![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() ![]()
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zwaar overschatte voetballer.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zijn kracht ligt gek genoeg meer in zijn aanvallende impulsen dan in zijn verdedigende kwaliteiten.
Laatst gewijzigd door Plato; 02-11-10 om 21:46 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Toch werd hij tot beste verdediger van het afgelopen jaar gekroond. Dan hadden ze hem beste aanvaller moeten maken...
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar ik erger me zo aan de ophemeling van Maicon, terwijl hij inderdaad af-en-toe leuk mee opkomt, maar dat doet Rosales bij Twente of die draver Alves bij Barca ook wel. Maicon mag wat mij betreft de veters van een Zanetti nog niet wassen. Toch wordt die eerste altijd zo geweldig gevonden... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat kan, ik kijk niet naar deze wedstrijd, maar ik had het eigenlijk niet zozeer over deze wedstrijd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het zal een rare gewaarwording voor hem geweest zijn, gisteravond buiten de selectie gelaten, om tactische redenen.... Vergroot denk ik wel de kansen op z'n vertrek (Madrid?)
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maicon.
![]() Angelo Cijntje.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maicon lijkt net als een paar andere leden van de selectie (Cambiasso...) oververmoeid. Seizoen is nu toch verloren, laat ze even rusten na een zwaar jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Inter moet echter nog gaan uitkijken dat ze de derde plek niet weggeven, mocht Lazio straks winnen in Catania dan is het gat slechts drie punten.
|
|
|
|
|
|
#13 |
Inter invite Maicon offers __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Slecht nieuws voor Maicon en Inter, hij moe tin Brazilie geopereerd worden aan z'n rechter knie ivm problemen met de meniscus.
Duur van herstel nog niet bekend. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Maicon Douglas Sisenando: Kortweg Maicon
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|