![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Sinds SBS6 midden tot eind jaren '90 de rechten heeft verkregen van de thuiswedstrijden van het Nederlands voetbalteam doet deze man het commentaar. Ik kan er maar niet aan wennen. "Tik-tik-tik", "Owwwwww", "mooie nike schoenen", "u kunt SMS-en" en "lekker, lekker". Ikzelf mis sowieso de oude garde zoals Hugo Walker, Theo Reitsma (van 10 jaar terug) e.d. die nog echt journalist waren. Onderbuikverslaggever.
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
ow, hij doet ook darten leert youtube me:
dat gekrijs... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij noemt ook altijd de minuut waarin een goal valt
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik walg van hem.
![]() Laat hem gewoon lekker domino day doen. Wederom, en eigenlijk altijd, krijg ik het gevoel niet serieus te worden genomen door sbs6 als kijker. Die prijsvragen altijd, die vroegere beelden die ze tijdens de wedstrijd lieten zien (weet niet of dat nog is), Natasja Froger en dan ook nog eens deze draak.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sommige dingen zijn helaas contractueel vastgelegd. Voetbal is van een journalistiek evenement een business geworden. De verslaggeving gaat daarin mee. Moet er eerlijk bij zeggen dat ik dus niet weet hoe veel is toe te rekenen aan de onkunde van Oldenburger
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vind hem niet zo slecht, ben er wel gewend aan geraakt
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nu moet ik zeggen dat de wedstrijden van Oranje in de kwalificatie ook niet bijster spannend zijn dus eigenlijk past het wel bij elkaar. Ideaal voor een familie avond waar je met wijn en kaasblokjes voor de tv zit.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik vind hem eigenlijk wel ok, hoewel ik mij de vorige interland nog wel herinner dat 'ie behoorlijk aan het spacen was.
Over het algemeen best te doen. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Oldenburger is ok, zolang ze niet met Wim Kieft aankomen zetten vind ik het best.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja, maar als je mensen gaat vergelijken met Wim Kieft is iedereen daadwerkelijk hele zinnen zegt al goed
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Je hebt gelijk, laten we Wim Kieft nooit meer noemen
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
"Het staat 1-0, dat is natuurlijk maar een hele kleine voorsprong." WAT? NEE ECHT? DAT MEEN JE NIET?!?! Ik heb nog wel meer van dit soort opmerkingen gehoord, ik werd helemaal simpel van die kerel en natuurlijk ook van de wedstrijd zelf, wat een kutwedstrijd was dat zeg.
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Om een voorbeeldje te geven: vroeger vond ik Oldenburger veels te positief doen. Alles was 'tiki-taka' enzo. Maar later komt je dan ter oren dat bepaalde analytici niet meer terug mochten keren omdat ze ietwat te kritisch waren en de KNVB inspraak heeft in de verslaggeving. Dusja, om dan op Oldenburger te gaan kotsen is ook weer iets...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kutcommentator
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Oldenburger schijnt ook op Nike schoenen te lopen..
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Volgens mij is er geen enkele commentator bij eigen interlands die er geheel objectief bij zit, maar zodra je niet eens mag zeggen wat je voor je ogen zioet gebeuren blijft er van je vak weinig over. |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
Ik neem het hem niet kwalijk, wat zou je anders moeten? Een beetje leuk principieel zitten doen? Zo liggen de machtsverhoudingen nu eenmaal en das trouwens soms ook de reden dat de NOS af ziet van bepaalde rechten. Zo was de NOS in 2005 weldegelijk in staat om John de Mol te overbieden, maar zagen ze daar vanaf omdat EredivisieCV steeds meer eisen ging stellen. De enige alternatieve optie die je hebt is om het helemaal niet te doen. In het boekje "een goed stel" (van een paar jaar geleden, over voetbalcommentatoren) wordt trouwens deze invloed ook gewoon toegegeven. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Leo Oldenburger - SBS-voetbalcommentator
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|