Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23-09-10, 12:01 thumb up   #1
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Rudy Willem (Ruud) Vormer (Hoorn, 11 mei 1988) is een Nederlands voetballer.

Vormer begon zijn profcarrière in het seizoen 2006/07 bij AZ. In de wedstrijd tegen FC Twente debuteerde Vormer in de hoofdmacht van AZ. De 18-jarige jeugdinternational uit Hoorn viel in de slotminuten in voor Simon Cziommer. Vormer vertrok in de zomerstop van het seizoen 2007/08, na een misverstand bij de directie van AZ, transfervrij naar Roda JC. AZ zou namelijk het contract van Vormer niet op tijd verlengd hebben.
Interview met Ruud Vormer

KERKRADE - De afgelopen seizoenen stonden bij Roda JC Kerkrade niet geheel in het teken van alleen maar lekker voetballen. Het bestuur, de directie en de technische staf moesten alle zeilen bijzetten om het schip varende te houden. Aan het begin van deze nieuwe jaargang waait er echter een nieuwe, positieve wind door Zuid-Limburg. Mede door de financiële steun van de gemeente lijkt de spelersgroep een andere koers te kunnen gaan varen. Daarnaast bleven steunpilaren Willem Janssen en Anouar Hadouir de club trouw en bikkelt Noord-Hollander Ruud Vormer nog steeds op het middenveld. Het is daarom tijd voor het échte werk in het zuidelijkste puntje van Nederland.

Voor balafpakker Vormer was de penibele situatie van zijn club een doorn in het oog. Het stak hem dat de club de afgelopen seizoenen een moeilijke situatie heeft doorgemaakt. "We spraken er met zijn allen wel eens over ja", zegt hij. "Bijvoorbeeld in het hotel voor een wedstrijd. Nee, dat was echt vreselijk. Net als spelen tegen degradatie. Die wedstrijden tegen SC Cambuur waarin werd beslist of we in de Eredivisie mochten blijven. Dat vergeet ik echt nooit meer."

Roda JC Kerkrade moest van ver komen. De zestiende plaats in het seizoen 2008/2009 was niet echt wat de Limburgers in gedachten hadden. Toen de jaargang daarna weer moeizaam begon, wist Vormer niet meer wat hij nu moest denken. "Toch zie je dat we vanaf de winterstop in een soort flow kwamen. We wonnen heel veel en mochten zelfs play-offs om Europees voetbal spelen. Vanaf dat moment ging het beter met de club. Dat is goed voor ons geweest."

Dagbladen meldden weer positief nieuws over Roda JC Kerkrade en spelers stonden in de picture bij andere clubs. Onder andere Janssen en Hadouir werden in verband gebracht met topploegen, maar bleven in Kerkrade voetballen. "Daar ben ik heel blij mee. Die jongens hebben een absolute meerwaarde voor de groep. Fantastisch dat zij hier nog zijn. Daarnaast kwamen Stein Huysegems en Robbie Wielaert naar ons. Wielaert coacht heel veel vanuit achteruit en voor ons en de verdedigers is dat wel makkelijk. Je weet precies waar je moet lopen. Dat was met Arnold Kruiswijk vorig seizoen ook zo. Die jongens staan er direct en dat is wel belangrijk."

De 22-jarige speler heeft het over een drukke transferperiode voor zijn team. Ondanks de interesse voor Janssen en Hadouir bleef het omtrent collega-middenvelder Vormer betrekkelijk rustig. "Misschien komt dat wel doordat ik nog een tweejarig contract heb. Een verdedigende middenvelder valt ook minder op. Maar ja, oké, Nigel de Jong valt ook niet echt op, maar speelt wel bij Manchester City en doet het daar heel goed. Datzelfde geldt voor Mark van Bommel bij Bayern München. Tja, op zich maakt dat niet uit. Maar het is nu wel heel rustig gebleven, ja. Misschien volgend seizoen. Je weet maar nooit hoe het loopt in de voetballerij."

Back in town

Roda JC staat na vier duels op de gedeelde vijfde plaats. Komend weekend wacht de confrontatie met AZ, de oude ploeg van Vormer. “Ach, daar ben ik niet meer zo heel erg mee bezig. Ik ben nu echt gefocust op Roda. Dit is ook al weer mijn derde jaar hier. Ik ben minder bezig met dat soort dingen. In het begin nog wel, maar veel jongens zijn daar weg. Kijk, je komt weer bekenden tegen die je jarenlang hebt gezien. Daar ga ik ga wel een praatje mee maken hoor. Kees Luijckx, das een goede vriend van me, maar ja, die is daar nu ook weg. Ik heb daar met bijna niemand meer contact. Wat ik van het niveau van AZ vind? Ik heb hen tegen Excelsior gezien - toen waren ze niet zo best - maar ik heb ook Europa League-duels van hen gezien waarin ze aardig positiespel speelden. Het nadeel van AZ is dat ze stootkracht voorin missen. Ze hebben die Jonathas, maar daar kan Gertjan Verbeek het nog niet heel goed mee vinden. Toch blijft het natuurlijk wel een lastige ploeg om tegen spelen. Het wordt een moeilijke klus, maar wel een leuke. Zoals wij de laatste tijd spelen, maken we een goede kans. Daarnaast hebben we ons met Robbie Wielaert en Stein Huysegems goed versterkt. Ik denk dat we een aardig teampie hebben staan op papier.”

Goede ploeg

Het elftal is er wat Vormer betreft completer op geworden. Toch is de ploeg maar wat blij dat Mads Junker nog in Limburg speelt. "Vorig seizoen schoot hij ze er makkelijk in. Dat heeft ook voordelen, want we kregen er nogal een aantal tegen. Willem scoorde er ook veel, Mads begint nu weer lekker en ook Laurent Delorge maakt de ballen af. Het ziet er dus goed uit. We hebben nu alleen een lastig programma (Roda JC Kerkrade moet nu uit bij AZ, dan thuis tegen PSV en tenslotte uit naar SC Heerenveen, red.), maar in die wedstrijden moeten we ook punten sprokkelen. Ik denk dat we heel veel kunnen in die duels. We hebben ook wel een counterploegje. We hoeven niet altijd balbezit te hebben. Maar met Delorge, Boldizsar Bodor, Janssen, Morten Skoubo, Junker en nu ook Huysegems kunnen we de tegenstander goed onder druk zetten."

"Ik ben verdedigende middenvelder, maar wil meer scoren. Tegen Ajax had ik er bijna één in. Het ging wel lekker in die wedstrijd, maar er viel meer uit te halen. Toch hoef ik niet per se te scoren, al is het wel leuk. Bij AZ, toen nog onder Louis van Gaal, ben ik verdedigende middenvelder geworden. Ik speelde eerst met de punt naar voren, maar hij vertelde me terug te zakken. Mensen zeggen wel tegen me: schiet eens op doel, ga naar voren! Kijk, dat is voor mij niet het belangrijkste. Als we met het team maar presteren vind ik het goed. Onze doelstelling blijft voor komend seizoen eindigen rond de tiende plek. En dan naar boven kijken. Niet meer naar beneden, want daar hebben we een veel te goed team voor. Niet meer aan degradatie denken. Zulke tijden wil ik nooit meer meemaken."
Ik vind hem de laatste tijd echt goed spelen (op wat domme kleine overtredingen na) en ik vind hem een van de belangrijkste spelers van Roda JC (Samen met Junker en Tyton). Aangezien Junker en Tyton al een topic hebben kon Vormer niet achterblijven natuurlijk.

Bij AZ was hij me nooit echt opgevallen, al haalde ik hem nog wel eens met Kees Luijckx door de war. Maar bij Roda JC laat hij toch zien dat hij in mijn ogen best wat potentie heeft.

sjimmie is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 23-09-10, 12:20 Standaard   #2

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerlijke voetballer inderdaad. De dieptepass op Delorge gisteren was ook weer van grote klasse.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-10, 13:03 Standaard   #3
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ruud is in ieder geval erg populair bij het Rodapubliek, maar dat is zijn type voetballer eigenlijk altijd.

Oud 23-09-10, 13:04 Standaard   #4
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Ruud is in ieder geval erg populair bij het Rodapubliek, maar dat is zijn type voetballer eigenlijk altijd.
Hij is een balafpakker met veel werklust en loopvermogen.
Maar daarnaast heeft hij ook genoeg visie en voetballend vermogen.
Oud 23-09-10, 13:05 Standaard   #5
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Hij is een balafpakker met veel werklust en loopvermogen.
Maar daarnaast heeft hij ook genoeg visie en voetballend vermogen.
Klopt, maar zijn populariteit is op de eerste eigenschappen gebaseerd.

Oud 23-09-10, 13:22 Standaard   #6

DarkShine's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Klopt, maar zijn populariteit is op de eerste eigenschappen gebaseerd.
Niet geheel gek gezien het Mijnverleden in de streek.
DarkShine is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-10, 13:24 Standaard   #7
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door DarkShine Bekijk bericht
[...]

Niet geheel gek gezien het Mijnverleden in de streek.
Ik word er in zekere zin doodziek van, en dan met name van het feit dat andersoortige voetballers waar de werklust niet van af spat veel te weinig krediet krijgen. Maar goed, dat is meer iets voor het Rodatopic.

Laatst gewijzigd door Plato; 23-09-10 om 13:26

Oud 23-09-10, 13:26 thumb up   #8

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuk dat Vormer het zo goed doet, maar ik vind het jammer dat de betere van de 2 Stankovs mede daarom geen kansen krijgt. De aanvaller, ik dacht Aleksander, die valt wel eens in. Maar zijn broer Antonio is zoveel beter. Speelt bij Jong Macedonië centraal op het middenveld.

Maar goed, het gaat hier over Vormer, en die verrast positief.

Oud 23-09-10, 13:33 Standaard   #9

DarkShine's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Ik word er in zekere zin doodziek van, en dan met name van het feit dat andersoortige voetballers waar de werklust niet van af spat veel te weinig krediet krijgen. Maar goed, dat is meer iets voor het Rodatopic.
Ik word schijtziek van lui die spelers afbranden die er wel stonden in Leeuwarden met dat veredelde A1-team. Maar ook dat is voor het RJC topic.
DarkShine is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-10, 21:52 Standaard   #10
Bij AZ was hij me nooit echt opgevallen, al haalde ik hem nog wel eens met Kees Luijckx door de war. Maar bij Roda JC laat hij toch zien dat hij in mijn ogen best wat potentie heeft.
Bij AZ heeft hij ook niet bijster veel gespeeld. Bij de Oranje-selecties en de AZ-jeugdteams was het voor zover ik weet wel altijd een uitblinker. Op het EK en WK onder-17 met Oranje bijvoorbeeld was het echt de man die het ritme van het elftal bepaalde, centraal op het middenveld. Terriër zonder bal, spelverdeler met. Heeft wel een gebrek aan snelheid, ik ben benieuwd of hem dat op gaat breken, of dat hij nog een paar niveau's door gaat stoten. Gek eigenlijk dat er van die talentvolle onder 17 lichting nog zo weinig terecht is gekomen.

Meer over die lichting:

KNVB-coach Ruud Kaiser heeft Marvin Emnes toegevoegd aan zijn selectie voor het FIFA WK voetbal tot 17, vanaf 16 september in Peru. De speler van Sparta kampte met een enkelblessure, maar heeft van teamarts Gert Jan Goudswaard groen licht gekregen. Lees hier alles over de WK-gangers in de oranje shirts.

'Ik ben blij dat Marvin op tijd fit is. Hij is belangrijk', aldus Kaiser, die zijn definitieve WK-selectie voor Peru nu rond heeft. 'Marvin heeft het goed gedaan op het EK en tijdens de EK-kwalificatie in Duitsland. Bij Sparta was hij in topvorm voor hij zijn blessure kreeg. Hij is snel en vaardig, dus goed om hem erbij te hebben.'

Kaiser meent dat zijn WK-selectie prima in balans is. 'We hebben een gedegen achterhoede, veel vaardige middenvelders en voorin hebben we ook veel mogelijkheden. We hebben dribbelvaardige spelers, maar met spelers als Geert-Arend Roorda ook wat meer lengte. We hebben verschillende types spelers, waardoor we kunnen variëren in speelstijl.'

Afgelopen donderdag meldde het WK-team Onder 17 zich in Nijkerk voor een driedaagse oefenstage. 'Het belangrijkste is dat de automatismen terugkomen en dat we het groepsgevoel creëren. We hebben er natuurlijk een paar nieuwe jongens bij.'

De KNVB-coach maakt zich geen zorgen over de korte voorbereidingstijd op het WK. 'Ik ben niet anders gewend. We zijn bovendien al twee jaar bezig met deze groep, op een paar nieuwe namen na. Met drie dagen voorbereiding in Nederland en zeven dagen in Peru zitten de automatismen er wel weer in. Het zijn talentvolle spelers, dus die pikken het snel op.'

De definitieve selectie voor het FIFA WK voetbal tot 17 (van 16 september tot en met 2 oktober in Peru) bestaat uit de volgende twintig spelers:

Doel: Tim Krul (Newcastle United), Koen Verhoeff (Ajax), Nicholas Skverer (NEC).

Verdediging: Dirk Marcellis (PSV), Jordy Buijs (Feyenoord), Martijn van der Laan (FC Groningen), Erik Pieters (FC Utrecht), Mike van der Kooy (FC Utrecht), Tom Hiariej (FC Groningen).

Middenveld: Ruud Vormer (AZ), Vurnon Anita (Ajax), Jeffrey Sarpong (Ajax), Niels Vorthoren (Willem II), Geert-Arend Roorda (sc Heerenveen), Jan-Arie van der Heyden (Ajax).

Aanval: Diego Biseswar (Feyenoord), Melvin Zaalman (Sparta Rotterdam), John Goossens (Ajax), Mitchell Schet (Feyenoord), Marvin Emnes (Sparta Rotterdam).
Zijn 2de geworden op het EK, en 3de op het WK destijds. O.a. Giovani Dos Santos, Nuri Sahin en Anderson(Man U) kwamen ook uit op dat toernooi. Aissati behoorde ook tot deze lichting maar besloot voor z'n kans bij PSV te gaan, i.p.v. mee te gaan naar het WK.

Laatst gewijzigd door Solstice; 26-09-10 om 21:59
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-10, 11:54 Standaard   #11
Fear the Beard!

Vormer is ontzettend ambitieus: 'Ik wil bij een topclub eindigen'

Ruud Vormer is één van de belangrijkste pionnen in het succeselftal van Harm van Veldhoven bij Roda JC. De middenvelder maakte twee jaar geleden de overstap van AZ en heeft daar vooralsnog geen spijt van gehad. Roda is echter niet zijn eindstation: “Ik ben ontzettend ambitieus. Ik wil de absolute top bereiken.”

Vormer speelt sinds de zomer van 2008 in Kerkrade en kijkt vol goede moed naar de toekomst. “Ik ben begonnen bij een topclub, want dat is AZ in mijn ogen, en daar wil ik ook eindigen”, zegt Vormer in gesprek met Voetbalzone. “Manchester United of Bayern München bijvoorbeeld. Ik ben een jongen die alles moet geven, honderd procent aanwezig moet zijn. Als ik niet hard werk, dan ben ik maar een middelmatige speler. Maar mijn mentaliteit is juist een kwaliteit van me.”

De middenvelder ontkent dat hij moest vertrekken bij AZ: “Ik las in Voetbal International destijds dat ik niet goed genoeg zou zijn, maar dat verhaal klopt niet. Ik kreeg een nieuw driejarig contract aangeboden, maar daar was de club negen dagen te laat mee. De regel is dat een club voor 1 april moet laten weten of een speler met een aflopend contract wel of niet in aanmerking komt voor een nieuwe verbintenis. Op 10 april kreeg ik een nieuwe aanbieding, maar toen was ik al in gesprek Roda JC. Raymond Atteveld, destijds hoofdtrainer, gaf me een goed gevoel.”
Oud 30-11-10, 16:00 Standaard   #12
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Johan Derksen gaf hem aardig onder uit de zak gisteren in VI naar aanleiding van zijn ambitieuze plannen.

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-10, 23:45 Standaard   #13
Dan moet het wel een topper worden.
Oud 01-12-10, 12:37 Standaard   #14
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Raymond Atteveld, destijds hoofdtrainer, gaf me een goed gevoel.”
Dat hoef je niet aan iedereen te laten weten, hoor.

Oud 01-12-10, 12:44 emo   #15

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
Dan moet het wel een topper worden.
Inderdaad, Johan zou eens een keer wat goed hebben.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 01-12-10, 12:44 Standaard   #16
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Johan Derksen gaf hem aardig onder uit de zak gisteren in VI naar aanleiding van zijn ambitieuze plannen.
Inderdaad zeg
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 30-01-11, 00:29 emo   #17
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

'Het is vreemd dat Vormer niet in de voorselectie van Oranje zit'

van Veldhoven had verwacht dat Ruud Vormer deel zou uitmaken van de voorselectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland van volgende maand tegen Oostenrijk. De coach van Roda JC Kerkrade vindt dat de middenvelder dat verdient op basis van zijn prestaties dit lopende seizoen. "Sowieso denk ik dat over onze Nederlandse spelers", stelt Van Veldhoven.

Kevin Strootman en Luuk de Jong kregen afgelopen week wel te horen dat zij in de voorselectie van Oranje zitten. "Het is toch wel vreemd", zegt Van Veldhoven desgevraagd in het Algemeen Dagblad. "Vormer zat eenmaal in de voorselectie van Jong Oranje, terwijl hij in Kerkrade maanden uitblonk. En wie er dan wel mee mag... Misschien zie ik het niet goed."

Van Veldhoven vindt Willem Janssen ook Oranje-waardig. "Willem kan alles. Twente is niet zijn eindstation. Noem mij uit de Eredivisie één speler als hij. Ik zie ze zelfs op Europees niveau nauwelijks. Op termijn kan Willem heel Europa aan. Janssen heeft inhoud, scorend vermogen en veel technische kwaliteiten."
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 30-01-11, 01:41 Standaard   #18
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach, voorselectie had gekund, want hij speelt al een lange tijd gewoon goed. Hij is in ieder geval niet slechter dan De Zeeuw op dit moment .

Oud 30-01-11, 10:53 Standaard   #19
Janssen doet het trouwens ook prima, zeker niet minder dan de De Jong's.
Oud 30-01-11, 11:04 thumb up   #20

Runselpink's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik mag deze jongen al sinds zijn AZ-tijd.

#T Robert Maaskant
Runselpink is offline   Met citaat reageren
Oud 30-01-11, 11:07 Standaard   #21
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille Bekijk bericht
Ach, voorselectie had gekund, want hij speelt al een lange tijd gewoon goed. Hij is in ieder geval niet slechter dan De Zeeuw op dit moment .
Hij hoort in ieder geval bij de beste Nederlandse verdedigende middenvelders in de Eredivisie.

Oud 13-02-11, 19:24 Standaard   #22
Ik voel me hier thuis!

Hij wil in ieder geval niet naar Ajax als ik zijn uitspraken mocht geloven toen hij jaar of 16 was. Meer een AZ'er/Feyenoorder.

Oud 13-02-11, 19:26 Standaard   #23
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Inconsequent Bekijk bericht
Hij wil in ieder geval niet naar Ajax als ik zijn uitspraken mocht geloven toen hij jaar of 16 was. Meer een AZ'er/Feyenoorder.
Ik denk dat hij maar al te graag naar Ajax wil als die kans zich voor doet.
Hetzelfde zal trouwens voor Twente en PSV gelden.
Oud 13-02-11, 19:31 Standaard   #24
Ik voel me hier thuis!

[...]

Ik denk dat hij maar al te graag naar Ajax wil als die kans zich voor doet.
Hetzelfde zal trouwens voor Twente en PSV gelden.
Ik denk het ook als Ajax zich als enige zou melden. Anders niet.

Oud 14-02-11, 09:45 big smile   #25
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Dat moet je zeggen in de jeugd van AZ, anders word je gepest. Met hun omgekeerde vaantjes.

Oud 14-02-11, 11:24 Standaard   #26
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij speelde echt goed zeker als je al vroeg in de wedstrijd geel krijgt.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 21-02-11, 12:04 Standaard   #27
Mijnstreek Oost

Racoon26's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuk om te vermelden, in het Gillette Pro Klassement van Voetbal International is jawel Ruudje Vormer gestegen tot plaats 1 in het klassement, hiermee neemt hij de koppositie van Maarten Stekelenburg over!
Racoon26 is offline   Met citaat reageren
Oud 21-02-11, 12:25 Standaard   #28
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Geweldige bal ook op Skobou in de eerste helft.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 21-02-11, 12:27 emo   #29
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
[...]
Dat moet je zeggen in de jeugd van AZ, anders word je gepest. Met hun omgekeerde vaantjes.
Aldus Dijkshoorn over zijn geflopte zoon in het betaalde voetbal......

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 21-02-11, 13:04 big smile   #30
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
[...]

Aldus Dijkshoorn over zijn geflopte zoon in het betaalde voetbal......
Die omgekeerde vaantjes zijn sowieso waar.

Oud 03-04-11, 12:54 Standaard   #31
Mijnstreek Oost

Racoon26's Voetbal Forum schermafbeelding

Gisteren weer belangrijk met 2 doelpunten! Ruudje
Racoon26 is offline   Met citaat reageren
Oud 03-04-11, 13:07 Standaard   #32
Ik niet!

Zeker, gisteren speelde hij weer uitstekend, maar we moeten ervoor waken hem niet al te zeer op te hemelen. Tegen Feyenoord was hij zeker niet de beste speler, verre van, maar desondanks verkoos het publiek hem tot man van de wedstrijd, volkomen ten onrechte, maar hij is nu eenmaal het type speler dat geliefd is bij het Rodapubliek en lijkt haast niks meer fout te kunnen doen.

Oud 03-04-11, 13:32 Standaard   #33

Goede speler, zeker voor Roda. Maar dit lijkt me wel echt een jongen die voor de top tekort komt. Zoals Van Der Schaaf en Vayrinnen bij hun clubs in de subtop erg goed waren, en het in de top niet waar konden maken. Tevens moet je zijn goede spel ook afzetten tegenover het type voetbal dat Roda speelt. Maar goed, wie weet heb je een nieuwe Galasek en bewijst ie mijn ongelijk.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 10:15 Standaard   #34
Ik voel me hier thuis!

Wel mooi dat iemand zo uitdrukkelijk zn clubvoorkeur uitspreekt. En dit deed hij al vanaf zijn 9e ofzo.

En Feyenoord kan waarschijnlijk sowieso een paar jaar over hem beschikken aangezien hij zijn vriendin de gelegenheid wil geven om af te studeren. Zie je niet vaak dat voetballers zo rekening met hun vriendin houden (hij koos ook al voor Roda vanwege zijn vriendin). En je ziet ook niet vaak dat de vriendin zelf een maatschappelijke carriere wil opbouwen (muv showbizz).

Vind hem echt heel sympathiek en zou goede (gratis) aankoop voor Feyenoord zijn.

Oud 06-12-11, 10:18 Standaard   #35
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Wel mooi dat iemand zo uitdrukkelijk zn clubvoorkeur uitspreekt. En dit deed hij al vanaf zijn 9e ofzo.

En Feyenoord kan waarschijnlijk sowieso een paar jaar over hem beschikken aangezien hij zijn vriendin de gelegenheid wil geven om af te studeren. Zie je niet vaak dat voetballers zo rekening met hun vriendin houden (hij koos ook al voor Roda vanwege zijn vriendin). En je ziet ook niet vaak dat de vriendin zelf een maatschappelijke carriere wil opbouwen (muv showbizz).

Vind hem echt heel sympathiek en zou goede (gratis) aankoop voor Feyenoord zijn.
Van der Vaart heeft ook altijd rekening gehouden met zijn vriendin.

Oud 06-12-11, 10:21 Standaard   #36
Ik voel me hier thuis!

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

Van der Vaart heeft ook altijd rekening gehouden met zijn vriendin.
Klopt, enige die me te binnen schoot.

Oud 06-12-11, 11:45 Standaard   #37

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Voegt die gast wat toe aan Feyenoord?

Oud 06-12-11, 11:59 Standaard   #38
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Voegt die gast wat toe aan Feyenoord?
Dat denk ik wel ja. Ik denk dat hij zowel voetballend als fysiek bovenin de Eredivisie mee kan draaien. Hij heeft vooral de naam van een bijtertje te zijn en dat is hij ook wel, maar onderschat zijn spelinzicht en voetballend vermogen niet.

Oud 06-12-11, 12:09 Standaard   #39

[...]

Dat denk ik wel ja. Ik denk dat hij zowel voetballend als fysiek bovenin de Eredivisie mee kan draaien. Hij heeft vooral de naam van een bijtertje te zijn en dat is hij ook wel, maar onderschat zijn spelinzicht en voetballend vermogen niet.
In een 4-3-3 zie ik de meerwaarde niet tov Clasie-Bakkal-ElAhmadi, ongeacht of ze allemaal blijven. Dan zou Clasie eruit moeten en dat zie ik niet zitten.

Oud 06-12-11, 12:11 Standaard   #40
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

In een 4-3-3 zie ik de meerwaarde niet tov Clasie-Bakkal-ElAhmadi, ongeacht of ze allemaal blijven. Dan zou Clasie eruit moeten en dat zie ik niet zitten.
El Ahmadi vertrekt waarschijnlijk en of Bakkal blijft valt niet te zeggen. Vormer is zeker welkom.
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 12:12 Standaard   #41
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Clasie op de plek van El Ahmadi en Vormer op de plek van Clasie.

Oud 06-12-11, 12:25 Standaard   #42

[...]

Zo'n soort speler is Clasie niet... Clasie is een verdedigend ingestelde speler met mooie openingen.

Clasie ligt voor langere tijd vast en terecht. Vormer op de plekken van Bakkal of El Ahmadi lijkt me ook niet de beste oplossing.

Oud 06-12-11, 12:32 Standaard   #43

Blok van 2 die ballen afpakken maar ook goed passen en daarvoor een technisch goede speler die goed uit de 2e lijn is werkt ook wel.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 12:36 Standaard   #44

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Blok van 2 die ballen afpakken maar ook goed passen en daarvoor een technisch goede speler die goed uit de 2e lijn is werkt ook wel.
Maakt het allemaal wat voorspelbaarder

Oud 06-12-11, 13:14 Standaard   #45
Fear the Beard!

[...]

Zo'n soort speler is Clasie niet... Clasie is een verdedigend ingestelde speler met mooie openingen.

Clasie ligt voor langere tijd vast en terecht. Vormer op de plekken van Bakkal of El Ahmadi lijkt me ook niet de beste oplossing.
Clasie kan aanvallend ook goed uit de voeten als ik naar zijn spel kijk.
Oud 06-12-11, 13:46 thumb up   #46

Brord is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 14:51 Standaard   #47
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Zo zal het inderdaad wel uitpakken.

El Ahmadi speelt ook niet zo heel aanvallend hoor Koekebakker, Clasie is verdedigend, El Ahmadi gewoon in het midden en Bakkal aanvallend. Dus als je Clasie op het midden zet met Vormer er achter ga je er niet op achteruit.

Oud 06-12-11, 15:03 Standaard   #48
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Brord Bekijk bericht
[afbeelding: link]
Dus hij gaat er voor 2200 bruto per maand voetballen?

Zo gemakkelijk dit he, als je per jaar 3 ton ofzo gaat verdienen om dan te zeggen dat de loonstrook onbelangrijk is.

Oud 06-12-11, 17:21 Standaard   #49
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Het geeft in ieder geval wel aan dat 'ie een zwak voor Feyenoord heeft, want sportief schat ik Vitesse eigenlijk hoger in, en als hij bij de onderhandelingen een beetje dwarsligt verdient ie zo een half miljoen meer volgens mij. The sky is the limit daar.

Ik blijf verbaasd dat er gewoon helemaal geen interesse is van Ajax, PSV of Twente. Of ik heb een plaat voor me kop, of zij alle drie.

Zet Vormer zondag bij PSV i.p.v. Toivonen en je wint met 0-2 in de Kuip, bijvoorbeeld.

Oud 06-12-11, 19:02 Standaard   #50

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

zijn blonde bimbo is gewoon chirurge in spe, goed bezig, respect
ASroma is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site