![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vandaar de tt.
Zijn speelstijl straalt pure klasse uit, het lijkt allemaal zo eenvoudig, maar dat is het natuurlijk niet. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik kan het niet beter verwoorden dan dat; mijn favoriete speler.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pijnlijk voor Milan: Pirlo met blessure 6 weken uitgeschakeld.
Die mist dan in ek geval de match met Napoli Als het goed is, is ie precies weer terug voor.... Inter. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volgens de geruchten is Pirlo aan Napoli aangeboden voor een overgang deze zomer, en heeft Napoli deze mogelijkheid afgewezen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Heerlijke speler, enorm zonde dat hij niet meer zo bepalend is als bijvoorbeeld 2006.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waarom heeft Inter hem ooit laten gaan
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hij wordt ook gelinkt aan Barça voor een reserverol achter Xavi en Iniesta, Juve wordt ook vaak genoemd.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pirlo in een Barcelona shirt lijkt me schitterend, maar ik denk dat hij heel erg moet wennen aan het 1x raken.
Bij Juve twijfelen ze over de lange termijn met de peperdure Aquilani, of de korte termijn met de iets minder dure Pirlo. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volgens de geruchten dicht bij een overstap naar Juve - hoewel de vraag is of Pirlo die stap nog ziet zitten, nu Juve geen Europees voetbal seelt.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zou dat wat uitmaken? Ik denk niet dat hij dat besluit af laat hangen van wel of geen Europa League.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij heeft al afscheid genomen van de fans en lijkt dus inderdaad op weg naar Juve.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Toch het eind van een tijdperk. Pirlo, de regista van het beste middenveld van de jaren '00: Pirlo-Gattuso-Seedorf-Kaká(-Rui Costa). De man naar wie de rol is vernoemd die hij heeft gepionierd. Maar het is begrijpelijk: hij past niet meer in het huidige Milan-elftal. Dus hoop ik dat hij een andere club naar succes mag regisseren.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Tevens het einde van Aquilani bij Juve? Dit schreef ik in februari:
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hij blijft zo rustig en het ziet er allemaal zo simpel uit. __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik heb me in de zomer wel eens afgevraagd wat Juve met de "oude" Pirlo moest, maar tot nu toe blijkt hij echt een aanwinst te zijn, de opbouw is duidelijk veel beter verzorgd, de spelhervattingen zien er ook veel beter uit. Hij kan wel eens de schakel zijn die men al een paar seizoenen miste.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hij doet het opvallend goed ja, kennelijk had hij behoefte aan een nieuwe uitdaging. Hij is overigens pas 32, in principe moet hij dus nog een paar jaar mee kunnen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb er niet veel van gezien, maar hij lijkt hemeaal opgeleefd bij Juve. Kennelijk had hij behoefte aan een nieuwe omgeving en een nieuw begin en is hij aan zijn tweede jeugd begonnen.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nee, alleen wat flarden van de wedstrijd als ik er even naartoe zapte als Heracles-Roda even stil lag.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat is hij toch belangrijk in de wederopstanding van het huidige Juve
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hoeveel minuten had ie nou niet verloren?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wat een held. De spelmaker die Milan best vaak mist dit seizoen.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wellicht wel, misschien was dat bij Milan niet gelukt. Maar dat Milan vaak een spelmaker mist is een feit.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dat klopt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Best gezegd: Milan mist de Pirlo die we nu (weer) bij Juve zien, niet de Pirlo van de laatste, pak hem beet, anderhalf jaar bij Milan.
Z'n assist bij de 1-0 was weer erg fijn vanavond __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
![]() |
![]() |