bij elkaar gekochte selectie is het niet. Tom komt dan terug naar EVV denk ik. Dat Jans al weer weg was wist ik niet trouwens.

Oud 05-11-10, 20:26 Standaard   #33
Nummer 10

[...]

Klopt, de sponsor (ijzerhandelaar) is failliet verklaard als ik het goed heb. Zodoende zal die club inderdaad snel verdwijnen, want meer dan een bij elkaar gekochte selectie is het niet. Tom komt dan terug naar EVV denk ik. Dat Jans al weer weg was wist ik niet trouwens.
Sponsor heeft zijn handen er vanaf getrokken omdat Dijkse Boys niet meer verder kon groeien in zijn ogen.

Jans zit bij FCV Dender EH tegenwoordig: Ploeg en spelers 2010 - 2011 - FCV DENDER EH - D ploeg van de Denderstreek

Oud 05-11-10, 23:47 Standaard   #34

Nja, leuk dat die sponsor dat zegt, maar de waarheid ligt net even wat anders :p.

Oud 06-11-10, 20:11 Standaard   #35
Nummer 10

Gebr. Gerrits Recycling die is failliet ja??

Maar goed, wel erg offtopic.

Zal Willem dit weekend nog een goaltje gaan maken om de transfer te vieren?

Oud 14-12-10, 23:46 Standaard   #36
Ik niet!

Willem speelde vanavond echt uitstekend, zou weleens 1 van zijn laatste wedstrijden voor Roda geweest kunnen zijn vrees ik.

Oud 04-01-11, 21:15 Standaard   #37
Welkom bij Fc Twente?
Hoeveel moet ie opbrengen?
need2009 is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-11, 22:07 Standaard   #38
Ik niet!

Een paar ton denk ik.

Oud 04-01-11, 22:09 Standaard   #39
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Een paar ton denk ik.
Hopelijk een mooi bedrag aangezien wij meeprofiteren...

Oud 04-01-11, 22:11 Standaard   #40
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door JLS Bekijk bericht
[...]

Hopelijk een mooi bedrag aangezien wij meeprofiteren...
Dat kun je vergeten, meer dan een enkele tienduizenden euro's zal hij jullie niet opleveren.

Oud 04-01-11, 22:15 Standaard   #41
Een paar ton denk ik.
2 a 3 ton, als Roda meer vraagt, zou ik dat gek vinden.
Ja oke, ze kunnen strijden om een Europacup plaats. Maar met Janssen erbij redden ze dat ook niet tegen de clubs die boven hun staan.
We hebben maar 5 plaatsen in Europa.
need2009 is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-11, 22:22 Standaard   #42
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door need2009 Bekijk bericht
[...]
2 a 3 ton, als Roda meer vraagt, zou ik dat gek vinden.
Ja oke, ze kunnen strijden om een Europacup plaats. Maar met Janssen erbij redden ze dat ook niet tegen de clubs die boven hun staan.
We hebben maar 5 plaatsen in Europa.
Waarschijnlijk niet nee. Een ton of 3 zal het wel worden. Als Skoubo fit is kan het ook wel. Hadouir een linie terug en er staat nog steeds een prima elftal.

Oud 04-01-11, 22:24 Standaard   #43
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Dat kun je vergeten, meer dan een enkele tienduizenden euro's zal hij jullie niet opleveren.
Alle kleine beetjes helpen . Overigens is hij zo'n beetje de enigste speler uit VVV opleiding die de laatste 10/15 jaar echt is doorgebroken...

Oud 30-06-11, 10:19 Standaard   #44
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Tukker Janssen mikt op tien tot twaalf goals

Willem Janssen heeft zijn eerste week in dienst van FC Twente achter de rug. De van Roda JC overgekomen middenvelder wil zo snel mogelijk aanhaken bij het niveau van de Tukkers. "Ik heb daar een goed gevoel aan over gehouden deze eerste week."

"Van daaruit probeer ik mijn kansen te grijpen en een basisplaats te bemachtigen", vertelt Janssen op de site van zijn nieuwe werkgever. "Daarnaast ben ik een middenvelder die regelmatig scoort en ik hoop dat ik ook dit seizoen tussen de tien en twaalf doelpunten kan maken."

De 24-jarige middenvelder heeft het naar zijn zin in Enschede. "Het bevalt me heel goed bij FC Twente. De sfeer binnen de club is uitstekend en het is een leuke spelersgroep. Het niveau op de training is toch weer een stuk hoger dan bij Roda JC."

Ook de werkwijze van Co Adriaanse kan hem bekoren. "Hij is nu vooral nog bezig met observeren, maar je merkt daarnaast dat hij vanaf het eerste moment een bepaalde voetbalvisie wil overbrengen op de spelersgroep en dat met heldere doelstellingen onderbouwt. Het uiteindelijke doel is om bij de bovenste plaatsen te eindigen en die mogelijkheden zijn er met deze selectie", aldus Janssen.

Oud 30-06-11, 18:25 bulb   #45

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij schijnt een redelijk goede indruk te maken tot dusver. Voor wat het waard in de voorbereiding tegen amateurs..
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 14-08-11, 04:31 Standaard   #46
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Heeft toch wel een behoorlijk stroeve start, vind ik. Is me voorlopig alleen maar negatief opgevallen, al komt dat ook omdat hij 'misbruikt' wordt + zijn belangrijkste wapen amper kan gebruiken. Dat het voetballend echter zo mager was, had ik niet verwacht. Zal normaal gesproken zijn plek wel kwijtraken aan Fer, lijkt me.

True, het is nog vroeg oordelen, maar toch.

Oud 14-08-11, 07:31 Standaard   #47
Account not Activated

FF Volgen
Klapbandje is offline   Met citaat reageren
Oud 14-08-11, 08:55 Standaard   #48
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht
Heeft toch wel een behoorlijk stroeve start, vind ik. Is me voorlopig alleen maar negatief opgevallen, al komt dat ook omdat hij 'misbruikt' wordt + zijn belangrijkste wapen amper kan gebruiken. Dat het voetballend echter zo mager was, had ik niet verwacht. Zal normaal gesproken zijn plek wel kwijtraken aan Fer, lijkt me.

True, het is nog vroeg oordelen, maar toch.
Hij staat op een heel andere plek dan bij Roda en Twente speelt bovendien een heel ander systeem. Hij kan zijn loopvermogen dus inderdaad amper gebruiken en dat maakt het lastig.

Oud 14-08-11, 11:06 Standaard   #49
[...]

Hij staat op een heel andere plek dan bij Roda en Twente speelt bovendien een heel ander systeem. Hij kan zijn loopvermogen dus inderdaad amper gebruiken en dat maakt het lastig.
Hij was volgens mij deze wedstrijd pas fit. Tegen NAC stond ie min of meer te kotsen op het veld. De tweede helft deed hij het vrij behoorlijk tegen AZ. Niet toevallig na de inbreng van Ruiz en Landzaat trouwens. De Jong en Janssen op een middenveld is gewoon te veel. Zijn beiden afhankelijk van iemand die ze passes voert.
Oud 27-02-12, 01:13 Standaard   #50
Hup Holland!

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij speelt zich aardig in de basis onder McClaren
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site