![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
Bale werd trouwens houder van een apart record:
![]() |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik vind hem een beetje de Britse Emanuelson. Heerlijke voetballer.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij maakt wel een goed seizoen door, ja. Speelt zowel als linksback (soms zit Ekotto op de bank) en als linkshalf en doet dat gewoon heel goed. Hij is aan de bal vrij snel, heeft een actie in huis en heeft ook nog eens een geweldige traptechniek. Heerlijke speler.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Man of the match vandaag, imo.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Was onhoudbaar langs de flank. Die arme drommel van een Rosales...
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik blijf het jammer vinden dat hij een Welshman is.
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
De nieuwe Giggs, Clough.
Gareth Bale
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zou ook te vroeg zijn. Ik hoop dat hij nog lang in de PL te bewonderen is.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Geweldige 2e helft van hem gister. Knappe goals!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Niet normaal wat een loopvermogen die gast heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wat een geniale wedstrijd weer zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bale
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Geweldenaar. Alleen dat Van Hanegem en consorten hem dan bij Barcelona zien voetballen, dan vraag ik me toch af waar die kennis zit...
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Europa heeft hem eindelijk dan ontdekt
Leuk, ik volg hem al jaren en vond hem toen al super maar hij is het afgelopen jaar echt uitgegroeid tot mijn favoriete voetballer! En ja, wat die Van Hanegem nu zit te ouwehoeren met Barcelona, tief op zeg
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vond hem bij Southampton al opvallen als 17-jarige, maar wist tot dit seizoen/vorig seizoen nooit dat hij zo groot, sterk en snel was.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hij was geweldig vanavond, maar voordat we te lyrisch worden: Afgelopen weekend tegen United zag je hem niet en ook Boyce (dacht ik)van Wigan speelde hem uit de wedstrijd.
Nog iets constanter worden, en dan is ie een wereldster. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
De halve voetbalwereld kon Bale al toen hij bij Southampton doorbrak..
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
hap hap hap
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wát een held
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat interview met Sky of zo, via Sport 1
.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Leuk ja, totdat Van Hanegem zijn bakkes weer opentrekt die denkt het allemaal te weten en met een of andere Mexicaan op de proppen komt.
Maar lebawski... ik snap m niet... leg uit!..NU!
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
De Roberto Carlos van dit decennium
.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Als je hem nou een paar maanden eerder had geopend had je de credits gekregen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Heerlijke rushes legt die gast op de mat
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wát een versnelling
![]() Tering. Tottenham Bale - Inter.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
WTF, die gast is echt MVP van de CL
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
WAT een POWER zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
AFC Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Beetje jammer dat hij uit Wales komt.. Die zullen we dus nooit op een eindtoernooi zien schitteren.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Pff.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
En met Bale en Ramsey heb je in ieder geval al 2 spelers die voorlopig nog lang meekunnen. Geen idee of er voor de rest nog iets aankomt. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Collins, Bellamy en Collison vind ik ook goede spelers.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Je hebt natuurlijk altijd nog Bellamy + wat PL spelers. Een EK met 24 deelnemers moet lukken.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|