![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |||
![]() Full name Ricardo Izecson dos Santos Leite Date of birth April 22, 1982 (1982-04-22) (age 28) Place of birth Brasília, Brazil Height 1.86 m (6 ft 1 in) Playing position Attacking midfielder Current club Real Madrid 2001–2003 Săo Paulo 59 (23) 2003–2009 Milan 193 (70) 2009– Real Madrid 25 (8)
|
||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Toch denk ik dat ie bij Madrid zich niet meer terug tot in de echte basis zal weten te knokken
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik geloof niet meer dat hij ooit nog echt terugkomt. Doelpunten maken en assists heeft ie natuurlijk gewoon gedaan de voorbije jaren, maar zijn laatste jaar bij Milan was al heel slecht in mijn ogen.
Fysiek is er weinig van hem over.. snelheid, explosiviteit en bewegelijkheid heb ik allang niet meer geconstateerd bij hem.. Op het WK was ie ook dramatisch.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eens. Al had ie op het Wk wel wat momenten van klasse, maar daar blijft het bij en dat is te weinig.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
God wilde het zo, kennelijk.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoewel hij in de weinige wedstrijden dit seizoen nog best wat scoorde en assists had is het gewoon einde verhaal. Dat lichaam lijkt echt helemaal op en ook mist ie volgens mij het nodige zelfvertrouwen. De keren dat ik Real en Kaka zag zat ik me in ieder geval dood te ergeren aan het vele onnodige balverlies.
En zijn laatste jaar in Milaan was ook al zo, dus ik zie de oorzaak niet in de transfer.. Helaas ziet ie ook een beetje vast in Madrid, want denk eerlijk gezegd dat de interesse er ook niet meer is. Misschien Inter ofzo. Chelsea zal ook wel afhaken nu met een (eigen)wijze Villas Boas.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik blijf voor altijd fan.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eens met DMJN.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() Dat 10 cijferige salaris is dus geen motivatie genoeg? __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
In FIFA gooi ik Di Maria er ook altijd uit voor Kaka.
Ik heb er kijk op. ![]() Nog altijd een Kaka - 22 shirtje van AC Milan
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
15 min gespeeld en uiteraard een assist.
En wat voor één. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Toch aardig opgebloed dit seizoen in Madrid
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Was een bijzonder fraaie goal ja.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Steek had hem gehad.
Zonder dollen: prachtgoal natuurlijk. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ricardo Izecson dos Santos Leite - 'Kaká': Komt zijn talent nog op het veld in Madrid?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|