|
|
#1 |
|
Zullen we hem bedanken voor zijn goede jaren? En met zachte hand richting pensioen sturen? Hij zag werkelijk NIETS goed vandaag!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik erger me al 3 jaar aan hem kapot, echt belachelijk dat EL hem nog vaak topwedstrijden laat verneuken. Iedereen die ik ken vind hem ook kut en ook op dit forum vind ook iedereen hem vreselijk.
__________________ If I\'m sad, I stop being sad and be awesome instead. True story |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nog nooit zulk slecht commentaar gehoord. Hij belazerde in feite gewoon de kijker.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Vond het altijd wel een goede commentator
Maar heeft zijn tijd nu wel gehad ja
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hup Holland!
|
Vanmiddag was gewoon genant. Hebben ze nou echt niks beters bij EL?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
El Ham...adi
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
"Ja".
Reitsma's enthousiaste commentaar bij een doelpunt. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij krijgt ook gewoon ALTIJD de topwedstrijden
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Theo lijkt rijp te zijn voor pensioen. Maakte werkelijk waar gigantisch veel fouten vandaag.
__________________ Johan is het koud zonder jou |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wat een mafkees,.
Zoveel dingen fout, altijd weer spelers door elkaar halen. Bij die afgekeurde goals, mongol __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Reitsma... dat deze man nog achter een microfoon mag plaatsnemen is verbazingwekkend. Vorig jaar presteerden ze het zelfs om ham NAC-Twente te geven
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik heb de samenvatting bekeken en het is nog erger dan ik het ervaren had. Zijn commentaar bij de 0-2 ook
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mooiste moment vond ik bij die 2e afgekeurde goal.
"Dit is een doelpunt wat wel telt", terwijl er op dat moment de grensrechter vol in beeld was. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat een ongelofelijk lapzwans inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
En bij die 1e afgekeurde goal dan: "Hij besteft het zich nu: ik heb gescoort tijdens de Klassieker" Of zoiets. Nee man, hij beseft zich dat hij oliedom twee meter buitenspel liep!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Echt te belachelijk voor woorden was hij gisteren inderdaad
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat commentaar bij de 0-1
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hier was ie geweldig:
Video | Studio Sport 50 jaar | NOS en hier: NOS Sport - Hakje Madjer 1987 en hier: NOS Sport - Koeman beslist finale EC I |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Reitsma verwarde een paar seizoenen geleden Hofland met Biseswar...
Ik kan me ook nog de Feyenoord - Ajax van vorig seizoen herinneren waarin hij weer lekker bezig was. Hij dacht dat Feyenoord had gescoord. Dat Smolov zijn eerste goal voor Feyenoord had gemaakt. Ohohohoh wat had toch geweldig moeten zijn voor die jongen om zijn eerste doelpunt voor Feyenoord te mogen maken in nota bene de klassieker! Na een minuut kwam hij erachter dat het buitenspel was en de goal allang was afgekeurd. ...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En bij Fey-Aja ook een keer met de geniale conclusie: "doelpunt". Meer zei die niet. Was een redelijk heet potje dacht ik, (sowieso, je doet verslag bij een kraker...) en meneer komt met de droge opmerking zoals hierboven beschreven staat
.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
De laatste 2 posts kwamen uit het Sierd de Vos topic, had ze even hier neer gezet.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Reitsma zaait altijd alleen maar verwarring. Laatst kon hij bij PSV Marcelo en Hutchinson niet uit elkaar houden en noemde hij de namen een aantal keren verkeerd op. En van een paar jaar terug herinner ik me nog een pareltje van hem tijdens (volgens mij) Ajax - Feyenoord, waarbij hij eerst rustig opmerkte dat er een corner in het spel kwam waarna plots de stem oversloeg en Theo repte van "Nee! Een penalty! Oh!" om vervolgens toch weer te concluderen dat het inderdaad slechts een corner was.
Die arme man moet met pensioen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Overigens ziet hij er wel fris uit als Eredivisie Live hem middels een hippe animatie linksonder in beeld brengt.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Haha, of toen Siem eens scoorde in de Kuip. Was het van:
"Hij schiet.. hij schiet.. maar de bal verdwijnt in het zijnet. Feyenoord mag een doeltrap nemen." "Nee, wacht." "Nee..." "Het is een doelpunt!" __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ook eens iets in de trant van:
"Als hij de bal er nu inschiet is het een doelpunt"
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vroeger vond ik 'm best goed trouwens. Maar hij kan gewoon niet meer mee.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Zeker. Zag toch als eerste ter wereld de handsbal van Maradona.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Theo Reitsma
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |