![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Deze man verdient inmiddels een eigen topic, mensen die Utrecht volgen weten het allang, maar de rest van Nederland maakt inmiddels ook kennis met de voetbalkwaliteiten van Jacob. Denk zelfs dat ie de meeste internationale potentie heeft van alle spelers bij de FC, wat een klasbak. Samen met Michael Silberbauer misschien wel het beste duo in de Ere, verdedigend op het middenveld. Sterk, werkt keihard, heeft voetbalinzicht, en een heerlijke pass in zijn linkerbeen. Als ie mentaal gezien in orde blijft voorspel ik een grote toekomst voor onze Tsjechische Canadees. Laatst gewijzigd door PBateman; 06-10-10 om 10:00 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Hopelijk vangt Utrecht een miljoen of 50 voor deze man...
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Blijft een bijzonder verhaal over het afhaken bij Feyenoord en zijn (voormalige?) afkeer van het wereldje rondom het voetbal.
Leuk dat hij het nu zo goed doet! __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
En einde carrière dus:
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die zien we nooit meer terug lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Verrassende wending aan een rare carriere.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jammer voor hem. Deze gast heeft serieus begeleiding nodig
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
We zullen 'm over 10-15 jaar wel terugzien in zo'n confronterend VI-artikel met de strekking "wat had kunnen zijn, maar door zus en zo een ramp werd". Die gast gaat echt nog eens in de goot eindigen, mentaal niet in orde.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zonde zeg, was natuurlijk gewoon een groot talent.
Bij Feyenoord had hij toen elke wedstrijd kramp na 30 minuten, en niemand die er wat van begreep, was één groot mysterie... grote kans dat dus ook aan alcohol lag denk ik. Ik herinner me ook nog dat je op Feyenoord.nl een spelerspagina had en hij als beste eigenschap had ingevuld: ik ben goed in Counter Strike. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
bedoelde hij niet Gold Strike?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Over 5 maanden en 24 whiskyflessen zal hij wel weer vertrekken daar.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#14 |
wat een rare vogel.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jacob Lensky #1 : Heerser op het middenveld
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|