![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
Floot overigens gewoon okay vanavond. |
|||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goeie zaak, en hopen dat de KNVB achter hem staat mochten mensen hier misbruik van willen maken.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Ik heb nog bij hem op school gezeten. Het Rietveld levert de laatste jaren een aardige bijdrage aan de voetballerij
e Jong, De Jong, Huntelaar en nu deze scheidsrechter.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zocht op Google naar deze scheidsrechter omdat hij dit weekend Veendam-Willem II fluit. Kwam ik op dit topic uit.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
interesseert me niet.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dankje, zo ontdek je nog eens wat
![]() Mij ook niet. Iedereen mag lekker zelf weten wat hij doet. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Maar vooralsnog is zijn doel om het onderwerp meer bespreekbaar te maken nog niet echt gelukt.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Maakt mij ook geen kont uit, ik vond het sowieso al een homo.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Jongens, jongens.De scheids is altijd een homo.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Binnen nu en 2 jaar fluit hij de CL finale. Topper.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
NAC werd vandaag wel keihard in z'n reet genomen door hem
.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat zag je natuurlijk verkeerd. Jeroen Sanders zegt dat het wel een penalty was, dus dan is het een penalty.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Account not Activated
|
Met de eerdere homo's ging het ook goed
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zo is dat, als puntje bij paaltje komt, heeft de scheids gelijk.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Maar die konden dan ook wel goed omgaan met een fluit.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hij kan weer terug de kast in.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Account not Activated
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Je moet toch iets van het spelletje weten om in de eredivisie te kunnen fluiten. Met dit niveau van vandaag gaat dat niet werken natuurlijk...
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik moest lachen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jeroen Sanders: Officieel uit de kast gekomen scheidsrechter nu actief in de Eredivisie.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|