![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Jozefzoon in de bekerwedstrijd tegen MVV. Jozefzoon geeft toe dat zijn goal niet de bedoeling was. Speelde de eerste helft toch wel leuk hoor, en ondanks dat het maar MVV was, was zijn actie bij de 1-0 en zijn doelpunt toch wel erg mooi. Speler met lef en eindelijk weer een Nederlands Ajaxtalent op rechtsbuiten. Hopelijk gaat hij een leuke carrière tegemoet. Laatst gewijzigd door sjimmie; 23-09-10 om 17:55 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hopelijk geen Schilder II.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nee, die bleek inderdaad geen rechtsbuiten te zijn helaas.....
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leuke speler, maakt al een goede indruk in zijn twee wedstrijden die hij heeft gespeeld. Lekker onbevangen, actie in huis en volgens mij kan hij ook wel een redelijke voorzet geven (en als dat niet lukt, vliegt-ie er toch wel in
). Toch goed om zo'n speler in huis te hebben na het vertrek van Rommedahl / Kennedy.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik reageer in dit topic om aan het einde van het seizoen te zien wat we er dan van vinden.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prachtige wedstrijd gespeeld.. Heerlijke assist een een prachtige goal.. Bewust of niet.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
In de voetsporen van een links- en van een rechtsbuiten?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waren dat de laatsten uit de eigen jeugd?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is Babel dan doorgebroken?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zolang wij niet doorgebroken spelers verkopen voor 17 miljoen kan ik daar niet mee zitten.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maar de TT is meer in navolging van een discussie die er laatst in het Ajax topic was. Toen kwamen we er achter dat Roy en Van t Schip de laatste echte Ajax buitenspelers waren.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gewoon Van der Meyde als jeugdspeler zien, ook al kwam-ie van Vitesse
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jazeker, als Rio, een lauwe bradda die zijn ding doet, ja togg, Pessen, chillen.
![]() Hopen dat Josefszoon het niet in zijn hoofd haalt om te gaan rappen en achter een PS3 te gaan hangen __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoe het ook is: hij wil in ieder geval langs de zijkant opkomen en houdt zo het veld breed. Al doet hij niets anders dan dat heeft hij al een toegevoegde waarde. D
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Ondanks dat ie inmiddels behoorlijk uit beeld is, is Florian één van de spelers in de voorselectie van Cor Pot voor het oefenduel Jong Oranje - Jong Denemarken op 17 november. Terecht?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Uit beeld?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Laatste keer dat ie mocht opdraven als invaller was 16 oktober, dus best wel uit beeld toch?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sowieso aardig wat jongens die hun minuten in het tweede elftal van hun club maken natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nou ja, hoeveel wedstrijdminuten verwacht je precies van een gastje van 17? Uit beeld klinkt wel erg extreem, maar goed.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Roy had op zijn negentiende al een seizoen met 29 wedstrijden in de benen bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door methodmich; 07-11-10 om 18:52 __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Oh, dacht dat ie 17 was.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Contract van Jozefzoon loopt ook af, en ik heb niet het idee dat Ajax staat te springen om het te gaan verlengen. Hetzelfde geldt voor Zeegelaar.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik hoop die van Jozefzoon wel, in Zeegelaar heb ik minder vertrouwen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Goedkoop contract met een optie en op basis van premiestelsel. Zou je met al dat soort spelers moeten doen.
Hij kan voor de breedte heel nuttig zijn, maar ik vind hem sinds zijn 1e jaar in de A eigenlijk niet veel beter geworden. Beetje ouder en sterker, maar lijkt ook wel langzamer. Gewoon er bij houden, maar ik verwacht geen wonderen van hem. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Florian Jozefzoon: In de voetsporen van Roy en Van 't Schip?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|