![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Even een antwoord op de tt:
Misschien wel ja... Maar nog belangrijker is, hij speelt al járen als absolute topper. Meest constante keeper die ik ken. En altijd mijn favoriete keeper geweest, wat een klasse, wat een stijl, wat een uitstraling. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ben benieuwd of hij bij Juve blijft. Ze hebben met Storari een goede, maar zeker geen gelijkwaardige, vervanger binnengehaald en er doen natuurlijk al langer geruchten over een mogelijk vertrek van Buffon de ronde. Hij is ook pas 32, hetgeen voor een keeper niet heel oud is, en hij kan in principe nog jaren mee.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
United zou 'm als vervanger van Sar willen halen.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik kan me best voorstellen dat hij daar op ingaat. Na al die jaren Juve is het misschien tijd voor wat anders. Een andere Italiaanse topclub lijkt me niet echt een optie, de Spaanse topclubs zijn in principe nog jaren van een keeper voorzien, blijven over United en Arsenal.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja, maar ik kan me voorstellen dat hij geen trek heeft in de Bundesliga.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nog immer een top keeper, maar vanavond een ongelooflijke blunder zodat de 10 van Lecce alsnog een punt konden pakken en de voorsprong nog maar 1 punt is met nog 2 wedstrijden voor de boeg. Opmerkelijk, want Gigi is eigenlijk nooit op dit soort fouten te betrappen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dus toch een mens
?! Altijd gedacht dat hij onmenselijk was, zo lang zo goed.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hebben we ergens een filmpie?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Niet echt handig nee
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat kan toch niet, in deze fase van de competitie en met deze belangen? Zo'n bal moet je echt wegrossen.
Over de TT: Spoiler
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Gianluigi Buffon: Nog steeds de beste ter wereld?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|