|
|
#1 | ||
Bij AZ was hij me nooit echt opgevallen, al haalde ik hem nog wel eens met Kees Luijckx door de war. Maar bij Roda JC laat hij toch zien dat hij in mijn ogen best wat potentie heeft.
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heerlijke voetballer inderdaad. De dieptepass op Delorge gisteren was ook weer van grote klasse.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ruud is in ieder geval erg populair bij het Rodapubliek, maar dat is zijn type voetballer eigenlijk altijd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Klopt, maar zijn populariteit is op de eerste eigenschappen gebaseerd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik word er in zekere zin doodziek van, en dan met name van het feit dat andersoortige voetballers waar de werklust niet van af spat veel te weinig krediet krijgen. Maar goed, dat is meer iets voor het Rodatopic.
Laatst gewijzigd door Plato; 23-09-10 om 13:26 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leuk dat Vormer het zo goed doet, maar ik vind het jammer dat de betere van de 2 Stankovs mede daarom geen kansen krijgt. De aanvaller, ik dacht Aleksander, die valt wel eens in. Maar zijn broer Antonio is zoveel beter. Speelt bij Jong Macedonië centraal op het middenveld.
Maar goed, het gaat hier over Vormer, en die verrast positief. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik word schijtziek van lui die spelers afbranden die er wel stonden in Leeuwarden met dat veredelde A1-team. Maar ook dat is voor het RJC topic.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
|
Meer over die lichting:
Laatst gewijzigd door Solstice; 26-09-10 om 21:59 |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Johan Derksen gaf hem aardig onder uit de zak gisteren in VI naar aanleiding van zijn ambitieuze plannen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Dan moet het wel een topper worden.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ach, voorselectie had gekund, want hij speelt al een lange tijd gewoon goed. Hij is in ieder geval niet slechter dan De Zeeuw op dit moment
.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Janssen doet het trouwens ook prima, zeker niet minder dan de De Jong's.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik mag deze jongen al sinds zijn AZ-tijd.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hij hoort in ieder geval bij de beste Nederlandse verdedigende middenvelders in de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Hij wil in ieder geval niet naar Ajax als ik zijn uitspraken mocht geloven toen hij jaar of 16 was. Meer een AZ'er/Feyenoorder.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik denk het ook als Ajax zich als enige zou melden. Anders niet.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat moet je zeggen in de jeugd van AZ, anders word je gepest. Met hun omgekeerde vaantjes.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hij speelde echt goed zeker als je al vroeg in de wedstrijd geel krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Leuk om te vermelden, in het Gillette Pro Klassement van Voetbal International is jawel Ruudje Vormer gestegen tot plaats 1 in het klassement, hiermee neemt hij de koppositie van Maarten Stekelenburg over!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Geweldige bal ook op Skobou in de eerste helft.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Aldus Dijkshoorn over zijn geflopte zoon in het betaalde voetbal......
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Die omgekeerde vaantjes zijn sowieso waar.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gisteren weer belangrijk met 2 doelpunten! Ruudje
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zeker, gisteren speelde hij weer uitstekend, maar we moeten ervoor waken hem niet al te zeer op te hemelen. Tegen Feyenoord was hij zeker niet de beste speler, verre van, maar desondanks verkoos het publiek hem tot man van de wedstrijd, volkomen ten onrechte, maar hij is nu eenmaal het type speler dat geliefd is bij het Rodapubliek en lijkt haast niks meer fout te kunnen doen.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goede speler, zeker voor Roda. Maar dit lijkt me wel echt een jongen die voor de top tekort komt. Zoals Van Der Schaaf en Vayrinnen bij hun clubs in de subtop erg goed waren, en het in de top niet waar konden maken. Tevens moet je zijn goede spel ook afzetten tegenover het type voetbal dat Roda speelt. Maar goed, wie weet heb je een nieuwe Galasek en bewijst ie mijn ongelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Wel mooi dat iemand zo uitdrukkelijk zn clubvoorkeur uitspreekt. En dit deed hij al vanaf zijn 9e ofzo.
En Feyenoord kan waarschijnlijk sowieso een paar jaar over hem beschikken aangezien hij zijn vriendin de gelegenheid wil geven om af te studeren. Zie je niet vaak dat voetballers zo rekening met hun vriendin houden (hij koos ook al voor Roda vanwege zijn vriendin). En je ziet ook niet vaak dat de vriendin zelf een maatschappelijke carriere wil opbouwen (muv showbizz). ![]() Vind hem echt heel sympathiek en zou goede (gratis) aankoop voor Feyenoord zijn. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Klopt, enige die me te binnen schoot.
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat denk ik wel ja. Ik denk dat hij zowel voetballend als fysiek bovenin de Eredivisie mee kan draaien. Hij heeft vooral de naam van een bijtertje te zijn en dat is hij ook wel, maar onderschat zijn spelinzicht en voetballend vermogen niet.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
In een 4-3-3 zie ik de meerwaarde niet tov Clasie-Bakkal-ElAhmadi, ongeacht of ze allemaal blijven. Dan zou Clasie eruit moeten en dat zie ik niet zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
El Ahmadi vertrekt waarschijnlijk en of Bakkal blijft valt niet te zeggen. Vormer is zeker welkom.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Clasie op de plek van El Ahmadi en Vormer op de plek van Clasie.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Clasie ligt voor langere tijd vast en terecht. Vormer op de plekken van Bakkal of El Ahmadi lijkt me ook niet de beste oplossing. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Blok van 2 die ballen afpakken maar ook goed passen en daarvoor een technisch goede speler die goed uit de 2e lijn is werkt ook wel.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Maakt het allemaal wat voorspelbaarder
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Clasie kan aanvallend ook goed uit de voeten als ik naar zijn spel kijk.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
El Ahmadi speelt ook niet zo heel aanvallend hoor Koekebakker, Clasie is verdedigend, El Ahmadi gewoon in het midden en Bakkal aanvallend. Dus als je Clasie op het midden zet met Vormer er achter ga je er niet op achteruit. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
![]() Zo gemakkelijk dit he, als je per jaar 3 ton ofzo gaat verdienen om dan te zeggen dat de loonstrook onbelangrijk is. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het geeft in ieder geval wel aan dat 'ie een zwak voor Feyenoord heeft, want sportief schat ik Vitesse eigenlijk hoger in, en als hij bij de onderhandelingen een beetje dwarsligt verdient ie zo een half miljoen meer volgens mij. The sky is the limit daar.
Ik blijf verbaasd dat er gewoon helemaal geen interesse is van Ajax, PSV of Twente. Of ik heb een plaat voor me kop, of zij alle drie. ![]() Zet Vormer zondag bij PSV i.p.v. Toivonen en je wint met 0-2 in de Kuip, bijvoorbeeld. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
zijn blonde bimbo is gewoon chirurge in spe, goed bezig, respect
|
|
|