![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Erik Pieters, geboren 7 augustus 1988, is inmiddels vaste waarde als linksachter b ij PSV. Na een moeizaam begin na zijn overstap van FC Utrecht, speelt de Enspijkenaar een solide derde seizoen. Ook in Oranje heeft hij zijn debuut gemaakt in de wedstrijd uit tegen Oekraïne. Tegen San Marino maakte hij zijn eerste minuten in een officieel kwalificatietoernooi.
Doordat Giovanni van Bronkhorst zijn carrière beëindigde, is de linksachterplaats vacant. Edson Braafheid, de beoogde kandidaat, maakt geen minuten bij zijn ploeg Bayern München dus lijkt vooralsnog at te vallen. Wilfred Bouma is nog niet helemaal in orde na zijn 2-jaar durende blessure, dus voorlopig lijkt de strijd te gaan tussen Erik Pieters en Vurnon Anita van Ajax. Erik Pieters: lijkt qua postuur meer een speler voor het centrum, maar heeft misschien toch potentie achterin. Speelt totnutoe een zeer behoorlijk seizoen in Eindhoven en in de wesdtrijden tegen FC Groningen, Kharkiv en VVV zelfs een van de uitblinkers. Hij lijkt de eerste optie in de komende twee kwalificatieduels.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Toch zie ik in Pieters meer een centrumverdediger, een vervanger voor Mathijssen dus.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij speelt de laatste wedstrijden solide.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Komt bij mij uit de buurt
Enspijk
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gisteren Studio Voetbal, eiegnlijk exemplarisch. De linksachterpositie werd besproken en het ging direct over Braafheid en Anita. De naam Pieters werd niet eens genoemd, terwijl hij tegen San marino en Oekraïne gewoon speelde plus als enige kandidaat de laatste weken een meer dan goede vorm laat zien. Ik denk dat als Pieters deze vorm vasthoudt en in de komende twee interlands goed speelt, hij het pleit voorlopig zelfs in zijn voordeel kan beslechten.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Anita is sowieso gewoon een net-niet back. Braafheid laat het al maanden afweten. Op dit moment is Pieters in ieder geval de meest logische oplossing.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prima als noodverband op dit moment totdat Van Aanholt het over gaat nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
In potentie een hele goede speler, Van Aanholt. Maar laat het eerst maar eens zien. Voor nu lijkt Pieters me de logische linksback van Oranje.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik denk eerlijk gezegd dat hij het bij oranje gaat afleggen tegen bouma.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jammer alleen dat Bouma heeft bedankt (voor nu dan).
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Speelt de laatste weken idd solide wedstrijden.
Heb me in het verleden regelmatig lopen ergeren aan de vele overtredingen die hij nodig had en vond het vooral een onhandige speler, die alles moest oplossen met zijn fysiek. Maar sinds zijn komt naar PSV maakt hij een prima ontwikkeling door, niet stormachtig, maar hij lijkt wel elk seizoen beter te worden. Ben benieuwd waar dit eindigt. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vind hem goed, kan nog stappen maken lijkt me
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
hij is 22 dus denk t wel ja
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pieters speelt echt uitstekend, de laatste weken.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hij kan er geen hout van, met een directe tegenstander word hij constant het bos in gespeeld en aanvallend verliest hij bijna alle ballen.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dan volg jij PSV niet genoeg. Hij is verdedigend zonder directe tegenstander erg sterk en met tegenstander ontwikkelt hij zich ook een stuk beter. Veel minder druistig en er straalt veel rust van hem af. Ook levert hij de laatste tijd weinig ballen in in aanvallend opzicht. Dus ik weet niet waar deze onzin vandaan komt.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Manolev, na VDW de beste rechtsback van nederland is ook al dramatisch? Verwacht jij soms een Abidal en Evra in de eredivisie. Manolev is een hele bruikbare rechtsback, zeker goed genoeg voor elke eredivisieclub. __________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Die kan er ook echt helemaal niks van. In Nederland is het allemaal niet zo opvallend omdat ze buiten de wedstrijden tegen Twente en Ajax geen tegenstand hebben. Jij denkt dat er in heel Nederland niet 1 RB loopt die minstens net zo goed als Manolev is maar veel goedkoper is?
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zelfs een middelmatige Canadeese middenvelder kan hem doen vergeten en onzichtbaar de positie aller aardigst invullen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik vind Pieters wel degelijk een ontwikkeling doormaken. Aanvallend nog steeds povertjes, maar verdedigend wordt hij steeds zekerder en sterker.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zeker.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nu al 1 keer voorbij gelopen door de rechtsbuiten van Excelsior
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
DD, hoe schat je Pieters in ten opzichte van eerdere linksbacks die bij PSV gelopen hebben, zoals Numan en Lee? Is hij van dat niveau wat jou betreft?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat verwacht je nou te horen?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Erik speelde heel soepel.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Deed hij nu gisteren een Zidaantje? |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja, was alleen jammer dat hij zich vervolgens toch vastliep omdat niemand zich aanbood.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 | |
![]() Jantje Heintze hadden we natuurlijk ook nog. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
"Hij is bijna drie jaar geleden naar PSV gehaald tegen een veredeld jeugdcontract. Inmiddels heeft Erik zich ontwikkeld tot een vaste kracht en zelfs international", zegt technisch manager Marcel Brands in het ED.
Daarom zijn ze in gesprek over een nieuw contract. __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Maakt een prima ontwikkeling door. We zien wel waar hij uiteindelijk zal belanden, maar een nieuw contract is geen slecht idee.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Naaide toch maar mooi een rode kaart aan bij Rose.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hoewel het bij Rose altijd mag, was dit niet sjiek nee.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Iemand had met precies dezelfde gedachte dit topic dus al een (terechte) kick gegeven...
Hij heeft er wel een handje van om als stervende zwaan te gaan, natuurlijk was het een stomme actie en was Rose laat, maar vooral dat schreeuwen en janken en vervolgens als een dravend hert 5 seconden nadat de gele kaart is getrokken op te staan is gewoon pure matennaaierij. En niet de eerste keer...
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Rose had groot gelijk met zijn "comedycapers"
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tegen Rose is zoiets altijd terecht.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Pieters moet later naar de Serie A. Beer van een vent, lekker traag en kan acteren als de beste.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Schei toch uit man kneus
![]() Het is zeer begrijpelijk dat de supporters dat laffe schijtvoetbal dat PSV zelfs tegen De Graafschap etaleert spuugzat zijn. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nationale troetelkind? Volgens mij kotst iedere niet-Ajacied hem uit.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Erik Pieters: baas in Eindhoven nu vast in oranje?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|