Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24-09-10, 16:17 surprise   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Vennegoor in opspraak na pittige tackle

WENEN - Aanvaller Jan Vennegoor of Hesselink wordt in Oostenrijk mogelijk vervolgd voor het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Door toedoen van de 31-jarige spits van Rapid Wien liep tegenstander Stefan Lexa van SV Ried woensdag een ernstige knieblessure op. Het openbaar ministerie in Ried stelt een onderzoek in naar de charge van de geboren Tukker.

,,Als de overtreding is gemaakt zonder bedoeling de bal te spelen, kan er sprake zijn van zware mishandeling'', liet de officier van justitie vrijdag weten. Hij neemt ook de uitlatingen van Lexa mee in zijn rapport. Volgens de speler van SV Ried was bij Vennegoor of Hesselink ,,pure opzet'' in het spel. ,,Hij had eerder in de wedstrijd na een onderling duel al gedreigd dat hij mij zou terugpakken.''

Hoe lang Lexa door de overtreding van de Nederlandse oud-international is uitgeschakeld, is nog niet bekend. (ANP)
24/09/10 14u38

Oud 24-09-10, 16:21 big smile   #2
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Begint lekker zo. .

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 24-09-10, 16:25 Standaard   #3
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Beeld ?

Oud 24-09-10, 16:26 Standaard   #4
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Zal wel met een sisser aflopen. Al heb ik de beelden niet gezien, dit soort dingen worden volgens mij wel eens meer geroepen zonder het echt te bewijzen valt.

Oud 24-09-10, 16:42 Standaard   #5

Vanaf 2:49. Zie er niet echt iets in, maar dat kan door het matige beeld komt.

Oud 24-09-10, 16:45 Standaard   #6
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

hmm, t lijkt een beetje op een blok ofzo. Hij zet zijn noppen er niet in ofzo toch?

Oud 24-09-10, 16:49 Standaard   #7
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij hield nog in, anders was ie wel vol doorgelopen.

Oud 25-09-10, 12:55 Standaard   #8
BS.

Vennegoor is zich van geen kwaad bewust

Stafan Lexa wil Jan Vennegoor of Hesselink strafrechterlijk vervolgen, maar de Nederlandse spits is zich van geen kwaad bewust. Hij moet zijn verhaal doen aan het openbaar ministerie in Ried.

Lexa verliet woensdag vroeg in de tweede helft geblesseerd het veld tijdens de wedstrijd SV Ried-Rapid Wien. Volgens hem heeft Vennegoor of Hesselink hem bewust een knieblessure bezorgd. "Het was puur opzet", zegt Lexa in OÖNachrichten. "Hij had mij er na een eerder duel al mee gedreigd dat hij me nog wel te pakken zou nemen."

Het openbaar ministerie onderzoekt of strafrechtelijke vervolging wegens het toebrengen van lichamelijk letsel volgt. Vennegoor is zich echter van geen kwaad bewust. "Het was niet meer dan een ongelukkige botsing", zei de spits van Rapid Wien over het incident. "Het is het beste als ik er verder überhaupt niets meer over zeg."

Oud 30-06-11, 10:07 Standaard   #9
BS.

Vennegoor wil zich bij nieuwe club revancheren

Jan Vennegoor of Hesselink vertrekt na één seizoen bij Rapid Wien. De spits bereikte een akkoord met de club uit Oostenrijk over de ontbinding van zijn doorlopende verbintenis.

Het huwelijk tussen Rapid Wien en Vennegoor of Hesselink bleek allerminst gelukkig. Op wederzijds verzoek is nu besloten uiteen te gaan, meldt Sport-Promotion op zijn website. "Ik denk dat er vanaf het begin sprake is geweest van een ongelukkig huwelijk", stelt Vennegoor of Hesselink.

"Na vier jaar Brits voetbal bij Celtic en Hull City hadden Rapid en ik hoge verwachtingen van elkaar. We wilden samen voor de hoofdprijzen gaan. Helaas is dat er niet uitgekomen. Integendeel zelfs, het was een teleurstellend seizoen, voor iedereen. Daarom was het beter om uit elkaar te gaan. Ieder voor zich kan zich nu weer op de toekomst richten", vervolgt de lange spits.

De 32-jarige aanvaller ziet de breuk als 'een samenloop van vele omstandigheden'. "Bij de start van de competitie werd de toon eigenlijk al gezet voor de rest van het seizoen. We verloren van Wacker Innsbruck en Wiener Neustadt, maar wonnen van Salzburg en Sturm Graz. Tegen de op papier mindere ploegen lieten we punten liggen, terwijl we die wel pakten tegen de toppers in Oostenrijk. Zo is het ook gebleven en dan kun je een titel op je buik schrijven."

Het seizoen van Vennegoor stond vooral in het teken van blessures. "Kleine blessures, dat wel, maar vervelende en soms langdurig. Die hebben me te veel wedstrijden gekost. Het was tegenstrijdig allemaal, want ik voelde me daarnaast fitter dan ooit tevoren. Maar het paste wel in dit seizoen", aldus Vennegoor, die met Rapid op een vijfde plek eindigde.

Vennegoor denkt nog niet aan stoppen. Integendeel. "Ik ben de mogelijkheden voor komend seizoen aan het onderzoeken, samen met Rob Jansen. Ik sta wat dat betreft open voor alles. Ik ben pas 32, helemaal fit en voel aan mezelf dat ik me wil revancheren voor het afgelopen jaar. Dat lijkt mij een prima drijfveer om er komend seizoen weer vol voor te gaan."

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:48.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site